ליאורה שונאת מלחמות, אבל יעבור הרבה זמן עד שהיא תסלח לחן ליברמן ולצוות תוכנית “המקור" מערוץ 13 על שרבוב שמה (הטוב!) למלחמה בין שולי למיכל רנד. ליברמן פרסמה בתוכנית הקלטה ובה טוענת מיכל שהיא משתמשת בליאורה כדי לפגוע בשולי. ליאורה, עיתונאית רק 29 שנה, מעולם לא התערבה בסכסוכים כאלו ותמיד דיווחה עליהם באובייקטיביות, כשרק טובת הקוראים לנגד עיניה (חן, תלמדי). 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

ראיית הזהב לטובת ליאורה: הרבה שנים היא לא הוצפה במאות וואטסאפים, פוסטים וציוצים ברשתות החברתיות שהפגינו תמיכה גורפת כל כך. אגב, מתמיה איך בתוכנית של למעלה משעה לא צוין הקשר הרומנטי בין רנד לבין צופית גרנט, אחת מכוכבות הערוץ, שכנראה אוהבת אותם נשואים ודתיים (ועל כך בהמשך). ותודה לאמנון לוי, מאותו ערוץ, ששאל את השאלה המתבקשת הזו ונענה בגמגום ובבריחה מהנושא על ידי ליברמן. ליברמן גם לא סיפרה שההקלטות והתמלילים המדוברים היו מזמן אצל ליאורה, שלא פרסמה אותם, אחרי שרנד עצמו העביר אותם אליה וביקש שלא תפרסם.

היי חן, בהמשך לכתבה שלך בתוכנית ״המקור״ על שולי ומיכל רנד. מילא אי־חשיפת מקורות, שזו חובה עיתונאית מקודשת, הצגת אותי גם כאילו מיכל רנד משתמשת בשמי כדי לפגוע בשולי. רציתי לשאול: האם מעתה בכל אייטם שתפרסמי תצייני מי העביר לך אותו, ואת מי לדעתך הוא משרת?
“לא הצגתי את זה כאילו מיכל משתמשת בשמך, אלא בפירוש השמעתי איך מיכל משתמשת בשמך, הקלטה שגם את מתברר היית מודעת לקיומה. החיסיון העיתונאי חל על המקור, לא על העיתונאי. לכן ההשוואה אינה במקום. תודה".

ברור שהייתי מודעת לקיומה, אבל ברור גם ששולי שלח לי אותה וביקש שלא אפרסם ואכן לא פרסמתי.
“מתי שולי שלח לך את זה?".

שולי רנד (צילום: טל שחר)
שולי רנד (צילום: טל שחר)


ואם דיברנו על נשואים ודתיים, הרי מי שהצטרף לצוות ההגנה של מיכל רנד הוא לא אחר מאשר דוד חן, האקס של צופית, שהוא - כפי שפרסמה ליאורה בעבר - האח של רוני חן, מי שהייתה נשואה לדודו טופז ז"ל.

שלום לדוד חן. האם אתה עדיין בקשר עם האקסית צופית? ראית את תוכנית “המקור"? 
“ראיתי חלק. לבי עם מיכל". 

אתה כועס על צופית?
“לא נותר בי שום רגש כלפיה. אני עדיין מלקק את פצעיי. אני מרחם מאוד על מיכל. כואב לי עליה, היא לבדה כמעט מול כל כך הרבה חזיתות. אין לי ספק שמי שצריך לשלם על כך ישלם ובגדול. המשפחה שלי כולה כועסת מאוד על צופית, ממש מתקשים להבין אותה".

למה הם כועסים?
“כועסים על פירוק משפחה נוספת ועל החוצפה שלה להרוס את אותה המשפחה בפרהסיה. בואי נגיד שהם שמחים לראות אותי שלם ומחייך, למרות כל מה שעברתי".

חזרת לאשתך?
“לא".

אשתך סלחה לך?
“על מה?".

שעזבת אותה בגלל צופית.
“זה מורכב".

ספר.
“מה שמעניין זה שצופית ושולי מכחישים שהם זוג, אבל לשאלתך, היא לא מוכנה לתקשר איתי מחודש מאי אשתקד, שנה בדיוק".

עזבה אותך בגללו?
“קשה להגדיר את מצבנו אז".

תנסה.
“בכל אופן, אני מודה לשולי רנד".

למה?
“מודה לו, תביני לבד".

מטעמה של צופית גרנט, שאליה הועברו כל דבריו של דוד חן, נמסר: “אין תגובה".

צופית גרנט ודוד חן (צילום: אביב חופי)
צופית גרנט ודוד חן (צילום: אביב חופי)