רגב הוד מספר על הדרמה בגמר הישרדות

רגע אחרי הגמר הסוער של "הישרדות VIP"', עזב הזמר רגב הוד את כל הדרמות וטס לורנה שבבולגריה שם הוא מופיע בפני הישראלים שזכו לגיחה קטנה לחו"ל. בזמן שהוא היה בחזרות עם הנגנים התארח הזמר בתכנית הרדיו של TMI וסיפר על הגמר והדרמה שקדמה לו ומה קרה באמת בינו ובין אסי בוזגלו לבני ברוכים.

כזכור, אשתו של ברוכים, חגית ברוכים, התלוננה כי עם חזרתם מהפליפינים הגיעו לביתם אסי ורגב והוציאו ממנו דברים שנאמרו בהלצה ומאז נעלמו עקבותיהם. אשתו של רגב, הלן הוד לא נשארה חייבת והגיבה לחגית ברוכים על הדברים.

רגב הוד, אסי בוזגלו (צילום: אלוני מור)
רגב הוד, אסי בוזגלו (צילום: אלוני מור)

הזמר רגב הוד, שורד ורץ למיליון, שנמצא ברגעים אלה ממש בורנה בבולגריה, היי רגב.
"היי. היום אני מופיע במופע חגיגי גדול להמון ישראלים שהגיעו ליעד הירוק בורנה בולגריה, זאת אומרת שאפשר לחזור ללא בידוד".

עשית בדיקה לפני?
"כן בבוקר הגמר של "הישרדות" ויצאתי שלילי, הנגנים יצאו שלילי, כולנו כאן מתרגשים לקראת הערב. ארבעה מטוסים גם בראשון וגם בשישי ואנחנו לפני בלאנס והכל כיף. גם בסוכות יהיה מופע נוסף. כולנו עכשיו מאד עסוקים במה שוקרה בארץ, הסגר, השדה ייפתח לא ייפתח, כולם מתעסקים רק בזה פה".

בזמן שאתה שם, פה בארץ כותרות עליך, הלן יוצאת להגנתך ונכנסת בחגית ברוכים על דברים שאמרה, ממש קאט פייט.
"לפני שהתחילה כל רעידת האדמה, הייתי במטוס וכשפתחתי את הטלפון הבנתי שקרו פה דברים. אני פחות מתעסק בזה ומה שיש לי עם בני אני מנסה להביא אותו איתי לסיבוב הופעות במיאמי ולוס אנג'לס ויש לנו גוד וייבס. לא מבין למה, אנשים חותרים למקומות הזויים. כל הזמן אני ובני דיברנו על עשייה , הופעות ובמה, כי אנחנו שייכים לבמה ולאהבת הקהל כי זה האנרגיות שלנו". 

אסי בוזגלו, גיא זוארץ (צילום: אביב חופי)
אסי בוזגלו, גיא זוארץ (צילום: אביב חופי)

חגית אמרה שבאתם אליו, הבטחתם שתהיו בקשר ופשוט נעלמו עקבותיכם?
"זה הכי לא נכון, היו לנו המון פגישות ודיברנו על הופעות. לא מבין מאיפה זה בא ואסור לעצבן את הלן. אני לא באנרגיות של המשחק ראו איך הייתי במשחק, אני לא קשור לאנרגיות האלו, באתי לעשות טלוויזיה וכשראיתי שזה הולך למקומות לא לי, לקחתי כמה צעדים אחורה, השיח הנורא נוקשה אמרתי בוא נסיים את העונה בטוב".

אחד הגולשים שואל, האם אתה עדיין חבר של אסי?
"וואו אסי ואני היו לנו אנרגיות מהשנייה הראשונה במשחק, לא היינו חברים לפני, נפגשנו פה ושם באירועים, היה משהו על האי מאד אמיתי וכן בינינו ועד היום אנחנו בשנה האחרונה חברים טובים ובחמישי הקרוב אנחנו מארגנים לו מסיבת ניצחון ענקית שאני מופיע בה". 

אם אתם כאלה חברים טובים, הוא לא ייתן לך חלק מכספי הזכייה?
"אסי ראוי וזקוק לכסף, יחסית לגילו אין לו עדיין נכס. אני חושב שמגיע לו ולאשתו וילדיו שיהיה להם בסיס רגוע. הקשר בינינו מאד אמיתי והמשפחות והילדים והנשים וגם באי ברגעים שלא היו מצלמות דיברנו מה כל אחד הגיע בחייו. הבנתי שהוא גר בפתח תקווה ועדיין אין לו נכס משלו, אני חושב שראוי ומגיע לו".

הישרדות, ישראל אוגלבו, אסי בוזגלו, רגב הוד (צילום: אביב חופי)
הישרדות, ישראל אוגלבו, אסי בוזגלו, רגב הוד (צילום: אביב חופי)

אתה מקבל ממש תגובות טובות עכשיו מהגולשים
"קיבלתי את האנרגיות האלו ברחוב תוך כדי המשחק, על הערכים, הסבלנות האיפוק. אנשים באו לטרוף את כולם ואני לא הייתי במקום הזה אני איש של שלום איש של פשרה, החיים האמיתיים שלי נמצאים פה בארץ עם הקריירה ולא שם".

התארחת בצינור ואמרת שהילדים לא ראו את הפרק עם הברזנט עם ישראל, אפשר להגיד היום שאתה מתעב את הבן אדם?
"ממש לא אני חושב שישראל בחור טוב, המשחק הזה לקח את ישראל לפחות בראשיתו למצבים מאד קיצוניים והוא גם הודה על כך. המשחק, הרעב, העייפות, הגשמים, היתושים מביא אותנו למקום כזה , אני בגוד וייבס עם ישראל גם היום, לא באנו לתוכנית כחברים וגם לא נצא ה'לאבי דאבי'. יש כבוד הדדי בינינו. כן, לא רציתי שהבנות שלי יראו את הפרק הזה , בגלל איך שמדברים לאבא שלהם, ראיתי כבר את הפרומו והבנתי שצריך להרחיק אותן מהמסך. עונה קשוחה. ואני חושב שיש לי כבוד להיות חלק מהעונה המדוברת הזאת".

אחד הגולשים שואל, האם השלמת עם אלה?
"היא הייתה ביום הולדת שלי, וישבתי לידה בגמר, אני לא רבתי עם אף אחד ואני לא מבין למה השאלות האלו באות, אני באמת בטוב עם כולם עם ג'רבי ועידן. זה משחק טלוויזיה , אני באופן אישי השארתי את האנרגיות המלחמתיות שם. לא שהייתי כזה מלחמתי". 

כוכבי הישרדות בגמר(צילום: אביב חופי)
כוכבי הישרדות בגמר(צילום: אביב חופי)

איך הלן הגיבה?
"אם הלן הייתה בהישרדות העונה האני חושב שהיה יוצא ממנה אש ותמרות עשן, האי היה נשרף. להלן יש לב ענק והיא נורא רגישה למה שאומרים עליי, היו לה שמעות כשהיא צפתה, והתפרצויות שהיא לא יכלה לשמור בבטן לפעמים היא אמרה לי לא בא לי לראות את זה יותר, היא מוציאה הכל בניגוד אליי".

רגב הוד, הלן הוד (צילום: באדיבות ישראייר)
רגב הוד, הלן הוד (צילום: באדיבות ישראייר)

איך המזג אוויר שם?
"וואו אני רואה עכשיו טופלס אני על קו הים, יש פה אווירת סיני".  

רגב היה הראשון בתקופת הסגר הקודם שמצא דרך יצירתית להתפרנס והופיע עם משאית מחוץ לבתים 
"אני אוהב את הבמה, אני אוהב את המיקרופון ואת הקהל ואני מאמין בניסים. כולי תפילה שנצא לשנה חדשה , עכשיו יש הסכם שלום חברים שיהיו אנרגיות טובות ואני מקווה שיהיה טוב, בואו נהיה טובים העולם יחייך אלינו , קצת סבלנות וזה יהיה מאחורינו". 

חשוב לנו שתשמשו דוגמא לצעירים ותשמרו על ההנחיות, ותקפידו על מה שאתם מעלים בסטורי כי זה מעודד את כולם להיות עם יד קלה על ההדק. אתם לא מבינים עד כמה הנוער מושפע מכם, כי אחרי הסגר הזה לא יהיו עוד סגרים ואנחנו הולכים לתהום, זה הצ'אנס האחרון
"אני אשלח לך ולמיקי סרטון היום לפני ההופעה אני אסביר לקהל עד כמה חשוב לשמור על ההנחיות לשמור על מרחק ולחבוש מסיכות. שנה טובה וחג שמח". 

רגב הוד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
רגב הוד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)