הסיפור הזה מזכיר לליאורה את הבדיחה על הילד שמגיע הביתה עם תעודה מלאה בציונים שליליים וציון 10 במוזיקה. "עם תעודה כזו יש לך עוד מצב רוח לשיר?", צועק האבא ונותן לילד סטירה מצלצלת. והנמשל: כוכב הילדים, יובל המבולבל, העלה בשבוע שעבר סרטון לאינסטגרם מהקורס לנהיגה מונעת שבו הוא משתתף עם ההפניה: "יום שני בקורס נהיגה נכונה והליצן של הכיתה ממשיך לעשות את מה שהוא הכי אוהב, להצחיק ולשמח". בסרטון מדבר המבולבל בג'יבריש, עברית וערבית ומצחיק את כולם.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

את כולם? אולי חוץ מאת ליאורה, שבדקה וגילתה שלמבולבל יש ברזומה 56 עבירות תנועה, רישיונו נשלל כבר חמש פעמים, והוא גם פגע בעבר בנער בן 16 על הכביש וגרם לפציעתו. כלומר, מדובר בעבריין תנועה סדרתי. לא ממש דוגמה טובה לילדים ומשהו לצחוק עליו ולהתגאות בו.

אלה השאלות שנשלחו ליובל המבולבל: "יש לך 56 עבירות תנועה, שללו לך את הרישיון? איך אתה עוד נוהג? מה הסיבה לכמות עבירות התנועה העצומה שלך? איזו עבירת תנועה שלחה אותך לקורס הפעם? כמה פעמים עברת את הקורס לנהיגה מונעת?". אבל יובל המבולבל, שקרא את כל ההודעות של ליאורה, הסתפק בחמש מילים: "לשון הרע לא מדבר אליי". כנראה שגם חוקי התנועה לא.

יובל המבולבל (צילום: שוקה כהן)
יובל המבולבל (צילום: שוקה כהן)