> בשדרות ח״ן בתל אביב יש מיצג שנתרם על ידי שמואל פלאטו שרון ז״ל. דיירי הרחוב נתקלו בתקופה האחרונה בתופעה שלפיה ילדים עולים על המיצג בסקייטבורד, דופקים עליו, ובקיצור - לא מכבדים, לשון המעטה. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

יואב פלאטו שרון, הבנתי שאתה כועס. 
“אבא ז"ל תרם בהרבה מקומות אחרים ולא ראינו שזה קורה שם. אני חושב שחבל מאוד שהורים לא מחנכים את הילדים שלהם ומסבירים להם שאומנות, גם אם היא מוצבת ברחוב, היא עדיין אומנות וצריך לכבד גם את היצירה, גם את האומן וגם את התורם. אני מקווה שהדיירים ברחוב שרואים זאת מעירים לילדים על מעשיהם. אני מציע לעירייה וגם לרשויות החוק לנסות לחנך את הילדים שלא מכבדים רכוש ציבורי, על אחת כמה וכמה כשמדובר באומנות. לא בכדי אבא היה תורם גם לעמותת שניר, שפועלת בין היתר לחינוך ילדי ישראל".

שמואל פלאטו שרון (צילום: נאור רהב)
שמואל פלאטו שרון (צילום: נאור רהב)

> עו"ד ד"ר חיים שטנגר מסתער על חנויות הספרים עם ספר דיגיטלי בשם: “כתב האישום - הספר שהשופטים לא רוצים שתקראו". גיבור הספר הבדיוני, עו"ד שמשון אריה רבינוביץ', טוען לשחיתות גדולה בבתי המשפט. אף על פי ששטנגר מצהיר כי אין קשר למציאות, הספר מזכיר את עלילותיו של העו"ד הלוחמני שישב לפני כעשר שנים במעצר בית שבעה חודשים, בטענה לאיומים ברצח על שופטים מכהנים.

שטנגר, הדמיון עולה על כל מציאות?

“אין שום קשר בין האירועים האמיתיים שקרו לי לעלילת הספר. קישור שמות אמיתיים ומאורעות אמיתיים לעלילת הספר מקורו בדמיונם הפורה של הקוראים בלבד. דאגתי שהספר האלקטרוני יימכר במחיר של עלות פלוס, כלומר במחיר של 26 שקל בלבד לעותק דיגיטלי. בחמשת הימים שבהם הספר 'מצוי באוויר', הביטו בו קרוב ל־200 אלף איש, וליתר דיוק 194,245 אנשים, ומספר המתעניינים עולה מרגע לרגע".

> ועו״ד בני דון יחיא, מומחה לדיני משפחה וירושה, מוציא בימים קשים אלו את ספרו “אמא ואבא רוצים לספר לכם משהו", מדריך לגירושים הנכונים, איך לספר לילדים על הפרדת הכוחות, ושלל עצות איך להיפרד במינימום נזקים.

עו"ד דון יחיא, אני מבינה שאתה וחבריך מצפים בקוצר רוח לחזרה מלאה לשגרה.

“הבנתי את הרמז שלך. אנחנו לא מצפים, אבל כן, צפוי ביקוש לספר החדש שלי, כשהתורים למרכולים יומרו בתורים לבתי המשפט ולבתי הדין הרבניים".

ובינתיים יש לך עצה לגירושים בזום?
“אני מצטער, אבל המסיכה מפריעה לי לענות לך".

>בהתאם להנחיות החדשות נפתחו החנויות של רשת מחסני הנמל במתכונת מצומצמת, בתיאום פגישה מראש. לירז רוסו ובת זוגתו שרית פולק לא בזבזו זמן ומייד פקדו את סניף שער הצפון והתחדשו היום בריהוט סטייליש לבית.

סטטיק, שרית פולק (צילום: יח''צ לימור כרסנטי)
סטטיק, שרית פולק (צילום: יח''צ לימור כרסנטי)