לאחר שהיחסים הרומנטיים בין ליאור דואק לתקוה גדעון לא הצליחו בתוך בית "האח הגדול" בעקבות ערעוריו של דואק בסוגיית המשיכה לגדעון, עם צאתה כמנצחת הגדולה של העונה, נראה כי העניינים התחממו והשניים הפכו רשמית לזוג. דואק שדאג לצעוק במגפון לתקוה מחוץ לבית "האח הגדול" לאחר הדחתו ולהיות נוכח בגמר הגדול ולאסוף את גדעון חזרה לבית משפחתה, נתן לעוקביו עדכונים שותפים בחייהם הרומנטיים. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

גדעון נכחה רבות בבית משפחתו של דואק וגם הוא מצידו הגיע לארוחות משפחתיות בבית משפחת גדעון. לא רק זה, המנצחת של העונה העניקה לבן זוגה מתנה קטנה וסמלית שסיכמה תקופה יפה שלהם ביחד בבית "האח הגדול". זוכת "האח הגדול" עיצבה תמונת מזכרת מוקדשת לבן זוגה האהוב. בתמונה נראים גדעון ודואק אוחזים יד ביד ברומנטיות לצד הכיתוב המתנוסס: "באור המגדלור במסע סוער היית לי כעוגן, תודה על הכל. אוהבת תקוה".

ליאור דואק, תקוה גדעון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ליאור דואק, תקוה גדעון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

רגע לפני הפרידה, עוקביו של דואק זכו לראות רגע רומנטי של השניים כשהם מתנשקים בחטף במהלך לייב שערך במסיבה שארגן עם מודחי "האח הגדול". לפי פרסום של ערן סוויסה ב"ישראל היום" מקרובים מספרים כי השניים נפרדו, זאת לאחר שלא נראו יחד בשבוע האחרון. מקווים שזו לא המילה האחרונה של הזוג!

תקוה גדעון, ליאור דואק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
תקוה גדעון, ליאור דואק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)