תקופה לא קלה עוברת על כוהנת הכושר שר פיטנס לאחר שהייתה בין חיים ומוות רגע לאחר לידתו של בנה השני. כזכור, מצבה הרפואי של שר התסבך כשבוע לאחר הלידה בעקבות חיידק טורף והיא הורדמה והונשמה. לאחר שמצבה התייצב והיא נותקה ממכשירי ההנשמה שיתפה כוהנת הכושר את מצבה בפוסט מרגש וכתבה בין היתר: "הלב כבר לא עומד בזה, והגוף מתפוצץ מכאבים - כאלו שאף אחד לא יכול להבין, וכאלו שאינני מאחלת לאיש להרגיש".

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

כחודש לאחר המקרה, שר עדיין מאושפזת בבית החולים איכילוב בתל אביב ובעודה מחלימה היא חגגה היום (חמישי) את יום הולדתה ה-34 ובפוסט מרגש כתבה: "היום אני חוגגת את יום הולדתי רחוק מהמקום או המצב שחשבתי שאהיה בו ביום זה. אבל לאלוהים היו תוכניות אחרות ופעמים רבות המציאות מוכיחה לנו שהיא מפותחת הרבה יותר מכל דימיון ושאנחנו חזקים הרבה יותר מכל מה שאי פעם חשבנו. למרות כל מה שעברתי ולמרות הימים הלא פשוטים, אני בוחרת להודות להביט על הצד החיובי ולחפש את האור, אפילו ברגעים החשוכים ביותר".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by SHER Fitness/שר פיטנס (@sher_fitness) on


"אחרי שלא היו בטוחים שאפקח שוב את עיניי- ביום הולדתי זה- זכיתי להיוולד מחדש וקיבלתי את המתנה הטובה ביותר שאדם יכול לקבל -
מתנת החיים. מתעוררת בכל בוקר אסירת תודה על הזכות להיות, לחיות ולשנות, נלחמת בכל כוחי כדי לעבור את המשבר הזה ולחזור לביתי ולמשפחתי ומודה לאלוהים על הכל, למרות הכל שהרי על הטובות ברכנו על הרעות לא נברך?". המון בריאות!

שר פיטנס (צילום: פרטי)
שר פיטנס (צילום: פרטי)