בשבוע שעבר התבשרה כוכבת הילדים טיילור מלכוב שהיא חיובית לקורונה. בן זוגה הטרי לירן דנינו, שבילה איתה בימים האחרונים, ערך גם הוא בדיקה ונמצא שלילי, אך נכנס לבידוד של שבועיים כמתבקש על פי ההנחיות. אמש (חמישי), בזמן שהיא בבידוד, היא נתנה תגובה ראשונה לתביעה כלפי האקס, בן זיני, בתכנית "ערב טוב עם גיא פינס".

"עצוב לי שהגענו למקום הזה, פשוט בסופו של דבר בן אדם שותק ושותק ושותק ומבליג ולא מדבר ולא מוציא החוצה וזה הגיע לרמה מסוימת שכבר אי אפשר לשתוק", אמרה מלכוב מהבידוד. עוד הוסיפה: "כבר אי אפשר לראות מהצד כמה שבן אדם משתמש בך. כרגע זה לא בידיים שלי, זה בהליכים משפטיים בין עורכי דין. מה שעיצבן אותי זה שזה נמכר לערוץ הילדים על הגב שלי. אני לא רוצה שהאקס שלי ידבר עליי באופן כללי אם שנינו הפרדנו דרכים. זה באמת לא ברמה הכספית, אני פשוט רוצה שקט".

טיילור מלכוב (צילום: אור גפן, יח''צ)
טיילור מלכוב (צילום: אור גפן, יח''צ)

"זה מגעיל אותי לראות שאחרי זוגיות כזאת ושהיינו הכי לאבי דאבי, בסופו של דבר הקהל שלנו ילדים, המקום שלנו זה לא התככנות הזאת ולא בתקשורת ולא רציתי שזה יצא אבל באמת שלא הייתה לי ברירה. יכולנו להמשיך בצמד ויכולנו להמשיך במוזיקה ויכולנו להמשיך ולעשות כסף, כמו שכולם רצו שנמשיך לעשות אבל זה לא אמיתי והדבר הזה נולד מתוך אהבה ומתוך אמת וברגע שזה לא אמיתי, זה לא שווה כלום", אמרה מלכוב.

טיילור מלכוב, בן זיני (צילום: שוקה כהן)
טיילור מלכוב, בן זיני (צילום: שוקה כהן)

כזכור, לפני כשבועיים נחשף באמצעי התקשורת השונים כי מלכוב מגישה מכתב התראה לפני תביעה בעבור האקס, בן זיני, לאחר שלטענתה פגע בפרטיותה. עורכי הדין גיא אופיר ורועי בן דוד, המייצגים את הכוכבת, ציינו במכתב ההתראה שנשלח לאקס הטרי ולשותף העסקי בדימוס כי זיני פוגע בפרטיותה של מלכוב במטרה לקדם את הוולוג החדש שלו שנקרא "מחשב מסלול מחדש". לטענת טיילור, זיני חושף בוולוג נושאים על החיים האישיים שלהם יחד כזוג, על שיחות אישיות ואינטימיות שהיו להם בזוגיות שכבר הסתיימה לפני כשלושה חודשים ומאיימים בתביעה של מינימום 200 אלף ש"ח.

לא רק מלכוב המשיכה הלאה ומתנחמת בזרועותיו של הזמר לירן דנינו, אלא גם זיני שבוולג שלו חשף את זוגתו החדשה, עמית קבילי, אותה הכיר בתיכון, קשר שהתמוסס עם הכרותו את טיילור. כעת שזיני וטיילור נפרדו, השניים נתנו הזדמנות לקליק שנוצר ביניהם עוד אז והקשר החברי ביניהם הפך מאוד מהר לרומנטי. 

בן זיני, עמית קבילי (צילום: יוטיוב)
בן זיני, עמית קבילי (צילום: יוטיוב)