שנת 2007 הייתה שנה קשה במיוחד עבור בריטני ספירס. התמוטטות נפשית מול התקשורת, איבוד משמורת על הילדים שלה וכמובן השיא, קרחת שעשתה לעיניי המצלמות ברגע של התקף.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

השנים עברו, בריטני ביץ' עשתה קאמבק, שחררה להיטים ואפילו הוציאה את אחד המופעים המוצלחים שנראו בווגאס בשנים האחרונות.

בריטני ספירס בוגאס(צילום: Getty images)
בריטני ספירס בוגאס(צילום: Getty images)

אלא שנושא אחד עדיין נשאר כטאבו ומאז אותה התמוטטות נפשית, ספירס נחשבת כ"לא כשירה" לנהל את הכנסותיה ואפילו  אינה מורשית להחליט החלטות חשובות על חייה לבדה. מי שמונה כאפוטרופוס הרשמי שלה הוא אביה ג'יימי ספירס שמנהל מאז את חייה בשיתוף עם המנהלת שלה, ג'ודי מונטגומרי.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @detodounpocord (@detodounpocord2) on

לכל הסיפור הזה נכנס עכשיו קניה ווסט שהודיע כי ירוץ לנשיאות הקרובה ומאז הרשת גועשת. מעריציה של ספירס יוצאים במחאה כנגד הזמר שלטענתם מקבל יחס שונה בגלל היותו גבר. כזכור, גם ווסט עצמו חווה משברים אישיים לא פשוטים ואף אשפז את עצמו במוסד לבריאות הנפש בשנת 2016.

ההשטאג #freebritney תפס תאוצה בטוויטר ביומיים האחרונים והתגובות לא איחרו להגיע: "כשגבר מתמוטט נפשית הוא רץ לנשיאות. כשאישה מתמוטטת נפשית, לוקחים לה הכל" כתב אחד המעריצים ואילו אחר הוסיף: "קניה רץ לנשיאות בעוד שבריטני לא מורשית להצביע בכוחות עצמה וחייבת את אישור אביה. בדיחה". 

קניה והמתחרה שלו(צילום: Getty images)
קניה והמתחרה שלו(צילום: Getty images)

ומה ספירס אומרת על כל זה? היא בכלל לא מעוניינת לקבל עצמאות מלאה ואף לא הגיעה לדיון בעניינה שנערך בדצמבר האחרון ונכון לרגעים אלו המשמורת עליה עדיין בתוקף לפחות עד סוף חודש אוגוסט.

בריטני ספירס (צילום: אינסטגרם)
בריטני ספירס (צילום: אינסטגרם)

it's britney b**ch (צילום: צילום מסך)
it's britney b**ch (צילום: צילום מסך)