> גליה אלבין לא נחה. אחרי שב"חשיפה" עם חיים אתגר סיפרה בין השאר על הסטוצים החביבים עליה, עכשיו היא מזמינה חברות להצטרף לאתגר.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

אלבין, נשמע מעניין. 
“יש דף פייסבוק בשם 'נשים סולו יחד', הוקמו 11 קבוצות בארץ של נשים החיות מבחירה ללא בן זוג (כן הולכות לדייטים ומבלות) ומרחיבות את מעגל פרלמנט החברות. לא האמנתי כמה נשים גרושות, אלמנות ורווקות יש בארץ, שלא מדברות על נכדים ומחלות, אלא רוצות ליהנות מהחיים בגיל השלישי. כמובן שכל היוזמה שלי בהתנדבות".

גליה אלבין (צילום: אורי לנץ, פלאש 90)
גליה אלבין (צילום: אורי לנץ, פלאש 90)

> שחר גליק, הבן של יהודה גליק, התקבל לגל"צ וישמש ככתב דתות ומרחב יהודה ושומרון.

יהודה גליק, עכשיו התקשורת תהיה פחות עוינת?
“סומך עליו לגמרי, מאחל לו בהצלחה. למרות שזה קשה, אשתדל לא להפריע ולא לפדח. מה שבטוח שמעכשיו אקשיב יותר לגל"צ".

> האם הילדים של כוכב הילדים רוי בוי שיחקו בגינה הציבורית בכפר סבא הירוקה בערב יום העצמאות, עלו על מתקנים והתעלמו מהשלטים המזהירים מפני הקורונה?

רוי בוי, ילדים זה שמחה אסורה?
“זה פשוט לא נכון. מה שכן נכון שירדנו להתאוורר עם כדור וזה בטווח מאה מטר מהבית".

רועי עוז כרוי בוי (צילום: צילום מסך יוטיוב)
רועי עוז כרוי בוי (צילום: צילום מסך יוטיוב)

>בוודאי שאלתם את עצמכם מה מרגל האטום מרדכי ואנונו עושה בימים קשים אלו. אז קבלו תמונה של ואנונו מיום ראשון בצהריים, משתעשע בצילום סלפי בנמל תל אביב, מול הסניף של ארומה.

מרדכי ואנונו (צילום: י.ח)
מרדכי ואנונו (צילום: י.ח)

מרדכי ואנונו נהנה בטיילת תל אביב (צילום: י.ח)
מרדכי ואנונו נהנה בטיילת תל אביב (צילום: י.ח)

> לא רק יאיר לפיד ובני גנץ נפרדו סופית, גם ירון ינקלביץ׳, בעלה של חברת הכנסת הציורית, עומר ינקלביץ׳, הגיש בקשה לגירושים. מטעם הח"כית נמסר: “האובססיה והחיטוט בחייה הפרטיים של ח"כ ינקלביץ׳ לא הופכים את הידיעה הממוחזרת לנכונה".

עומר ינקלביץ (צילום: הדס פרוש , פלאש 90)
עומר ינקלביץ (צילום: הדס פרוש , פלאש 90)

> היידי מוזס, הלסבית החרדית המפורסמת בישראל, קיבלה במוצ"ש שיחה מכלא עצמון. על הקו היה אסיר שמכיר את מוזס ופנה אליה בבקשה חריגה: להקים צעקה לגבי זכויותיו הרמוסות, לטענתו, של הרב אליעזר ברלנד. כבוד הרב נופש בכלא בשל הודאתו במעשים מגונים ותקיפה.

מוזס, ברוך משקם אסירים?
“התנאים שלו בכלא מחפירים. הוא נזרק שם לצינוק לאזור הכי מטונף בכלא. אסיר שפנה אליי אמר: ‘הבן אדם הזה הוא במצב מאוד ירוד גופנית. הוא חולה ונמצא במצב מאוד בעייתי. אני רוחץ אותו, שוטף אותו ומלביש אותו. אין לו בגדים להחלפה. כבר חודשיים וחצי הוא עם אותה ציצית. בן אדם בן 83 לא אמור להתמודד עם דברים כאלה. בואי נניח לרגע בצד שהוא ברלנד׳".

מה את מציעה, ומדוע אסיר אחר מטפל בו?
“האסיר שפנה אליי אמר ששב"ס לא רוצים לטפל בו, ולכן הכניסו אותו לטפל בברלנד. אני לא מכירה את ברלנד ולא שייכת למחוזות האלה. אני פועלת רק מטעמים הומניטריים. יש לו יד כחולה ומסרבים לפנות אותו לטיפול. יש בתא שלו שרצים, עכברים ומקקים וכל מיני מרעין בישין. המלצתי לחסידים שלו להפגין באישור המשטרה, כדי ששב"ס יקיים את כללי הבריאות. יש לו באזור הזה 17 אלף חסידים".
משב"ס נמסר: “מפאת צנעת הפרט לא נוכל להיכנס לפרטי תנאי החזקתו של העצור. אולם הטענות נבדקו ולא נמצא בהן ממש".

היידי מוזס (צילום: ללא)
היידי מוזס (צילום: ללא)