כוכב הרשת בן זיני שחזר שוב למעגל הרווקים והרווקות אחרי הפרידה מעמית קבילי איתה יצא למשך תקופה קצרה, עלה לפני זמן קצר לשידור בתכניתן של נלי תגר ולירון ויצמן ב102FM. המגישה לירון ויצמן לא חסכה מזיני ואמרה שבמקומו הייתה מתה מכמות הסיקור שהוא מקבל בנוגע לפרידה מטיילור מלכוב. זיני הסכים איתה ואמר שזה מאוד קשה והוסיף: "אם אני אגיד שאני אחרי זה ואני עוברת תקופה קלה אני אצא שקרן".

בן זיני, טיילור מלכוב (צילום: אלוני מור)
בן זיני, טיילור מלכוב (צילום: אלוני מור)

"כשזוג רגיל נפרד אין מה שיחזיר אותו אחורה כל הזמן. אצלי זה חוזר כל הזמן ברמה יומיומית. כל כמה שעות אני מקבל עדכון מאתר כזה או אחר שעכשיו היא אוכלת באיזה מסעדה או שיש לה בן זוג חדש". ויצמן מיד שאלה איך הוא הרגיש כשראה אותה מדברת על הזוגיות החדשה על לירן דנינו, זיני ענה בתגובה: "זה היה כמו חץ בלב בהתחלה, אבל זה חץ טוב. אני חושב שזו הייתה המהמורה האחרונה הרצינית. המהמורה הראשונה זה כשנפרדים, אחרי זה כשמדברים בפעם הראשונה אחרי הפרידה, אחרי זה כשמתראים בפעם הראשונה באיזה אירוע. החותמת האחרונה זה לשמוע שהיא עברה הלאה וברגע שהרגשתי את זה, זה היה כאב אבל כאב טוב, כי זה כאב שגם אני יכול להמשיך הלאה. זהו, נגמר. אני עם פנים קדימה". 

הכי מאוהבים: טיילור מלכוב ולירן דנינו כבר לא מסתתרים - לחצו כאן.

לירן דנינו, טיילור מלכוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
לירן דנינו, טיילור מלכוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"זה מנטרה שלאורך כך הדרך הייתה לי בראש. גם כשבכיתי אצל אופירה וברקוביץ', אמרתי לאופירה שאני לא רוצה לחזור. המקום הזה לא היה טוב, לא בשבילי ולא בשבילה", סיים זיני את הדברים על טיילור. עוד הוסיף וסיפר זיני על השיר החדש שלו "מאמי בוקר טוב" אותו ביצע יחד עם האקסית הטרייה עמית קבילי ואמר כי "זו ידידה שלי מהתיכון שגם יצאנו תקופה - גם בתיכון וגם לא מזמן. זה כבר נגמר אבל זה היה חודש קסום בעיניי. הייתי בעננים איתה והיא הוציאה אותי מהמקום שהייתי כל כך שבור".

זה היה מהיר: בן זיני ועמית קבילי נפרדו - לחצו כאן.

בן זיני, עמית קבילי (צילום: יוטיוב)
בן זיני, עמית קבילי (צילום: יוטיוב)

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

מתוך תכנית הרדיו של נלי ושלי ב102

A post shared by Liron Weizman (@lironweizman) on