הראפריות קארדי בי ומייגן די סטליון ("savage") שחררו לפני כשבועיים את הסינגל המצליח שלהן "WAP" ומאז הרשת בהיסטריה. הקליפ הפרובוקטיבי, המסר להעצמת נשים שחורות, ההפקה עתירת התקציב והמון אבל המון עור חשוף הובילו את הקליפ להיות מהנצפים ביותר ביוטיוב בתקופה האחרונה ועוד לא דיברנו על המקום הראשון שהוא כבר הספיק לכבוש בכל המצעדים ברחבי העולם.

שערוריית קיילי ג'נר תרמה רבות לבאזז סביב הקליפ ואם במקרה הייתם מנותקים מאינטרנט בשבועיים האחרונים, TMI כאן להזכיר שכוכבת הריאליטי התארחה בקליפ למספר שניות בודדות וגרמה למחאה עולמית נגדה מכיוון שמדובר בשיר שמעצים נשים שחורות ולטענת המעריצים אין בו מקום לבחורה לבנה, גם אם מדובר בקיילי ג'נר.

קיילי ג'נר חוגגת יום הולדת 23 ומותקפת מכל כיוון- לחצו כאן

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Cardi B (@iamcardib) on

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Hot Girl Meg (@theestallion) on

אתמול (חמישי) הטילו קארדי ודי סטליון פצצה נוספת כשהן מודיעות כל אחת בחשבון הטוויטר שלה שבעקבות הצלחת הסינגל שלהן, הן מחלקות מיליון דולר למעריצות שמגיע להן ברחבי העולם. "הפכתן את WAP למדהים ואנחנו מחלקות מיליון דולר כדי לחגוג את כל הנשים העוצמתיות שם בחוץ. ספרו לנו למה לכן או לאישה שאתן מכירות מגיע חלק מהכסף" כתבה קארדי ואילו די סטליון הוסיפה "לכל מי שתמכה ב-WAP, אנחנו רואות אתכן! וכדי לחגוג את כל הנשים החזקות שם בחוץ אנחנו מחלקות לכן מיליון דולר".

את הסכום האסטרונומי יחלקו צמד הראפריות הפרובוקטיביות ל-2000 ברות מזל שיוכלו להגיד בעתיד שקארדי בי העבירה להן כמה דולרים לחשבון הבנק הפרטי שלהן. ב-TMI חוגגים את כל הנשים העוצמתיות שם בחוץ ופונים לקארדי ודי סטליון בבקשה להעביר גם לנו קצת כסף, מה יש?

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#WAP

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on