האמרגן יואל בן אמו, פעם חברו הטוב ביותר של שימי תבורי, הזמין את הזמר לחתונת בנו, יוסי, באשדוד. תבורי הבטיח להגיע, אבל ביום האירוע נבצר ממנו. ליאורה, שבעבר סיימה הליך גישור מוצלח בין השניים לאחר הסכסוך הגדול, נותרה המומה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

בן אמו, אולי זה בגלל הגבלות הקורונה?
“הזמנתי אותם לחתונה, הם לא באו בסוף".

התנצלו?
“בשבילי זה הזמן לשכוח הכל וללכת קדימה, בלי שנאה. זה הזמן לסלוח, זה הזמן לשכוח. אני מקווה לעבוד ביחד ושיהיה שלום עם כולם. למה לא, זה הזמן אני חושב".

שימי תבורי (צילום: אריק סולטן)
שימי תבורי (צילום: אריק סולטן)


התבאסת?
“עשיתי מה שחשבתי לעשות. שימי בשבילי זה שימי. שימי נשאר אח שלי. עבדנו ביחד 37 שנים. עשיתי לו את כל השירים בצרפתית. איך אפשר לשכוח את זה. שימי היה בכל האירועים שלי ושל המשפחה שלי. הוא היה גם בבר המצווה של החתן יוסי. בחתונה היינו רק 80 אנשים במקום 300 בגלל הקורונה. אבל שימי לא הגיע. חבל. היינו בסוף 78, עשיתי שולחן כבוד עם שני כיסאות בשביל שימי ואשתו. חבל. חשבתי שהוא יבוא. אני לא יודע מה קרה".

תבורי, מה קרה? אני הרי מכירה אותך כרודף שלום.
“לא הלכתי כי פגע ביהודית קשה מאוד ולא ביקש את סליחתה. היא ביקשה שאלך לבד לכבד שנים של עבודה יחד ואמרה ‘סך הכל דאג לך כחבר'. זה נגע בי המילים שלה, אבל לא הלכתי".

שימי תבורי, יהודית באומן (צילום: אור גפן)
שימי תבורי, יהודית באומן (צילום: אור גפן)

> שגריר הולנד בישראל, הנס דוקטר, ציין את היום ההולנדי לחופש דת בביקור בבית “משפחה חדשה" בתל אביב, והשתתף בחתונה האזרחית שערכה המייסדת והמנכ"לית עו"ד אירית רוזנבלום לאנסטסיה וליאן. הוא גם התכבד בזריקת סוכריות על הזוג הצעיר.

עו"ד רוזנבלום, אור לגויים?
“המסר של 'משפחה חדשה' הוא של חופש בחירה ושל ניתוק הבחירה הזוגית ממוסדות המדינה. אני שמחה שהמסר החשוב הזה יוצא מישראל גם להולנד ולמדינות רבות בעולם".

> הלב כואב. אדם שנחשב לאחת הדמויות הידועות בתל אביב בחוגי גלריות האומנות והקהילה הגאה עבר לאחרונה תאונה קשה שבעקבותיה הפך לסיעודי והוא מאושפז במוסד שיקומי.
אחד מהחברים הטובים סיפר השבוע לליאורה: “זה מאוד עצוב לראות את מצבו. הוא נמצא בשיקום. המצב שלו לא פשוט. מנותק מכולם, ללא טלפון וללא מחשב. עבר אירוע מאוד קשה. הוא בן אדם אחר".

> יש למה לצפות. אשת הטלוויזיה דפנה לוסטיג כותבת סדרה חדשה.

לוסטיג, גלי טפח.
“הצטרפתי ככותבת לסדרה לחינוכית. את הסדרה יצרו אבנר ברנהיימר, יאיר פרי ונוי כרמל. אני מפתחת תסריט וקצת כותבת. הם היוצרים, לא אני, חשוב להדגיש, והם מבריקים. לכל יתר הפרטים אני מפנה אותך לתאגיד. הם מגיבים באופן מסודר על ענייני הסדרה".

דפנה לוסטיג (צילום: אור גפן)
דפנה לוסטיג (צילום: אור גפן)

> חנן בן ארי, עדן חסון, סמיון גרפמן, יובל המבולבל ומני ממטרה הפתיעו את ילדי עמותת גדולים מהחיים במסגרת יום שידורים רדיופוני שהתקיים ברדיו 103FM בשיתוף פעולה שנרקם בין דידי הררי והעמותה. יום השידורים הניב קרוב לחצי מיליון שקל לטובת משפחות של ילדים חולי סרטן שנקלעו למצוקה כלכלית ובריאות עקב משבר הקורונה.

חנן בן ארי, עדן חסון (צילום: יוסי מסה)
חנן בן ארי, עדן חסון (צילום: יוסי מסה)

סמיון גרפמן וילד מעמותת גדולים מהחיים (צילום: יוסי מסה)
סמיון גרפמן וילד מעמותת גדולים מהחיים (צילום: יוסי מסה)

> על נועה קירל, הלובשת בקליפ החדש בגד יוצא דופן שקיבל את הכינוי “חליפת הדולרים", בטח שמעתם. את הבגד המדובר עיצב גל אולמן, 20, שזכה כבר להלביש את קירל ואף את יהונתן מרגי. גל הוא הבן הצעיר של המנטור אלון אולמן.

גל אולמן (צילום: יח''צ)
גל אולמן (צילום: יח''צ)

> שופט העליון בדימוס והיועץ המשפטי לממשלה לשעבר, אליקים רובינשטיין, הצטרף השבוע לדירקטוריון “משפחה אחת". יחד איתו הצטרפו לדירקטוריון העמותה, המטפלת במשפחות שכולות נפגעות טרור ומשפחות חללי צה"ל, גם שר האוצר ויו"ר הסוכנות לשעבר, מאיר שטרית וגם ח"כ לשעבר עידית סילמן. כולם, אגב, בהתנדבות מלאה. הם יתגברו את פעילותם המבורכת של יו"ר העמותה, מרק בלזברג ומנכ"לית העמותה, שנטל בלזברג.

מרק בלזברג, אליקים רובינשטיין, מאיר שטרית ושנטל בלזברג (צילום: עמותת משפחה אחת)
מרק בלזברג, אליקים רובינשטיין, מאיר שטרית ושנטל בלזברג (צילום: עמותת משפחה אחת)