"יש גבול": שי זהבי, רעייתו של ערן זהבי, התייחסה היום (שבת) לראשונה למעצרו של השחקן, ותקפה בחריפות את השכנים שהתלוננו והובילו לתקרית. "בואו נשים את הדברים על השולחן - מסיבה ענקית לא הייתה פה, וגם לא הפרה בוטה של הנחיות משרד הבריאות", פתחה זהבי. 

"זמר ממש לא היה פה, היו פה משפחה, ילדים, חברים, אנשים שניסו להנות מהרגע ואחד מהשני. זה יפה שכל אחד ממציא דברים, אבל המציאות היא שונה", הסבירה. 

ערן זהבי בעת מעצרו (צילום: צילום מסך)
ערן זהבי בעת מעצרו (צילום: צילום מסך)

"אני גרה בבית בסביון כבר חודשיים, עוד לפני שערן חזר ארצה. לפנינו היו פה גברים שעשו מסיבות בתשלום, וככל הנראה השכנות בטראומה מזה, ובצדק. אבל מאז שאני בבית, אני מקבלת באהבה גדולה כל יום שוטר אחר שמגיע אלי וטוען שיש תלונות על רעש חריג, שלרוב מגיע מהילדים, שמשחקים בבריכה ובחצר", הוסיפה. 

ערן זהבי (צילום: רפי דלויה)
ערן זהבי (צילום: רפי דלויה)

"בתגובה, אני מתנצלת בפני השוטרים, אומרת שאנסה שיהיה קצת יותר שקט, לרוב מזמינה אותם לקפה ועוגה לדרך. זו העבודה שלהם, ואני מבינה גם אותם. הם חייבים להגיע. אבל אנשים שאוהבים מוזיקה, וזו דרך חיינו, לשמוח, לאהוב, להקשיב למוזיקה בגבול הטעם הטוב ובעוצמה סבירה לחלוטין. אולי השכנה פשוט לא אוהבת מוזיקה מזרחית?", תהתה זהבי. 

"אין ספק שצריך להתחשב בשכנים, אבל יש גבול - חיה ותן לחיות", פסקה והוסיפה כי "הגיעו מים עד נפש. הגיעו במטרה לעצור את ערן. היה לנו ברור שזה יקרה, כי השכנות התקשרו להתלונן כרגיל הסטיגמות על כדורגלנים כנראה חוגגות".

"אני לא מאחלת לאף אדם, מפורסם או לא, להיות במצב ששוטר מעיף אותו בחוזקה מביתו, כשהבת שלו תלויה לו על הרגל ובוכה בכי היסטרי אלו היו רגעים קשים. אנחנו בבית והכל בסדר, אבל הטראומה כנראה תישאר פה עוד קצר. גם לנו וגם לילדים", אמרה לסיום.

איש התקשורת רני רהב, הגיב לפוסט שהעלתה זהבי, וטען: "בסביון אוהבים את כולם, כולל כולם. יש לך בעל גיבור בכדורגל, ואנחנו מעריצים אותו"."אבל, כשאתה גיבור אתה חייב להוות דוגמה אישית ולכבד את השוטר שעושה את עבודתו למען הדמוקרטיה, החוק והסדר", הוסיף.

כזכור, כוכב נבחרת ישראל בכדורגל, עוכב אתמול לחקירה בעקבות הקמת רעש חריג במסיבה בסביון. השוטרים פעלו להפסקתו של הרעש ואולם בעל המקום  הפריע לשוטרים במילוי תפקידם, סירב להזדהות, קילל אותם ואף הפנה לעברם איומים. בשלב זה הודע לבעל המקום כי הוא מעוכב ולנוכח התנגדותו הוא נעצר ועוכב לחקירה בתחנה.