האסיר המפורסם, אבנר הררי, מי שהעלה ראשון מעל דפיה המצהיבים של ליאורה את הרעיון המבריק לשחרור המוני של אסירים בגלל מגיפת הקורונה, בדיוק כמו באיראן, מפרסם שיר הלל לראש הממשלה, בנימין נתניהו.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

הררי, הטוען שיש מאחוריו צבא שלם של אסירים הסרים למרותו, מעלה את ביבי לדרגת משיח. לא פחות. קבלו את הצפיחית בדבש: “בנימין ראש ממשלת ישראל / אתה המושיע ואוהב ישראל / אותך תמיד ישמור האל / כי אתה אהוב ישראל / העם הזה בחר בך / בתפילה גדולה נריע לך / כי בך בחר האל / לשמור על עם ישראל / בתפילה גדולה / נצעד איתך עד לבוא הגאולה / ישמרך האל וישראל". והוא חותם “אמן ואמן. אבנר הררי".

בנימין נתניהו (צילום: צילום מסך)
בנימין נתניהו (צילום: צילום מסך)

> יו"ר הסתדרות עובדי הבניין והתעשיות הנלוות, איציק מויאל, קיבל מכתב מרגש מיו"ר ארגון ניצולי מחנות ההשמדה ביוון שנמצאים בישראל, איציק קפטס. במכתב מודה הארגון למויאל על התמיכה שלו ושל כל הנהלת ההסתדרות, שמאמצת אותם בכל ימי השנה, ובעיקר לקראת הפסח, אז מספקת ההסתדרות לחברי הארגון מאות חבילות שי לחג. מויאל: “הניצולים האלו מתמעטים מיום ליום, ואנחנו משתדלים לתת להם כמה שיותר שמחה וחסד".

איציק מויאל (צילום: יח''צ)
איציק מויאל (צילום: יח''צ)

> בצל משבר הקורונה, מותג־העל האיטלקי מוסקינו מוסר דרישת שלום לישראל באמצעות דוגמן כחול לבן, בר ברימר, שנבחר להוביל את קמפיין הבושם החדש לאישה ולגבר TOY BOY.

בר ברימר (צילום: מיקי סנדרוסי)
בר ברימר (צילום: מיקי סנדרוסי)

> ביום ראשון השבוע היה אמור להיות יום הולדתו ה־36 של ליאור וישינסקי ז״ל. את זכרו ציין אביו, השחקן שלמה וישינסקי, כשתרם אלף ספרים מספרייתו האישית לחיילים המוצבים בעוטף עזה במסגרת “קרן ליאור". ליאור ז"ל נהרג ב־12 במאי 2004 בקרב בציר פילדלפי ברצועת עזה.

שלמה וישנסקי (צילום: יח''צ)
שלמה וישנסקי (צילום: יח''צ)

> רגע לפני החג התגייס כדורסלן העבר דורון ג׳מצ׳י, היום סמנכ"ל שיווק וקשרי קהילה של מכבי פוקס ת"א בכדורסל, יחד עם מנכ"ל הקבוצה עדלי מרכוס, להכין חבילות שי לחג לילדי עמותת גדולים מהחיים, הפועלת למען ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם. שרון איילון, מנהלת שיתופי פעולה בעמותה, הגיעה לעזור עם המתנות.

עדלי מרקוס, שרון איילון ודורון ג'מצ'י  (צילום: יח''צ)
עדלי מרקוס, שרון איילון ודורון ג'מצ'י (צילום: יח''צ)

> חברת לוריאל ישראל חילקה בחמישי האחרון מאות מארזי טיפוח לצוותי הרפואה בבית החולים שיבא בתל השומר. אלי שגיב, המנכ"ל: “במהלך משבר חסר תקדים זה מוטלת עלינו האחריות לתרום למאמץ הקולקטיבי בכל דרך אפשרית".

קרין חולי וקרן שפר (צילום: אסף לוי)
קרין חולי וקרן שפר (צילום: אסף לוי)