קבלו את האיחוד הבא במשפחת תבורי. אחרי שיהודית ושימי פגשו את הבן של בן אל, תו פרינס, במפגש היסטורי מעורר השתאות ומהומה, יהודית ושימי התבשרו שהם יזכו גם לראות את הבן של אלירן - הנכד שאותו שימי לא ראה אף פעם פנים מול פנים.

תבורי, מזל טוב. כל כך הרבה ילדים, כל כך הרבה נכדים, כל כך הרבה נחת בהפתעה. 
“לא מעוניין יותר בתקשורת. די, די, די".

שימי תבורי פגש את נכדו: מה קרה שם מאחורי הקלעים? - לחצו כאן.

שימי תבורי, יהודית באומן, תו פרינס (צילום: פרטי)
שימי תבורי, יהודית באומן, תו פרינס (צילום: פרטי)

> הדוגמנית לי אלון הגיעה מארצות הברית עם אחותה ומשפחתה, היישר לבידוד בחווילה של ההורים בראשון לציון. ההורים פינו לה את המקום להתבודדות, הכינו אותה עם בלונים ועברו לדיור מוגן במלון "הרודס" בהרצליה.

אלון, שתפי אותנו בחוויות. היכן הייתם? איך בבידוד?
“בינתיים כיף הבידוד, אנחנו מתפנקים לנו פה. שמש, אוכל טוב, מוזיקה, טלוויזיה. מקווים לא להתחרפן בקרוב, אבל בינתיים חלום".

לי אלון (צילום: מרינה מושקוביץ)
לי אלון (צילום: מרינה מושקוביץ)

> עדי הראייה בהפגנה ליד ביתו של השר לביטחון הפנים, אמיר אוחנה, היו עדים לנס יוצא דופן. המפגינים זרקו לעבר התוקפים שלהם שהצטרפו להפגנה בלוק שחלף סנטימטרים ספורים מעל ראשו של כתב הפלילים של ערוץ 13, מאור צור, ונחת על רגלו של שוטר סמוי של היס״מ שהלך מאחוריו.

צור, משלמים לכם תוספת סיכון?
״הייתי כבר במצבים יותר מפחידים. אני בעיקר מקווה שגובה הלהבות בהפגנות ילך ויירד״.

מאור צור (צילום: רועי קסטרו)
מאור צור (צילום: רועי קסטרו)

> השחקן והחקיין יוסי וידר, שהשתחרר השבוע מבית החולים (״לא קורונה״), מצא זמן להגשים חלום לילד בעל צרכים מיוחדים, שמעון דהן.

וידר, רגש אותי. 

״שמעון הוא הילד הכי מיוחד ונדיר שפגשתי. הוא התקשר אליי וסיפר לי שהוא כתב שיר, והחלום שלו הוא שמלחין מפורסם ילחין אותו. קראתי וזה באמת שיר ענק. התקשרתי מיד לירון כהן האלוף, שהלחין את ‘צליל מיתר‘, שהוא גם צדיק וגם אח נדיר וסופר מוכשר, והנה נולד שיר חדש של צמד גאונים. ביקשתי מהעוקבים שלי בפייסבוק שישתפו ויגשימו לשמעון את החלום״.

יוסי וידר (צילום: דבורית וידר)
יוסי וידר (צילום: דבורית וידר)

> מקורותיה של ליאורה בחוגי מעצבי השיער טוענים כי שר הביטחון לשעבר, נפתלי בנט, מנסה לתת תשובה הולמת לבלורית של ראש הממשלה ומחזק את שורשי השיער שנותר לו בצבע שחור בוהק.

מטעמו של בנט בחרו שלא להגיב.

נפתלי בנט בדן פנורמה (צילום: פול/ קוקו)
נפתלי בנט בדן פנורמה (צילום: פול/ קוקו)

> יום האופנה הישראלי למעצבי גברים. בין 20 המעצבים המובילים שיציגו יהיה גם גל אולמן (הבן של) שיהיה המעצב הצעיר ביותר שנבחר להשתתף. אולמן ישיק את הקולקציה החדשה שלו, שנקראת ״freedom״ ותוצג על נתוניו הטובים של עומר חזן

גל אולמן, עומר חזן (צילום: יח''צ)
גל אולמן, עומר חזן (צילום: יח''צ)

> מלון "אדמונד" החדש בראש פינה אירח בסופ"ש האחרון לחופשה זוגית מפנקת את מלכת היופי לשעבר רוית אסף ובעלה עו"ד יובל ישראלי

רוית אסף נופשת  (צילום: באדיבות מלון אדמונד)
רוית אסף נופשת (צילום: באדיבות מלון אדמונד)