ליאורה התעצבה מאוד לשמוע שאלון מזרחי, מלך השערים בכל הזמנים, שהיה חוגג שערים בתנועת אווירון וגם זכה לכינוי הזה - נפרד מאשתו ורד, אחרי 28 שנות נישואים. השניים הורים לשלושה ילדים. מזרחי, שאחרי פרישתו מהמגרש עבר לככב בטלוויזיה עם תוכנית האירוח "בסלון עם האווירון" בצוותא עם רעייתו, זכה לתהילת עולם בגלל יכולתו הספורטיבית וגם בגלל כמה ציטוטים בלתי נשכחים, כמו: "אני רוצה לשחק באירופה או בספרד", "אמרתי את זה גם בתקשורת וגם בטלוויזיה", "תביאו לפה את מישל פייפר - שחקנית גדולה, פצצה הכל, אבל אני לא נמשך אליה, לא בא לי להיכנס איתה למיטה", "אני כמו נפוליאון. נולדתי בשביל לכבוש" וכמובן "אין לי מה להוכיח, והוכחתי את זה היום על המגרש".

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

אלון מזרחי, ורד מזרחי (צילום: אינסטגרם)
אלון מזרחי, ורד מזרחי (צילום: אינסטגרם)


אלון, קודם ויתרת על מישל פייפר, ועכשיו על ורד. תרצה להגיב?

"לא, תודה".

ורד, זהו, אין יותר "בסלון עם האווירון", או שהוא ישן שם הרבה בזמן האחרון?
"הגענו לשלב בחיים שהבנו שזה לא זה והחלטנו לפרק את הנישואים. זה לא שזה קרה ביום בהיר".

היה טריגר? מי יזם את הפרידה?
"לא רוצה לציין מי רצה את הפרידה. הגענו למקום שההשקפה שלנו, האמביציה, לא הייתה אותו דבר. אני עוסקת בתיווך, ואני מעצבת בגדי ים לנשים מלאות, ובקרוב תצא קולקציה מדהימה־מדהימה".

מדבר אליי.
"אני מצטלמת עם הדגמים מהמקום שאני אישה מלאה, מהמקום האישי שלי. התחלתי לעצב את הדגמים ממקום מאוד אישי. שכל פעם הלכתי לקנות בגדי ים, זה לא היה נראה חתיכי ולא סקסי. זה היה נראה דודתי. ברגע שאני לא לוקחת דוגמנית ואני מראה על עצמי, זה מראה את המציאות. מדובר בבדים ובגזרות מחטבות".

דווקא בקורונה להתחיל עסק חדש?
"כשאני מחליטה משהו, אני מזיזה את כל רעשי הרקע מסביב".

את ואלון נשארתם ביחסים טובים?
"נשארנו ביחסים טובים, הוא אבא מדהים, הייתה לי תקופה מדהימה איתו. הגענו למקום שאנחנו משדרים פחות על אותו גל, ולכן, עם כל זה שאני בעד לשמר משפחתיות וזוגיות, יש רגעים בחיים שכנראה זה לא מתאים ועדיף לחיות בדרך חדשה ונכונה".

ורד מזרחי (צילום: אינסטגרם)
ורד מזרחי (צילום: אינסטגרם)