אם לא הייתם מנותקים מהעולם בחודש האחרון, כנראה ששמתם לב לרעידת האדמה שפקדה את הביצה כששרית חדד והמנהל שלה אבי גואטה הודיעו על הפרדת כוחות לאחר 25 שנות קריירה ביחד. כמובן גם לסכסוך המתוקשר שהחריף בין אייל גולן למנהלו האישי והשותף שלו לשעבר, בני פרץ ואפילו היום (חמישי) קראתם לראשונה ב-TMI כי אסי בוזגלו ומנהלו בשנה וחצי האחרונות, יריב נתי, הפרידו כוחות.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

למערכת TMI תמיד נשבר הלב לראות פרידות כאלו וברוח הסערה היא החליטה לחקור קצת ולהיזכר בגירושים הכי מתוקשרים שהיו לנו בין אמנים למנהלים שלהם. אז מה גרם לאסף אטדגי לצאת נגד בין טיפוחיו, עומר אדם? מי המנהל שזרק את האמנית שלו מהדירה לרחוב? ועם מי אייל גולן כבר היה מסוכסך בעבר?

מאיה בוסקילה ורוברט בן שושן

שנת 2004 תיזכר תמיד כשנה של מאיה בוסקילה. הצעירה מנתניה נוהלה באופן צמוד על ידי הסוכן רוברט בן שושן והפכה לאחת הזמרות המצליחות במדינה. שנתיים קדימה והזוגיות בין השניים התפוצצה. בוסקילה ביקשה להשתחרר מחוזה דרקוני של 14 שנים, בן שושן דרש את ההשקעה בתגלית שלו מנתניה בחזרה והשניים פצחו בריב מתוקשר בכל כלי תקשורת שרק הסכים לשמוע אותם. אחרי שנים רבות הם השלימו והשאירו הכל מאחוריהם.

מאיה בוסקילה, רוברטו בן שושן (צילום: אביב חופי)
מאיה בוסקילה, רוברטו בן שושן (צילום: אביב חופי)

אייל גולן וישי בן צור

בשנת 1996 החתים האמרגן ישי בן צור את הזמר המתחיל אייל גולן על חוזה הקלטות. בתוך עשור הפך גולן לאחד הזמרים המצליחים בישראל אבל בשנת 2006 הזוגיות בין השניים התפוצצה. גולן טען שבן צור חייב לו מאות אלפי שקלים שהוסתרו ממנו והחליט שהוא רוצה לנהל את הקריירה שלו בעצמו. בן צור בתגובה טען שגולן הפר חוזה ולא עמד בכל ההופעות שהתחייב אליהן. הסכסוך הגיע לפשרה בבית המשפט וגולן הקים את "ליאם הפקות" ויצא לדרך עצמאית. 

ישי בן צור, אייל גולן (צילום: יוטיוב)
ישי בן צור, אייל גולן (צילום: יוטיוב)

עומר אדם ואסף אטדגי

כשעומר אדם החליט לזייף את גילו ב"כוכב נולד" אי שם בשנת 2009 והודח, האמרגן אסף אטדגי ראה את הפוטנציאל בנער הזהב ולקח על עצמו משימה: להפוך אותו לכוכב הכי גדול במדינה. השאר כמובן, היסטוריה. 11 שנים לאחר מכן, השניים הפתיעו את כולם והפרידו כוחות. אטדגי על פי מקורבים, הרגיש שאין לו יותר חלק משמעותי בניהול הקריירה של אדם ושהוא נדחק הצידה. גם החוזה החדש שהוצע לו כלל על פי דיווחים ניהול שולי ופחות כסף מבעבר. בסוף השנה שעברה היחסים בין השניים הגיעו לסיומם בטון צורם וקרע עמוק ביחסים ביניהם. 

אסף אטדגי  (צילום: יח''צ)
אסף אטדגי (צילום: יח''צ)

קובי פרץ ומאיר נחמני

בתחילת שנות ה-2000 , "בלבלי אותו" היה להיט שהכניס לחיינו את קובי פרץ ואת בלונד הפלטין המפורסם שלו. עשור קדימה ופרץ הואשם בהעלמת מס בהיקף של מיליוני שקלים ואף ריצה תקופת מאסר ממושכת. מי שליווה אותו מתחילת הפרשה היה המנהל האישי שלו, מאיר נחמני שקיבל גישה לכל הכספים של פרץ. כשהשתחרר הזמר מבית הסוהר הוא פיטר את מנהלו ותבע אותו בסכום של כשישה מיליון שקלים בטענה שהוציא ממנו במרמה מיליוני שקלים וניצל את אמונו בתקופה הקשה בחייו. 

קובי פרץ (צילום: משה נחמנוביץ')
קובי פרץ (צילום: משה נחמנוביץ')

ג'ולייטה וגלעד מאסמי

בשנת 2011 השתתפה הזמרת ג'ולייטה בריאלטי "חי ב-LA LA LAND" תחת ניהולו של האמרגן גלעד מאסמי. היחסים בין השניים הסתיימו בטון צורם במיוחד והזמרת חשפה כי מסאמי מעלים ממנה כספים, מזלזל בה ולטענתה אף זרק אותה מהדירה אותה השכיר לה. באופן די מפתיע מי שהציל את המצב היה לא אחר מאשר הזמר דודו אהרון שביחד עם מנהלו האישי עזר לג'ולייטה ולקח את ניהול הקריירה שלה תחת חסותו. 

ג'ולייטה (צילום: ליאור פנקסון)
ג'ולייטה (צילום: ליאור פנקסון)