אחרי שלוש שנים של ידידות אמיצה ושנה אחת כאחד מהזוגות המובילים בביצה, האמרגן אסף אטדגי ובת זוגו החיפאית, ענבל אלנקווה, כבר לא.
מאסף אטדגי נמסר: “אין תגובה".

אסף אטדגי (צילום: ענת מוסברג)
אסף אטדגי (צילום: ענת מוסברג)

> ברק רביד, הכתב המדיני המפוטר של ערוץ 13, נראה בחמישי שעבר סועד את לבו עם אילנה דיין במסעדת “ג'ירף" בתל אביב. האם מי שלא רצה אותו בערוץ 13 יקבל אותו בערוץ 12?

דיין?
“ברק הוא חבר יקר ועיתונאי נפלא, אני גם מאחלת לו וגם יודעת שיצליח בכל דרך".

רביד?
“תודה על ההתעניינות ומעריך את תשומת הלב".

ברק רביד (צילום: צילום מסך חדשות 13)
ברק רביד (צילום: צילום מסך חדשות 13)

> שישי שעבר, סניף טיב טעם בצפון תל אביב: זמר מפורסם נכנס פנימה, שולף מהמדף שתי תבניות ביצים ולא ממש טורח לשלם. בעל החנות רץ אחריו, בסוף לוכד אותו ורק אז הזמר פותח את הארנק. ההסבר שלו: “הלקוחות אמרו לי שיש תור גדול. לא הייתה לי סבלנות לחכות".

> ביום רביעי שעבר, בכנסת ישראל, כמה ימים לפני שנכנס לבידוד, חגג ח״כ צבי האוזר, יו"ר ועדת החוץ והביטחון, את כניסתו לכנסת של ח"כ אוריאל בוסו מש"ס. כעת כל החוגגים בלחץ.

> אפקט הגל השני, דקה לפני שסגרו השבוע את מכוני הכושר: אלברט אסקולה, הידוע בציבור כבן הזוג של אסי עזר, החל לחבוש מסיכה גם בזמן אימוני הכושר בהולמס פלייס.

אלברט אסקולה, אסי עזר (צילום: שוקה כהן)
אלברט אסקולה, אסי עזר (צילום: שוקה כהן)

> בין המוני הנשלחים לבידוד נמצא גם פרופ׳ חיים סידר, חתן פרס ישראל שהיה מועמד לפרס נובל ואביו של הבמאי המפורסם יוסי סידר (״ההסדר״, ״הערת שוליים״, ״נורמן״ ועוד). יחד איתו נשלחו לבידוד עוד עשרות מבית הספר לרפואה באוניברסיטה העברית ובהם פרופסורים, דוקטורים וסטודנטים, זאת לאחר שבאו במגע עם דוקטורנט חולה מאומת בקורונה.