> בצלאל אלוני, האמרגן הנצחי של עפרה חזה ז"ל שחתום על הצלחתה בישראל ועל פני הגלובוס, וסירב להתראיין ולהשתתף בסדרה “עפרה" שעלתה בהוט 8, מסתובב עם בטן מלאה להתפקע על הסדרה ועל יוצריה, דליה מבורך ודני דותן.

אלוני, מה מפריע לך בה?
“סדרה חולנית, שקרית, הזויה ולא ראויה לשום תגובה".

קול הנשמה - שרים עפרה חזה (צילום: יקי הלפרין)
קול הנשמה - שרים עפרה חזה (צילום: יקי הלפרין)


יש הטוענים שהסדרה צהובה מדי, מתעסקת בעיקר בבתולים של עפרה. מה יש לך להגיד?
“שמישהו אולי זקוק פה לטיפול פסיכיאטרי".

גם במשפחתה של עפרה חזה לא אהבו את הסדרה. אחת מבנות המשפחה אמרה השבוע: “גועל נפש של סדרה. ערוכה במגמתיות, מפספסת בענק את הכיוון ומשתמשת במניפולציות. אנחנו רוצים לשכוח מהסדרה הזו".

היוצרים דליה מבורך ודני דותן מסרו שאין בכוונתם להגיב.

בצלאל אלוני (צילום: יוסי אלוני)
בצלאל אלוני (צילום: יוסי אלוני)

> מזל טוב לשרי אריסון. בתה קאסי, מנישואיה לחוזה אנטוניו סוארס, התחתנה עם בן הזוג שלה זה 15 שנה, ניב אלכסנדר. דוברת קבוצת אריסון מסרה בתגובה: “שרי אריסון לא מגיבה על עניינים אישיים ומשפחתיים".

קאסי אריסון (צילום: יח''צ)
קאסי אריסון (צילום: יח''צ)

> ברכות לכתב לענייני ערבים של ערוץ 12, אוהד חמו, שחובק ספר ראשון, “פני השטח".

חמו, בקרוב הסדרה בטלוויזיה?
“הספר יוצא השבוע, אחרי הריון של שלוש שנים. מדובר בסיפור המסע שלי ברחבי השטחים בשני העשורים האחרונים. הוא מספר על העולם הלא מוכר שמעבר לגדר מזווית ייחודית, ומשלב גם את החוויות יוצאות הדופן שלי כעיתונאי ישראלי בשטחים".

אוהד חמו (צילום: פרטי)
אוהד חמו (צילום: פרטי)

> קצת יידישקייט: המאבק בחצר חסידות סדיגורה לאחר פטירת האדמו"ר מסעיר את המגזר החרדי. מי שקובעת את המילה האחרונה בו היא הרבנית שרה פרידמן, האלמנה, שהחליטה לחלק את הירושה בניגוד לצוואתו. בשבת האחרונה פספסה הרבנית האם את הכתרת בניה לאדמו"רים ממשיכים, בשל היותה צמודה למיטת אביה, המיליארדר חיים משה פלדמן, המאושפז בבית חולים מעייני הישועה בבני ברק.

> לצד התפילות להחלמתו של הרב יאשיהו פינטו, קצת נחת במשפחה: הרב יואל פינטו, בנו בכורו של האדמו"ר מאשדוד, התארס ביום שלישי שעבר, שמונה ימים בדיוק אחרי יום הולדתו ה־20.

> האופנובנק, רוני ליבוביץ׳, גילה הומור עצמי בריא והעלה מם: “פעם הגעתי לבנק עם מסיכה ועצרו אותי. עכשיו אני נכנס לבנק ללא מסיכה ושוב עוצרים אותי".

ליבוביץ׳, מה יותר מפחיד אותך, השוטרים של אז או הפקחים של היום?
“אני פוחד רק מעצמי".

> העבריין אבנר הררי בחר להישלח לצינוק, העיקר לא להיות עם חבריו המעשנים בתא. לקינוח הוא פתח גם בשביתת רעב.

אבנר הררי בבית המשפט (צילום: חן גלילי)
אבנר הררי בבית המשפט (צילום: חן גלילי)

> האמן זאב אנגלמאיר המוכר כדמות המחאה הצבעונית "שושקה" ואשר נעצר אמש במהלך הפגנת האלפים בירושלים, הוא אחד מהאומנים האורחים בתערוכת הענק "מרכזית 1" אשר תתקיים בפירמידה חיפה ופתוחה לקהל ללא עלות החל מ-24.9, בהרשמה מראש.
יח"צ לימור כרסנטי: "יש עוד הפתעות רבות בדרך". פרטים באתר הפירמידה.

שושקה (צילום: אביתר עמר)
שושקה (צילום: אביתר עמר)