הדוגמנית ג'יג'י חדיד ובן זוגה הזמר זאין מאליק מצפים לילדם הראשון באחד ההריונות הכי מצופים של התקופה האחרונה. ההריון נחשף לפני כמספר חודשים אבל מאז, דאגה חדיד להשאר מתחת לרדאר ולא אישרה או שיתפה דבר בתהליך. רק בחודש הקודם הסכימה הדוגמנית לפרסם תמונות מבוק הריון מהפנט במיוחד וחשפה כי היא נמצאת בשבוע ה-33 להריונה.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Gigi Hadid (@gigihadid) on

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Gigi Hadid (@gigihadid) on

אתמול (רביעי), פרסם אביה של הכוכבת, איל הנדל"ן מוחמד חדיד, תמונה באינסטגרם ובה שיר קצר שכתב לנכדו שצפוי להגיע לעולם, וכתב: "היי נכד קטן, אני מאחל לך את השמש והירח. כששמעתי שאתה בדרך חייכתי והזלתי דמעה. תדע שסבא תמיד כאן בסביבה ומוכן לעשות הכל למענך".

הפוסט כמובן הפך מיד לויראלי ואתרים ברחבי העולם דאגו להכריז שחדיד ומאליק הפכו סוף סוף להורים מאושרים, אלא שמעריץ אחד החליט לשאול את חדיד האב האם ביתו אכן ילדה וזה ענה לו שעדיין לא. בצירוף מקרים מדויק, מיד אחר כך החליט איל הנדל"ן למחוק את הפוסט מהרשתות החברתיות.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ZQUAD - Zayn Malik Fans (@zquad) on

תגובה רשמית מטעם הזוג עדיין לא הגיעה, אולם גם אחותה של חדיד, הדוגמנית בלה חדיד, שיתפה ברשתות תמונה משותפת ונדירה למדי עם אחותה בה שתיהן חושפות בטן גדולה במיוחד והתבדחה כי הבטן שלה נפוחה כי היא אכלה המבורגר ואילו של אחותה מהריון מתקדם. 

שוב: ג'יג'י חדיד מותחת ביקורת כנגד ישראל- לחצו כאן

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

june 11, 2020 ...two buns in the oven except mine is from my burger and gigi’s is from @zayn ✨✨ i love you both so freaking much -can’tstopcrying

A post shared by Bella (@bellahadid) on