קניה ווסט הודיע שבכוונתו להתמודד לנשיאות ארצות הברית. בעולם אחר, ידיעה כזו הייתה נתפסת כבדיחה אבל אנחנו חיים בעולם בו הנשיא המכהן היה בעצמו מנחה תכנית ריאלטי בעברו ככה שהכל באמת עדיין פתוח.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

בלי קשר, במערכת TMI כמעט התעלפו לרגע כשהבינו שיכול להיות שבקרוב מאוד נצטרך לומר "The first lady of the United Utates Kim Kardashian West". המערכת באמת כמעט התעלפה אוקי?

The first lady?(צילום: Dimitrios Kambouris, getty images)
The first lady?(צילום: Dimitrios Kambouris, getty images)

ווסט, מהראפרים הגדולים בשני העשורים האחרונים ידוע במזג הקצר שלו ובפרובוקציות מעוררות מחלוקת. הזכורה מכולן היתה כשהתפרץ לבמה בטקס פרסי ה-VMA וטען שפרס ה"קליפ הטוב ביותר" מגיע לביונסה ולא לטיילור סוויפט שבדיוק קיבלה את הפרס.

קניה וטיילור על במת ה-VMA (צילום: Getty images)
קניה וטיילור על במת ה-VMA (צילום: Getty images)

עם טמפרמנט כמו שלו זה רק התבקש לספק לכם הצצה אל הרגעים הסוערים ביותר בקריירה של הראפר עם הפה והסטייל הכי חצופים שיש-

כשקניה ביקש הלוואה מצוקרברג

בפברואר 2016 צייץ ווסט בטוויטר שלו בקשה ללא אחר מאשר מארק צוקרברג- "מארק צוקרברג תשקיע מיליארד דולר ברעיונות של קניה ווסט". בציוץ נוסף הוסיף "אני עדיין נמצא בחובות של 53 מיליון דולר. תתפללו שאתגבר על זה".

לא שיחרר מיליארד. צוקרברג.(צילום: רויטרס)
לא שיחרר מיליארד. צוקרברג.(צילום: רויטרס)

כשקניה החליט לתקוף שוב את טיילור

אחרי סאגת ה-VMA ונתק של שנים בין השניים, שחרר ווסט שיר בשם "famous" בו הוא שר את השורה "I made that bitch famous" כשהוא מתכוון לטיילור סוויפט. היא תקפה בחזרה, והוא בתמורה פשוט פרסם ביחד עם אשתו, קים קרדשיאן, סרטון בו הוא מבקש את אישורה של סוויפט לשחרר את השיר לעולם and the rest is history.

עם קים וטיילור בזמנים טובים יותר (צילום: Getty images)
עם קים וטיילור בזמנים טובים יותר (צילום: Getty images)

כשקניה הציג מפורסמים אחרים בעירום במיטה

אם השורה בה הוא תוקף את סוויפט לא הספיקה, שחרר הראפר קליפ לאותו שיר בו הוא מציג מיטה ענקית ובתוכה דמויות עירומות המדמות בין היתר את את סוויפט עצמה, קים קרדשיאן, קייטלין ג'נר, אנה וינטור, דונלד טראמפ, ריהאנה וכריס בראון. הקליפ נתפס כבוטה כל כך עד שסוויפט איימה לתבוע אותו על כך. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kelton Ching (@keltonfx) on

כשקניה השווה את עצמו לישו

בראיון שנתן ל"rolling stones" כשהוא מכוסה בדם, עם כתר קוצים לראשו כהשוואה לישו, אמר ווסט כי כמו ישו גם הוא נלחם למען ההכרה שלו וסבל למען ההצלחה שלו. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Rolling Stone (@rollingstone) on

כשקניה העליב בחור עם כיסא גלגלים

באחת ההופעות שלו בסידני, אוסטרליה, ביקש קניה מכל הקהל לקום על הרגליים. כשראה בחור עם כיסא גלגלים הוא סירב להמשיך בהופעה עד שגם הוא יקום על רגליו. בשלב מסויים צוות ההפקה סימן לווסט שמדובר בבחור נכה והוא בתגובה ענה "אוקיי, אם אתה עם כיסא גלגלים זה בסדר, אתה יכול לשבת".

כשקניה תמך באנס מורשע

ביל קוסבי, שחקן וקומיקאי מהגדולים בעולם, הורשע בגין עבירות של סימום ותקיפה מינית ונשלח לרצות 10 שנות מאסר בכלא. בנוסף התקבלו עוד עשרות עדויות של נשים שטענו שקוסבי תקף ואף אנס אותן. בציוץ חריג ולא שגרתי כתב ווסט: "ביל קוסבי חף מפשע".

ביל קוסבי (צילום: רויטרס)
ביל קוסבי (צילום: רויטרס)

כשקניה טען שהעבדות היתה בעצם מבחירה

ב-2018 בראיון שנתן לאתר הרכילות "TMZ" אמר ווסט-"כשאתה שומע שהעבדות נמשכה כ-400 שנים. 400 שנים? זה נשמע כמו בחירה. 400 שנים וכולכם הייתם שם?" כשהוא מתייחס לעבדות השחורים בארצות הברית. 

400 שנים מבחירה. ווסט. (צילום: Getty images)
400 שנים מבחירה. ווסט. (צילום: Getty images)

כשקניה באמת החליט להתמודד על נשיאות ארצות הברית

במשך שנים הזכיר ווסט את העובדה כי ברצונו לרוץ לנשיאות ארצות הברית. למעשה כבר בשנת 2015 הצהיר כי ירוץ לנשיאות בשנת 2020. עכשיו מגיע האישור הרשמי- בציוץ בטוויטר הוא מודיע שירוץ לנשיאות הקרובה. את תמיכתה של אשתו הוא כבר קיבל, קרדשיאן פרסמה את הציוץ לכל מאות מיליוני עוקביה. 

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kanye West (@kanyewestt_official) on

כל שנותר לקוות הוא שקיילי ג'נר תתמודד על תפקיד מזכירת המדינה ואז משפחת קרדשיאן תשלוט בעולם באופן סופי.