מה למדת על עצמך בתקופת הקורונה?
“שהקורונה הייתה השראה מוזיקלית בשבילי. מצאתי את הכישורים שלי בלהופיע בלייב בסלון למאות אלפי צופים, אומנם בלי קהל אבל עם קהל בלייב. אני חושב שזו התקופה שגם הוצאתי בה הכי הרבה שירים. יצאו לי שלושה טרקים בתקופת הקורונה – Ayy Muchacho עם Triangle & Toxic, שתפס בטירוף ועבד חזק מאוד בדיגיטל, ואחר כך יצא טרק יחד עם Bemet בשם Caliente דרך חברת התקליטים הגדולה בעולם למוזיקה אלקטרונית, קונטור גרמניה, ובנוסף הוצאתי רמיקס לשיר Roses של SAINt JHN”.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

איך אתה מעביר את הימים האלה?
“מאוד פשוט, למזלי האולפן שלי אצלי בבית אז אני מבלה שם שעות. בנוסף, הפכתי להיות אלוף בפלייסטיישן, והקמתי את ‘בר הבידוד’ הראשון בארץ. כל ערב נפגשנו כל החברים בזום ופתחנו ישיבות אונליין. הקדשתי המון זמן לעצמי, לפתח את עצמי ולהשקיע בדברים שלא יוצא לי בשוטף, כמו להשקיע בקהל וברשתות הדיגיטליות שלי. ניסיתי להפיק את החיובי ביותר מהתקופה הזו וזה מתבטא בהרבה מאוד עשייה של מוזיקה”.

סקאזי (צילום: אביב חופי)
סקאזי (צילום: אביב חופי)

יש משהו חדש שלמדת לעשות בתקופה הזאת?
“וואו. למדתי לעשות מלא דברים. קודם כל למדתי לבשל, שזה משהו שלא ידעתי לעשות. בישלתי כל כך הרבה אוכל שאפילו התרגלתי כבר לאוכל של עצמי. פתאום כשאני מזמין אוכל מבחוץ הוא כבר לא טעים לי”.

למה אתה הכי מתגעגע?
“הכי התגעגעתי למשפחה שלי, אבל אותם כבר פגשתי ממש בימים האחרונים. עכשיו אני הכי מתגעגע להופיע, לאנרגיה של הקהל, לצאת ולפגוש אנשים, לעבודה שלי ולקהל שלי. ואני גם מתגעגע למנהלת שלי”.

מהו היעד הראשון שאליו תרצה לטוס כשהשמיים ייפתחו?
“כנראה שזה יהיה למופע הראשון שלי בחו”ל, ולפי איך שזה נראה עכשיו זה יקרה בקפריסין”.

על מה אתה עובד ליום שאחרי?
“יש שני פרויקטים שאני עובד עליהם עכשיו. אחד מהם זה חידוש ללהיט הישן שלי Hit and Run, ועוד שיר בפורטוגזית עם אמן ברזילאי, שנכתב באווירה קיצית ושמחה, שאני מחכה להוציא אותו”. 

סקאזי (צילום: ברק פכטר)
סקאזי (צילום: ברק פכטר)