מי שחוגג את העשורים המתקדמים לחייו, זוכר את נחמן שי כמרגיע הלאומי במלחמת המפרץ כשעוד היה רק ערוץ אחד ולא היו יותר מדי אפשרויות להסחות דעת. נגיף הקורונה פגש את האנושות בתחילת עשור חדש, בו יש דרכים רבות לשמור על קשר עם הקהל ולבדר אותם בזמנים הקשים כשהם נצורים בבתיהם. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

מפורסמים רבים בארץ ובעולם מעניקים הופעות, שיחות אישיות, סקופים עסיסיים, לייבים ברשתות החברתיות, שעורי משחק בחינם ושירים לעידוד מצב הרוח. אז מי לקח את המשימה הכי ברצינות והעניק חוויה של אסקפיזם מושלם? אתם קובעים!

אייל גולן

אייל גולן שחגג השבוע את יום הולדתו ה-49 ויצא עם אלבום חדש כמתנת יום הולדת, הפך את הבית הפרטי שלו למועדון הופעות שלא יבייש את מתחריו. גולן מספק בכל ערב מופע משותף עם חבריו הטובים. בין החברים נכחו: נסרין קדרי, משה פרץ, ליאור נרקיס, רותם כהן ואפילו זכינו קצת לטעימה מביתו וממשיכת דרכו, אלין גולן.

אייל גולן, ליאור נרקיס (צילום: יח''צ)
אייל גולן, ליאור נרקיס (צילום: יח''צ)

אסי עזר

המנחה שהצליח להשתלט על כל חלקה טובה על המסך הקטן, נאלץ לעבור ללייבים באינסטגרם ומצליח למשוך את הצופים גם לשם. זה התחיל ממתכונים מעוררי תאבון של מלוח פיצה ופיתוחיו והמשיך לשיחות אישיות עם משפחתו שסיפקו לנו כמה סודות פיקנטיים, כמו למשל שעזר נולד נימול או שיחות על חרדה יחד עם אחותו, שנתנו טיפים לכל מי שחווה אותה כרגע. מלבד השיחות האלה, עזר חסר הפילטרים מעלה את חבריו הטובים בתעשייה ויוצר לנו זמן איכות שבחיים לא קיבלנו עם מיטב הסלבס.

אסי עזר, אוראל צברי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אסי עזר, אוראל צברי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

לי בירן ואליאנה תדהר

הזוג הכי מתוק בתעשייה, ליביאנה, שהתארסו ממש בצל מגפת הקורונה, פתחו תוכנית אירוח היישר מסלון ביתם. מלבד הופעות משותפות של השניים, הם מארחים את חבריהם הטובים בתעשייה, ביניהם אליעד נחום, עדן מאירי ודאבל דייט עם נועה קירל ויהונתן מרגי ומתגלים כמנחים לא רעים בכלל. ליביאנה לא נחים גם בהסגר והוציאו שיר חדש על התקופה הקשה.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Lee B (@leeb22) on

האח הגדול

אז אחרי שהעונה הסוערת של "האח הגדול" הגיעה לסיומה, הצופים המכורים חשבו שלא יהיה כעת מה שיעסיק אותם ויצור אתנחתא מהחדשות הקשות מכל העולם. יוצאי "האח הגדול" שגם ספונים בבתיהם ומחפשים דרך להעסיק את עצמם ולנצל לטובה את 15 דקות התהילה, משתפים בלייבים וברכילות עסיסית מהחיים שאחרי הבית הסגור. ביניהם אדם אליוף שמעדכן נמרצות במערכת היחסים עם שירלי סידיק, תקוה גדעון שגילתה כי היא ישנה עם ליאור דואק ונועם לוי שמעדכנת על יחסיה הרומנטיים שנרקמים עם ניר אבישי כהן. נהנים מכל רגע!

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by TMI ⭐️ מעריב (@tmi.il) on

דקל וקנין

אין ספק שאחד הכוכבים שיצאו בתקופת נגיף הקורונה הוא הנער בן ה-14 עם קול הזמיר. גילה אותו לראשונה הזמר משה פרץ, לאחר ששמע ביצוע של שירו באינסטגרם של הנער האנונימי והזמין אותו לשיר את השיר יחד איתו בהופעה בקיסריה. וקנין שמתגורר בטבריה הפך בן רגע לכוכב רשת וידוע מאוד בברכות שלו למעריצים. במהלך תקופת הסגר דקל וקנין שבר כל שיא והצליח להתברג בחברת ההפקות של אייל גולן, "ליאם הפקות", אנחנו צופים לו גדולות.