הבוקר (חמישי) התעוררנו לחדשות מזעזעות על עדות שנמסרה במשטרת אשקלון של צעירה כבת 16, שהתלוננה על כך שנאנסה באילת על ידי קבוצה גדולה של גברים באחד מחדרי בית מלון בעיר. החדשות הסעירו אזרחים רבים במדינה ובין תגובת שר הביטחון, בני גנץ, לתגובת שרת המשפטים לשעבר, איילת שקד, הייתה גם תגובתה של השורדת אלינה לוי שחשפה פרט מזעזע מעברה. 

לוי שיתפה ברשתות החברתיות וכתבה: "'עדות- יותר מ-30 גברים קיימו יחסי מין עם נערה בת 16'. בגלל עדויות כמו אלו בתור ילדה בת 8 עד גילאי 17 הייתי יוצאת לרחוב מפוחדת, עם גז מדמיע עם הנצרה פתוחה ויודעת בלב שזאת לא שאלה של ״אם״ גבר יפגע בי, זאת שאלה של 'איך' ו'מתי'. הרגשתי שהקיום שלי בסכנה, והסתכלי על גברים כעל דבר מסוכן מאוד שרוצה לפגוע בך ובטוח לא מכבד את המרחב שלך".

אחרי הבגידה ב"הישרדות": בני ברוכים ועידו קוז'יקרו סוגרים מעגל - לחצו כאן.

אלינה לוי (צילום: יח''צ)
אלינה לוי (צילום: יח''צ)

"היום כשאני עוד מעט בת 30 אני יודעת שהגברים האלה מאילת, הם לא ייצוג של גבריות. הם ייצוג של פחדנות, של ניצול, של אכזריות אינסופית וזה לא קשור לגבר או אישה. זה קשור לרגע הזה שכולם ידעו בלבם שהם עושים דבר מזעזע ואף אחד לא היה מספיק אמיץ לצאת מהחבורה הזאת ולצאת כנגד הדבר שכולם משחקים משחק שזה נורמלי. עורכת דין אישה (!!) שאומרת שאף אחד לא צעק הצילו. אז גברתי בא לי לספר לך משהו שבתור אישה אני בטוחה שאת יודעת אותו, ברגע הזה הנשמה מתנתקת מהגוף כי אם היא תישאר היא לא תהיה מסוגלת להמשיך לתפקד בעולם הזה אחרי זה".

עושה חשבון נפש: ישראל אוגלבו מתחרט על היחס לאלינה - לחצו כאן. 

אלינה לוי (אלין לוי) (צילום: סלי בן אריה)
אלינה לוי (אלין לוי) (צילום: סלי בן אריה)

"לקום בבוקר ולנשום אחרי חוויה כזאת זה לא דבר ברור אז בטח שלא לצעוק הצילו ולהבין תוך כדי הדבר הנורא הזה, מה את עוברת. אז שני דברים- 1. בואו נתרגל פאקינג לפתוח את הפה ולעצור דברים מזעזעים כשאנחנו מרגישים שהם קורים סביבנו. 2. אני עדיין מקווה, שמערכת המשפט בישראל תתעורר ותעשה צדק. ישבתי בחקירה של תקיפה מינית ואני יודעת איך זה מרגיש בפנים. יש בי תקווה שהדבר המזעזע הזה יטלטל את המערכות הרלוונטיות, שהשיטה תשתנה מחדר החקירה עד לגזר הדין".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Alina Levy (@alina___levy) on