קארין גרינברג, אחותה הגדולה של דניאל גרינברג, התראיינה למגזין "שבע" וסיפרה על היחסים שלה עם אחותה הקטנה, איך היא הייתה בתור ילדה קטנה, למה לדעתה היא סופגת כל כך הרבה אש ומה חשבה על בן הזוג אייל גולן, כשהם רק התחילו לצאת יחד.

"דניאל ביתית יותר. לא יודעים את זה כי היא בחורה מאוד חריפה. אם אני לדוגמה הייתי הולכת ל"אח הגדול" והייתי קוראת את כל הטוקבקים הייתי לוקחת את זה יותר קשה ממנה, היא יודעת לסנן אני לא. אני יכולה להיפגע והיא תגיד לי לא להתייחס. היום, אחרי שאתה בתוך זה ואתה רואה את מה שהיא ואייל עוברים, אתה לומד לסנן גם את זה. גם אליי יש טוקבקים רעים, אבל הטוקבקיסטים לא מכירים אותי ועם הזמן אני נהיית יותר חזקה”, מספרת קארין על התגובות כלפי דניאל. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

דניאל גרינברג והאחים (צילום: אינסטגרם)
דניאל גרינברג והאחים (צילום: אינסטגרם)

קארין חשפה גם את היחסים שלהן כאחיות וסיפרה שלמרות שדניאל קטנה ממנה, היא למדה ממנה לא להיות תמימה: ”כילדים ההפרש של הגילאים יותר משמעותי מעכשיו. אני גדולה ממנה ב-4 שנים וזה משמעותי כשאתה ילד, אז לא היינו החברות הכי טובות כמו היום. עכשיו אנחנו החברות הכי טובות, היא עברה איתי את הלידות שלי, היא עברה איתי דברים בחיים. גם שהיא יותר קטנה ממני אני לומדת הרבה דברים ממנה. אני יותר תמימה ממנה. היא יכולה לשים לב אם מישהו עובד עליה. היא יכולה לשים לב אם אנשים צבועים אליה. אני קצת נאיבית, אבל גם זה בשנה האחרונה כבר למדתי לפתוח את העיניים, גם אני נהייתי יותר חריפה. ההורים שלנו לימדו אותנו להיות אחים מאוחדים, היום אנחנו כבר עושים המון דברים ביחד. נופשים ביחד. משפחה תמיד הייתה עבורנו ערך עליון”.

“כשגיליתי שהיא הולכת ל"אח הגדול" התרגשתי בשבילה. אני כן חושבת שצריכים לחוות חוויות בחיים ולעשות דברים שיביאו לך חשיפה. "האח הגדול" זה חשיפה מטורפת. אנשים חיים איתך 24 שעות, זה חיזק אותה. לנו בבית זה היה קשה. הייתי בהריון והטוקבקיסטים היו מאוד רעים, לפעמים לקחתי את זה קשה. הגעתי פעמיים לבית חולים עם צירים מוקדמים בגלל זה. הייתי ישנה איתה ב-4 בבוקר. הייתי נושמת אותה גם שם. כל התקופה הזו חייתי את זה. הייתי 100 אחוז בזה”, סיפרה על רגע הפרסום של דניאל עם כניסתה לבית "האח הגדול".

האם אייל גולן והחברה הטובה של דניאל גרינברג בסכסוך?

דניאל גרינברג בבית
דניאל גרינברג בבית

ומה חשבת שהיא התחילה לצאת עם אייל גולן. בכל זאת גם לו הייתה תדמית של רודף שמלות

“אני יכולה להגיד שאנחנו כמשפחה מאוד תומכים. אם יש מישהו שירצה לעשות משהו ויהיה לו טוב עם זה אף אחד לא יעצור, אז כמובן שלא התנגדנו לה. אני גם הייתי אחראית לקשר הראשוני ביניהם. אני מאוד אוהבת את אייל, המשפחה מאוד אוהבת את אייל. הוא בנאדם מדהים, גם עם הגיל שלו שהוא גדול ממנה אבל בנפש הוא צעיר, והנפש יותר חשובה מגיל. הוא עושה אותה מאושרת וזה מה שהכי חשוב”.

אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: מתן צור)
אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: מתן צור)

איך את מסבירה את זה שדניאל חוטפת כל כך הרבה אש?

“כל אחד והדעה שלו. יש את אלה שתומכים ואוהבים ויש את אלה שפחות. זה בסדר, לא כולם חייבים לאהוב את כולם. דניאל מאוד דומיננטית, הייתי רוצה להיות דומיננטית כמוה. בנאדם שגם נמצא במרכז העניינים והוא דומיננטי יוצר אנטגוניזם. אם היא הייתה יושבת בצד היו אומרים שהיא שקטה מידי. תמיד יהיה לאנשים מה לומר”.

ואיך היא מתמודדת? מבחוץ היא נראית חזקה. בשיחות ביניכם היא לפעמים גם קצת נשברת?

“אולי בהתחלה היא קצת נשברה וזהו. כשאתה בן זוג של בנאדם שהוא שם גדול בישראל אז יש את החצי שאוהב ואת החצי שפחות. מן הסתם שדניאל תחטוף את האש. זה לא מעניין מה שמעניין זה האושר בפנים. הסביבה לא ממש חשובה”.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

My Angel ❤️ @danielgreenbergolan

A post shared by Karin Greenberg Nezer (@karingreenberg27) on