ביונסה שחררה בסוף השבוע האחרון את הסרט המדובר שלה והאלבום הויזואלי "black is king" וגרמה לכולם לצאת מגדרם, אפילו לזמרת הבריטית אדל שהעלתה פוסט תמיכה בקווין בי והשאירה את מעריציה פעורי פה מהלוק החדש והפרוע שלה.

לכל מי שלא מעורה בפרטים, ביונסה נחשבת לאחד השמות הבולטים ביותר במאבק למען זכויות השחורים בעולם. הרבה לפני תנועת ה-"black lives matter", שמה לעצמה הזמרת מטרה - לשמר את ההיסטוריה שלה כאישה אפרו אמריקאית בארצות הברית ובעולם כולו.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Beyoncé (@beyonce) on

עכשיו כידוע, שחררה המלכה סרט ויזואלי בשירות הסטרימינג של דיסני והרשת משתגעת. בסרט אותו כתבה, ביימה והפיקה מלכת הדבורים בעצמה, מסופר על מלך אפריקאי צעיר שמנושל ממשפחתו לעולם אכזר ולומד להכיר לאט לאט את השורשים וההיסטוריה שלו באפריקה. היצירה מלווה בקולות של אנשים שחורים רבים וביניהם בעלה ג'יי זי, בתם בלו אייבי, קלי רולנד ונעמי קמפבל וגם בשירים מהאלבום האחרון שלה שיצא בשנת 2019- "The lion king: the gift".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Disney (@disney) on

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kelly Rowland (@kellyrowland) on

כצפוי, התגובות לסרט המושקע לא איחרו לבוא אבל תגובה אחת גרמה אפילו למערכת TMI לשמוט לסת מההלם. הזמרת הבריטית אדל שידועה בהערצתה לקווין בי, העלתה פוסט תמיכה ביצירה החדשה כשהיא מצולמת ליד פריים מתוך הסרט באאוטפיט תואם לאיידול שלה ובמראה מתולתל ופרוע שלא מזכיר אפילו בקצת את הדיווה עם הקול הענק.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Thank you Queen for always making us all feel so loved through your art ♥️♥️

A post shared by Adele (@adele) on

כזכור, במהלך השנתיים האחרונות, עברה אדל תהליך ארוך של ירידה במשקל והשינוי החדש מציג בפני המעריצים שלה, אדל חדשה וזוהרת מתמיד. את הפוסט חתמה במשפט: "תודה לך קווין בי, על שאת תמיד גורמת לנו להרגיש אהובים דרך האמנות שלך". לא לא, תודה לך אדל על רגעים כאלה בלתי נשכחים.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Adele (@adele) on

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Tina Knowles (@mstinalawson) on