כאחד האדם: המיליארדר אדם נוימן, הוגה WEWORK, מעביר את הבידוד וההסגר עם אשתו רבקה והילדים בדירתם השכורה הצנועה בעיירת הפיתוח ארסוף.

> ברק רום, שבין השאר משדר כדורגל בערוצי הספורט של צ'רלטון, החליט לנצל את ימי הקורונה לפרויקט אישי סנטימנטלי. רום כותב בכל יום על אישיות ספורט אגדית שכיכבה כאן, מהסבנטיז עד תחילת שנות האלפיים. אייל ברקוביץ', אורי מלמיליאן, עדי גורדון, גיא גודס - כולם עברו בסך.

באחת הכתבות התייחס רום לסכסוך המתוקשר שלו עם המאמן שלמה שרף - שכתב טור ל"ישראל היום" על משחק כדורגל שהתקיים בעודו יושב לצד רום בהופעה של שלמה ארצי בקיסריה. רום חשף את הסיפור, ומאז השניים לא מדברים. בפוסט אחר חשף רום את ימיו ככתב בעיתון “חדשות", אז ב־91' טס עם מכבי ת"א כדורסל לאירופה, ימי מלחמת המפרץ. בנסיעה הראשונה שלו קיבל רום לטענתו סדרת חינוך קשוחה משמעון מזרחי, היו"ר הכל יכול.

שלמה שרף (צילום: ינאי יחיאל)
שלמה שרף (צילום: ינאי יחיאל)

זה החל, לדבריו, כשמזרחי ניגב ידיו במגבת לאחר לחיצת יד עם רום. זה נמשך כאשר רום איחר ברבע שעה לאימון הקבוצה ונתקל בדלת נעולה ובשומר נחוש. שיא השיאים, כתב רום, התרחש בלילה קר במיוחד בבלגיה. מכבי נחתה מאוחר, וכל המשלחת מיהרה לארוחת ערב במלון, אך כשכולם כבר סיימו לאכול, רום טרם קיבל את המנה וקרא למלצר, שהצביע על שולחן היו"ר. המסעדה נסגרה ורום הלך לישון רעב.

שלמה שרף, הרבה בדמיון, מעט בחיים?
״שיכתוב מה שהוא רוצה. מה את רוצה ממני? עברנו את זה כבר לפני כמה שנים. זה נגמר. אין לי מה להגיד לו״.

אתה רוצה לעשות איתו סולחה?
״לא, הוא לא חסר לי במיוחד״.

עו"ד שמעון מזרחי, הקדמת את זמנך גם בנושא ההיגיינה.
“מדובר בשקר וכזב. לא היה ולא נברא. אינני אפילו מכיר את האיש הזה. מי שמכיר אותי יודע שאני מכבד כל אדם באשר הוא, ואין סיכוי שהייתי נוהג כך כלפי אף אחד. חג שמח ובשורות טובות".

רום, סכם את הפרק.
“זה סיפור מדויק עד האות האחרונה. מזרחי עשה לי קבלת פנים קשוחה מדי והפך ילד מעריץ לעיתונאי שונא מכבי".

שמעון מזרחי (צילום: רועי אלימה, פלאש 90)
שמעון מזרחי (צילום: רועי אלימה, פלאש 90)

> חברת Sodexo on-site, המנהלת את מערך ההסעדה בבית חולים אסותא באשדוד, גייסה את כוכבת “מאסטר שף", סמדי בומבה, השפית התפעולית של החברה, לפעילות מיוחדת לכבוד המימונה.

סמדי בומבה (צילום: ערן מילוא)
סמדי בומבה (צילום: ערן מילוא)

> נשיאת איגוד דוברי הרשויות המקומיות, נורית דאבוש, ויו״ר הארגון, אמנון יוסף, החליטו לתרום ימי חופשה למען עובדי הרשויות המקומיות, בעקבות המצב הכלכלי הקשה של מרבית העובדים הנמצאים בביתם על חשבון ימי החופשה שלהם. יוסף כבר תרם מיוזמתו עשרה ימי חופשה. הם קוראים גם לשאר הבכירים ברשויות לעשות כמוהם ולהקים קרן למען עובדים מסורים אלו.

אמנון יוסף (צילום: יח''צ)
אמנון יוסף (צילום: יח''צ)

> עו"ד דביר אינדיג, מנכ"ל מתחם הכספות בריקסטון, שפתוח גם בימים אלו, ערך בדיקה שקובעת שלמעלה מ־80% מבעלי הכספות מגיעים לכספות להוציא כסף מזומן בשל מכת הצ'קים החוזרים.

דביר אינדיג  (צילום: מורג ביטן)
דביר אינדיג (צילום: מורג ביטן)