אחרי שבישיבת הממשלה שרת התפוצות, ציפי חוטובלי, ניסתה בכל הכוח להחריג מההסגר את דוכני הפלאפל, מתברר לליאורה כי לאביה של חוטובלי יש קווי חלוקה של פיתות לחנויות הפלאפל ברחובות. 

חוטובלי, אם אין לחם תאכלו פלאפל בפיתות?

“ליאורה שלום, אני בבידוד. אבא שלי משווק מוצרי מאפה למכון ויצמן, לחברת אל אופ ולחנויות רבות נוספות. ביקשתי לאפשר להמשיך לשווק אותם בגלל חג הפסח. תדעי לך שזה חסר למשפחות דתיות רבות לפני הפסח. הן לרוב מנקות את הבית ומותירות את השבוע האחרון למזון מהיר כמו פיצות ופלאפל. אבי נמצא בקבוצת סיכון בגלל הגיל, ולכן גם ככה אינו יוצא מהבית בתקופה זו. אני כמובן עובדת מהבית כמו כולם בימים אלה. הממשלה ממשיכה לקיים ישיבות טלפוניות וכך גם משרד התפוצות. בריאות לכולם".

ציפי חוטובלי ובנימין נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
ציפי חוטובלי ובנימין נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

> קרין לאופר דיין, בעלת סטודיו “קרינה" בכפר אז"ר ויזמית ירידי הלייף־סטייל ABOUT US, פנתה בסוף השבוע ל־90 חברות בבקשה להדליק נרות עם התיוג #calloutloud, להודות על הקיים ולאחל טוב לסובבים אותנו ולכל אותם חולים וצוותים רפואיים בצל המגיפה. הרימו נרות של תקווה: אורית בן אדרת, עירא לאופר - מנכ"ל חברת המים JUST בבעלות השחקן המפורסם וויל סמית׳, האומנית קרן שפילשר ועוד.

> גם הנהלת בורסת היהלומים הישראלית מתגייסת למאבק בנגיף ותורמת 200 אלף שקל לרכישת שתי מכונות הנשמה לבתי החולים הנמצאים בחזית המאבק במגיפת הקורונה. מכונות ההנשמה יוצבו לשימוש בבתי החולים שיבא תל השומר ברמת גן ואיכילוב בתל אביב.

> אם תהיו ממש חטטנים ותוכלו להציץ בתלושי השכר של עובדים בחברת החדשות 12, תזכו לראות כי לכלל העובדים קיצצו 7% משכרם. לעובדים הבכירים והטאלנטים קיצצו 15%. מחברת החדשות לא נמסרה תגובה.

> ועוד מפגעי הקורונה: אתר הנשים “סלונה" ירד מהאוויר. רונית הבר, מהיוזמות והעורכות: “לוקחת לי את הזמן להשלים, להתאבל, להחלים, ובינתיים, בשמי ובשם ליאת בקייר, אני רוצה להודות לכל מיליוני הנשים שסלונה הייתה חלק משגרת היומיום שלהן".