והם חיו באושר ועושר ועוד עושר? נדמה כי הדרמה מבית היוצר של קים קרדשיאן וקניה ווסט הגיעה לסיומה והשניים הניפו דגל לבן במטרה להשאיר הכל מאחוריהם ולהמשיך הלאה, כחלק מהיותם הפאוור קפאל הכי מפורסם בעולם.

אם במקרה יש בקהל מישהו שלא שם לב מה עבר על הזוג בשבועות האחרונים, TMI כאן לתזכר שווסט חשף בנאום עצרת הבחירות שלו כי הוא ואשתו עמדו לבצע הפלה בהריון עם בתם הבכורה נורת' ומשם הכל התדרדר. קים לא שמחה במיוחד לשמוע שבעלה חושף פרטים אישיים על חייהם בלי אישורה והוא בתגובה התבצר בחווה שלו הרחק ממנה בוויומניג ופצח במתקפה חסרת תקדים נגדה ונגד משפחתה. ציוצים כמו "הבת שלי לא תצטלם לעולם לפלייבוי" ו-"קריס וקים מנסות לכלוא אותי כי ניסיתי להגן עלי חיי בתי" היו רק ההתחלה של השערורייה התורנית של המשפחה הכי מפורסמת בעולם. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

קרדשיאן בעצמה הגיבה ברשתות החברתיות כי היא תומכת בבעלה שסובל כידוע מהפרעה דו קוטבית ואף החליטה לטוס אליו ולנסות להציל את היחסים שלהם, אלא שגם הביקור הזה נגמר בסערה ודמעות שנתפסו על ידי צלמי הפפראצי. השניים אף החלו להתייעץ עם עורכי דינם במטרה לשים סוף לנישואיהם ונדמה היה כי מערכת היחסים שלהם הגיעה לסיומה.

בסופו של דבר, החליטו "קימייה" לקחת פסק זמן לעצמם ולצאת לחופשה במקום לא ידוע יחד עם ארבעת ילדיהם במטרה לשקם את חיי הנישואים שלהם לפני שהם מרימים ידיים. בסוף השבוע האחרון קיבלנו הוכחה לכך שהחופשה הזו אכן השתלמה כשווסט פרסם בחשבון הטוויטר שלו סרטון מתוק מדי של נורת' ושלו רוקדים לכבוד סוף השבוע לצד עגלת גולף נוסעת, כשמי שאחראית על התיעוד היא כמובן קרדשיאן שצוחקת צחוק מתגלגל ברקע.

מקורות לזוג סיפרו כי הזוג היה זקוק לפסק זמן לבד, רק הם והילדים בלי שום רעשי רקע סביבם. "קים יודעת שלבלות בחיק המשפחה יעשה לקניה רק טוב והיא מתכוונת לשקם את היחסים שלהם". מערכת TMI נשמה הבוקר לרווחה כי היא לא תוכל להכיל את כל הדרמה הזו לעוד הרבה זמן. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on