קרב המשמורת על בריטני ספירס מגיע לשיאים חדשים. כוכבת הפופ שבמשך יותר מעשור מנוהלת על ידי אביה גם בחיים המקצועיים וגם בחיים האישיים לאחר התמוטטות העצבים המתוקשרת שעברה בשנת 2008, ביקשה מבית המשפט לבטל את האפוטרופוסיות של אביה באופן מוחלט.

בחודשים האחרונים פסק בית המשפט כי ג'יימי ספירס ימשיך לנהל את חייה של ביתו ועכשיו נראה כי הפרשיה מגיעה לשיאים חדשים כשמסמכים רשמיים דלפו מבית המשפט וחשפו כי ספירס האב ניסה למנות בחזרה את אנדרו וולט למנהל הרכוש של הזמרת. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Free Britney Italy (@freebritney_italy) on

ג'יימי ספירס (צילום:  AFP gettyimages)
ג'יימי ספירס (צילום: AFP gettyimages)

וולט, שימש כמנהל הפיננסים של ספירס בין השנים 2008-2019 ועל פי המסמכים החדשים, היא מתנגדת בתוקף למנות אותו מחדש. לטענתה הוא לגמרי לא נחוץ ומבזבז יותר כסף מאשר שומר עליו ובמהלך כל התקופה בה היה בתפקיד הוא קיבל שכר של מיליוני דולרים, בנוסף לבונוס עזיבה של כ-100 אלף דולר. ספירס טוענת שאביה מתעלם לחלוטין ממצבה הכלכלי והיא מוכנה לקחת בעצמה בחירות קשות כדי לשמור על נכסיה ועל כל ההון שצברה במהלך הקריירה המפוארת שלה. 

אולם, יותר מכל, הפרט הכי מעניין ומפתיע שנחשף במסמכים המודלפים, הוא חוסר הרצון של הזמרת לחזור להופיע. מי שהיתה פעם לזמרת הפופ הגדולה ביותר בעולם, מסרבת לחזור להופיע על במות או לחדש את המוזיקה שלה במצב הנוכחי, אמנם לא ידוע האם מדובר בהחלטה לטווח הארוך. 

כל המידע החדש מצטרף לדיווחים בחודשים האחרונים על פיהם מעריצים ברחבי העולם חוששים שספירס מוחזקת בניגוד לרצונה ואף פתחו במאבק ברשתות החברתיות לשחרורה תחת ההשטאג FREEBRITNEY# ונדמה כי הפרשה הזאת רחוקה מלהסתיים. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Britney Spears (@britneyspears) on