בעוד מספר חודשים תעבור מרינה קבישר לדירת החלומות שלה בפרויקט “הרצליה הילס", לאחר פרידתה מאיש העסקים יקיר שעשוע. מוזמנים לשלוח ברכת הבית וכו'.

פרסום ראשון: מרינה קבישר ובעלה יקיר שעשוע נפרדים - לחצו כאן. 

יקיר שעשוע  ומרינה קבישר, הלאונג' (צילום: אביב חופי)
יקיר שעשוע ומרינה קבישר, הלאונג' (צילום: אביב חופי)

> בהמשך לסיפור שהופיע במדור לפני שבועיים על הדיפלומט לשעבר שהורשע בהכאת בתו בת ה־13 ופוטר משירות המדינה, מתברר שהוא גם דורש מגרושתו האחרונה (שממנה נפרד לאחר שטען שהונתה אותו) להעביר אליו, על פי אמנת האג, את שתי בנותיהם הקטינות הנמצאות איתה בחו"ל. מטעמו של הדיפלומט נמסר: “האב בוחר שלא להגיב, גם במחיר של פגיעה בשמו הטוב, כי אינו מוכן לקחת חלק בפגיעה בפרטיות ילדיו".

> הפרסומאי ואסטרטג התקשורת, ד"ר רמי סדן, גרוש ואב לחמישה ילדים, התחתן השבוע על הגג הכי גבוה בירושלים, בלב העיר העתיקה, עם ד"ר סיגלית רוזמרין, ראש מכללת אפרתה בירושלים. השניים התחתנו בשושו, מתחת לרדאר של משפחת גרושתו, לפי תקן התו הסגול של עד 30 איש. נכחו ובכו משמחה: אחיו הרב אלי סדן, ד"ר אבשלום קור, דודו פישר. את הזוג הצעיר השיא הרב אביגדור נבנצל, רבה של העיר העתיקה. ילדי בני הזוג לא השתתפו בחופה, כיוון שבחוגים מסוימים לא נהוג שילדים מפרק א' משתתפים בחופת הוריהם פרק ב'.

סיגלית רוזמרין ורמי סדן (צילום: יוסף מזרחי)
סיגלית רוזמרין ורמי סדן (צילום: יוסף מזרחי)

> “קוראים לי אורי רווח, ואחרי 18 שנה בשידור הציבורי אני נפרד מכם. ללא מורא וללא משוא פנים". כך סיים השבוע השדר החב"דניק הוותיק את התוכנית האחרונה שהגיש בכאן מורשת. את הסיום הצורם, לטענתו, הוא ליווה במכתב תוכחה למנכ"ל רשות השידור, אלדד קובלנץ: “שלום אלדד. כפי שלא ראיתי טעם לפגישת הזום איתך, כך לא ראיתי טעם לכתוב לך. פשוט, הרב שלי אמר לי שצריך דרך ארץ גם כלפי בוס שזורק את העובד שלו הביתה לפני החגים. אז הנה: הסיבה האמיתית לפיטוריי היא הקראת מכתבו של הרבי מליובאוויטש בנושא הלהט"בים בעת ההפגנות שלהם ברחוב... מאז סומנתי. רק מה? אי אפשר היה לזרוק אותי בסערה שנוצרה, כי בכל זאת התאגיד שוקד על 'חופש הביטוי'. אז לקח שנה וחצי, לחפש כל מיני סעיפים ולקבוע שאין שביעות רצון מעבודתי. כיהודי מאמין ברור לי שכל הצעד הזה נעשה בהשגחה פרטית ואתה רק השליח. מאחל לך, כבוד המנכ"ל, שתהיה שליח טוב, ובן אדם".

מכאן נמסר: “הליכי פיטורים בתאגיד נעשים כדין על פי כל הנהלים, בשל צנעת הפרט לא נפרטם. תאגיד השידור הישראלי הוא גוף השידור המגוון ביותר בישראל ומגן בחירוף נפש על חופש הביטוי של כל עיתונאיו ועל תפיסת עולמם".