הזמרת אדל ידועה בקנאות לפרטיותה כשהיא כמעט ולא חושפת כלום מחייה האישיים. לכן כשהיא מפרסמת תמונות חדשות, זה נושא שמצריך אייטם. כשלכל הסיפור הזה נכנס גבר חדש ומסתורי, זאת בכלל ידיעה מרעישה מדי. הזמרת עם הקול הענק והגזרה הדקיקה במיוחד, פרסמה תמונות חדשות ברשת החברתית בהן היא מבלה באחוזה שלה בלוס אנג'לס. באחת התמונות היא לבושה באותה שמלה אייקונית אותה לבשה כשהופיעה בפסטיבל "גלסטונברי" הנחשב לפני כארבע שנים, רק שהפעם מינוס כמה עשרות קילוגרמים. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

מעריצים חדי עין הבחינו כי הראפר הבריטי סקפטה הגיב על אחת התמונות וכתב: "סוף סוף קיבלת את הסיסמה שלך לאינסטגרם", אדל בתגובה הגיבה באימוג'י של לב וקריצה. עד כה נשמע תמים. אז זהו, שלא. שמועות על רומן בין השניים החלו כבר בספטמבר האחרון, אז על פי מקורבים, הכירה אדל את הראפר לכל חבריה הקרובים וסיפרה כי יש ביניהם המון מכנה משותף, ביניהם האהבה והמחויבות האינסופית שלהם לילידיהם.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

5 ciders in

A post shared by Adele (@adele) on

לאדל כזכור יש בן מנישואיה לסיימון קונקי, ממנו התגרשה באפריל 2019 ואילו לראפר נולדה בת בנובמבר 2018. על פי דיווחים שונים השניים יצאו יחד במשך חמישה חודשים ונפרדו כשסקפטה אפילו שר באלבומו האחרון על ה"כוכבת ההוליוודית איתה יצא". עכשיו כאמור, השניים מציתים מחדש את חרושת השמועות לגבי מערכת היחסים ביניהם.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Skepta (@skeptagram) on

אם כל זה לא מספיק, אדל החליטה להיות ממש נדיבה וכשאחת המעריצות שאלה אם היא מתכוונת לשחרר את האלבום החדש שלה, ענתה לה הזמרת: "ברור שלא. הקורונה עוד לא הסתיימה, אני בבידוד. תלבשי מסיכה וחכי בסבלנות".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Adele (@adele) on

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Skepta (@skeptagram) on