בין אלפי המפגינים נגד הממשלה בגן צ'רלס קלור בתל אביב במוצ"ש האחרון, זיהו צילומי האוויר של ליאורה גם את ראש עיריית טבריה לשעבר, רון קובי

קובי, שמעון ריקלין אמר שהיו רק אשכנזים בהפגנות. מה יש לך לומר לו?
“ריקלין חי בסרט. אין פה ימין ושמאל, יש פה אנשים שמצבם הכלכלי מרוסק בגלל כישלון הנהגתי. בוא נראה איך החכמים ידברו עוד חודשיים, כשלעם ישראל לא יהיה כסף לחגוג את ראש השנה. ריקלין, בוא למעוזי הליכוד בשוק הכרמל ובמחנה יהודה ותבין שביבי בדרך הביתה לקיסריה".

הבנתי שממשיכים להתנכל לך.
“היום פיצצו לי ארבעה גלגלים אחרי שעשיתי שידור על ביבי בלילה".

רון קובי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
רון קובי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

> שרת התחבורה מירי רגב אומנם הודיעה השבוע לחברי כנסת ישראל שאסור להם להיכנס לנמלים ללא אישור ממנה, אבל ח״כ משה ארבל מש"ס לא ממש הקשיב לה והגיע בראשון בבוקר לביקור בנמל אשדוד. 

ח״כ ארבל, ככה מפרים את רצון השרה?
“התפקיד של הח"כים הוא לפקח על עבודת הממשלה וכך עשיתי".
מלשכת רגב נמסר: “כמקובל, ביקורים, כולל ביקורי ח"כים ושרים, במתקנים ממשלתיים מתואמים מול המשרד הרלוונטי".

מירי רגב ארכיון (צילום: מרק ישראל סלם)
מירי רגב ארכיון (צילום: מרק ישראל סלם)


> אלישבע חודדטוב, אמא של שרית חדד, הגיעה לגבורות. אח של שרית, שגר בטורונטו, קנה כרטיס - אבל לא יגיע. קורונה. אתם יודעים.

עמיאל חדד, אח אחר של שרית: “תגידי לפרופ' איתמר גרוטו שיוותר לאחי מטורונטו על ה־14 ימי בידוד".

שרית חדד (צילום: משה צ'יטיאת)
שרית חדד (צילום: משה צ'יטיאת)

> איש עסקים ישראלי שערק לאחרונה לחו"ל מכר את הווילה שלו שמעבר לים לאיש עסקים אחר, שמחזיק במבני נדל"ן רבים באירופה. הנשמות הטובות כבר מרננות שזו מכירה פיקטיבית על מנת לשמור על הנכסים של הישראלי.
 
> לברק סרי, היועץ הבכיר של אריה דרעי, ולאיתן כבל, ח"כ בעבר ובקרוב כוכב תוכנית ריאליטי, יש פינה קבועה בתוכנית הבוקר של גולן יוכפז וענת דוידוב ברדיו 103FM. השבוע הם דיברו על איום ראש המודיעין של תימן לירות טילים על ישראל. סרי הרגיע: ״אני סומך על כבל ותושבי ראש העין שיבנו לנו כיפת ברזל נגד ג׳חנונים״.

איתן כבל (צילום: אריאל בשור)
איתן כבל (צילום: אריאל בשור)