הסערה סביב אלן דג'נרס מסרבת לדעוך. מנחת התכנית המצליחה "The Ellen DeGeners Show" נמצאת תחת סערה בתקופה האחרונה כשהיא והצוות שלה מואשמים בהתנהלות לקויה ויצירת סביבת עבודה רעילה שפגעה בהמון עובדים שלקחו חלק בהפקת התכנית. עכשיו מגיעות התגובות של הכוכבים הגדולים בעולם שמגבים את המנחה הוותיקה ומוקירים לה תודה. לפחות רובם.

אלן דג'נרס (צילום: רויטרס)
אלן דג'נרס (צילום: רויטרס)

כזכור הכל התחיל לפני כשבועיים אז התפוצצה הפרשה בכל כלי התקשורת בארצות הברית. מספר עובדים לשעבר בהפקת התכנית המצליחה המשודרת במשך כ-17 שנים, התראיינו וסיפרו כי מדובר בסביבת עבודה רעילה והרסנית. עדויות על התעמרויות בעובדים, אמירות גזעניות ויחס משפיל מצד ההפקה וההנהלה הבחירה החלו לצוץ ותיבת פנדורה שלמה נפתחה. חלק מהעובדים סיפרו כי פוטרו רק כי לקחו יום מחלה או יום חופש כדי להגיע ללוויות של בני משפחתם, אחרים סיפרו כי לא הורשו לפנות לדג'נרס אם יתקלו בה ורובם אמרו כי המנחה בעצמה לא שולטת בתכנית שלה ולא לוקחת את המושכות לידיים.

כידוע, הסלוגן של תכנית האירוח המפורסמת הוא "תהיו אדיבים אחד לשני". זה גם המוטו האישי של הכוכבת ואין ספק כי שלל העדויות הללו פגעו בתדמית הנקייה של מנחת האירוח האהובה ביותר בארצות הברית. חברת "האחים וורנר" המשדרת את התכנית, פתחה בחקירה פנימית לגלות מה מתרחש מאחורי הקלעים ויצאה בהצהרה כי גילו פגמים חמורים בהפקת התכנית והתחייבו לבצע שינויים מיידים, ככל הנראה פיטורים של מפיקים בכירים ושינוי צוות העובדים הקיים.

וונדר וומן שלנו אצל אלן דג'נרס (צילום: צילום מסך)
וונדר וומן שלנו אצל אלן דג'נרס (צילום: צילום מסך)

עכשיו, מגיעה תגובתם של כוכבי הוליווד שבמהלך השנים התראיינו לתכנית המצליחה ורובם מגבים את המנחה ותומכים בה בתקופה הקשה. אשטון קוצ'ר סיפר כי אלן התייחסה אליו ואל הצוות שלו בצורה האדיבה ביותר, "אלן מעולם לא התעמרה במפורסמים ותמיד ראיתי זאת כמשהו מרענן וכנה" כתב השחקן.

קייטי פרי צייצה בטוויטר מספר ציוצים בהם כתבה: " אני אדבר רק בשם עצמי, אבל כל החוויות שלי מאלן ומהתכנית שלה תמיד היו חיוביות. אני חושבת שכולנו היינו עדים לאור ולמאבק שלה למען שיווין במשך עשרות שנים. שולחת לה אהבה וחיבוק". הקומיקאי קווין הארט וסקוטר בראון, המנהל האישי של ג'סטין ביבר ואריאנה גרנדה כתבו שזה משוגע לראות את הלינץ' הפומבי הזה. בראון תיאר את המנחה כאדיבה ומתחשבת שתמיד מחפשת צדק, הארט הוסיף שמהיום שהכיר את דג'נרס היא התייחסה אליו באהבה וכבוד והוא מעריך אותה על כך.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

It’s crazy to see my friend go thru what she’s going thru publicly. I have known Ellen for years and I can honestly say that she’s one of the dopest people on the fucking planet. She has treated my family and my team with love and respect from day 1. The internet has become a crazy world of negativity....we are falling in love with peoples down fall. It’s honestly sad...When did we get here? I stand by the ones that I know and that I love. Looking forward to the future where we get back to loving one another....this hate shit has to stop. Hopefully it goes out of style soon....This post is not meant to disregard the feelings of others and their experiences....It’s simply to show what my experiences have been with my friend. Love you for life Ellen...

A post shared by Kevin Hart (@kevinhart4real) on

אמנם דג'נרס זוכה לחיבוק חם מהוליווד, אבל לא כל התגובות היו אוהדות. השחקן בראד גארט ("כולם אוהבים את ריימונד") התארח בתכנית האירוח מספר פעמים וצייץ: "אני מכיר יותר מאדם אחד שקיבל ממנה (דג'נרס) יחס נורא. ההתנהגות שלה היתה מוכרת וידועה", ליה תומפסון ("בחזרה לעתיד") הגיבה על הציוץ: "זה נכון. סיפור אמיתי".

בינתיים, דג'נרס בעצמה החליטה להגיב ובמכתב ששלחה לעובדיה כתבה: "מהיום הראשון של התכנית הזאת הודעתי לכל הצוות שלי שהמקום הזה יהיה שונה. זה יהיה מקום של שמחה. אף אחד לא ירים כאן קול וכולם יהיו אדיבים אחד לשני. לצערי משהו השתנה. ככל שהתכנית גדלה לא יכולתי לשלוט על הכל לבד ונתתי לאנשים אחרים לנהל את העניינים, חלקם כמובן לא הצליחו. הכל ישתנה מעכשיו, אני והצוות שלי נדחף את עצמנו כדי ללמוד ולצמוח מכל מה שקרה".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Portia de Rossi (@portiaderossi) on

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ellen DeGeneres (@theellenshow) on