נראה שנגיף הקורונה לא משפיע רק על הזוגות של הביצה המקומית אלא גם על הכוכבים ההוליוודיים. כפי שקראתם ב-TMI, הארי ג'וזי ופרנצ'סקה פארגו, הזוג הלוהט של הריאליטי "חם, לוהט, רותח" המשודר בנטפליקס, הצליחו להחזיק מעמד גם אחרי צילומי התכנית ולשמור על קשר רומנטי למרות המרחק הרב ביניהם. כאמור, הוא התגורר באוסטרליה, בעוד היא מתגוררת בקנדה. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

בפרק האיחוד של כוכבי הסדרה שנערך בזום, סיפרו הארי ופרנצ'סקה כי למרות שנפרדו לזמן קצר, לא יכלו האחד בלי השנייה וחזרו לקשר רומנטי. צופי הסדרה אפילו זכו להצעת נישואין מאולתרת בה הארי ירד על ברך וביקש את ידה של פרנצ'סקה עם סוכריה בצורת טבעת. למרות הזוגיות הפוטוגנית שהפגינו ברשתות החברתיות, נראה כי הקשר הטראנס אטלנטי בשילוב עם נגיף הקורונה שסגר את השמיים ברחבי העולם, לא הצליח להחזיק מעמד וכפי שפרנצ'סקה סיפרה למעריציה בעמוד היוטיוב שלה, "הארי ואני כבר לא ביחד".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by TOO HOT TO HANDLE (@francescafarago) on

"הוא החליט להיפרד ממני כי לא יכל להתמודד עם הקשר מרחוק. כמובן שהייתי שבורת לב, עשיתי כל מה שיכולתי", המשיכה פרנצ'סקה לומר בקול שבור מדמעות. לדבריה, הפרידה קרתה במהלך ביקורה האחרון בלוס אנג'לס, שם הארי מתגורר כיום. פרנצ'סקה שתכננה גם היא לעבור מוונקובר שבקנדה למגורים משותפים עם הארי, לא חשבה שהפרידה תחזיק לאורך זמן ולכן לא סיפרה אפילו לחבריה הקרובים ביותר. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by TOO HOT TO HANDLE (@francescafarago) on

"זוגות רבים ומתווכחים", שיתפה בסרטון, "היינו מתווכחים מדי פעם, אבל מעולם לא נפרדנו. אני חושבת שבשבילו דברים קטנים בסופו של דבר הפכו לוויכוחים שסיימו את מערכת היחסים". פרנצ'סקה סירבה לפרט בהרחבה, אך התייחסה לשמועות מסוימות על כך שהארי היה גורם משמעותי בפרידה שלהם. 

"היו הרבה שמועות שעלו שהתבררו כנכונות. קיבלתי הרבה צילומי מסך והודעות. לא רציתי להאמין בזה, כי איך יכול להיות שיש לי תיקיית טבעות נישואין עם מישהו ואיך יכול להיות שהוא הציע לי להתחתן איתו, אבל מצד שני גם אומר שהוא לא יכול להיות איתי בגלל המרחק. זה גורם לי להרגיש כאילו שיחקו בי. הוא המשיך הלאה והוא ממשיך הלאה ואני צריכה לעשות את אותו הדבר", סיימה פרנצ'סקה שבורת הלב. נאחל להם רק טוב!

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by TOO HOT TO HANDLE (@francescafarago) on