זו הייתה שנה מאתגרת לשחקנית נואל ברקוביץ׳. חודשיים אחרי הפרידה המתוקשרת מהכדורגלן דור מיכה, שחקן הבית של מכבי תל אביב, התגלה שהוא היה אחד המעורבים בפרשת ״הכדורגלנים והקטינות״. ועכשיו, בגיל 25 ואחרי תשע שנות קריירה ובעיצומו של משבר הקורונה, היא למדה ליהנות מהשקט ומהלבד שלה.

ביוני נחשף כי הכדורגלנים דור מיכה ועומר אצילי קיימו יחסי מין עם שתי נערות בנות 15. המקרה נחקר במשטרה ובשל "תשתית ראייתית נמוכה" החליטו לבטל את סעיף העבירה של בעילה אסורה בהסכמה. התיק נמצא כרגע בפרקליטות ומחכה להכרעה. בעקבות הפרסומים מיכה ואצילי שוחררו ממכבי תל אביב, ושניהם חתמו בקבוצות שונות בקפריסין. 

נואל ברקוביץ' ודור מיכה (צילום: פרטי)
נואל ברקוביץ' ודור מיכה (צילום: פרטי)

איך הגבת לראשונה כששמעת שדור הוא אחד מהכדורגלנים הקשורים לפרשה? 
״היה לי מאוד קשה. שמעתי את זה יחד עם כל עם ישראל. בהתחלה עוד התגלגלו שמועות שקיוויתי שיתברר שהן לא נכונות, כי אני רוחשת לדור הרבה כבוד. חוויתי איתו יותר משש שנים מדהימות, עם כבוד הדדי והייתי חלק מהמשפחה שלו, והם היו חלק גדול מהחיים שלי, ואני יודעת באילו אנשים טובים מדובר. אין אחד שלא פוגש אותם ולא אומר שזו משפחה מדהימה. תמיד אמרו לי שזכיתי, ובאמת זכיתי. 

כששמעתי שדור קשור לזה ולא מדובר בשמועה, פנו אליי בכל המדיומים: טלוויזיה, רדיו, עיתונות. בחרתי לא להגיב. בסופו של דבר לא הייתי חלק מהסיטואציה, כבר לא היינו חלק מהחיים אחד של השנייה בשלב הזה. היינו פרודים. ועדיין, את לא רוצה שאדם שקרוב אלייך יהיה מעורב בדבר כזה בלי קשר לנסיבות״. 

נואל ברקוביץ' (צילום: אור דנון)
נואל ברקוביץ' (צילום: אור דנון)

הופתעת שהשם שלו נקשר לפרשה כזו? 
״הייתי בהלם, ברור. אני בטוחה שכל אדם שמכיר את דור היה בהלם, כי השם שלו תמיד נקשר לדברים חיוביים. גם מבחינה מקצועית הוא אחד השחקנים הטובים בארץ וגם מבחינה אישיותית, יודעים איזה לב יש לו. הוא לא מישהו שאנשים ציפו שיתקשר לפרשה כזו, ככה שהופתעתי והיה לי קשה לקבל את זה. 

קשה לי להגיב על הפרשה הזאת, כי אני מאוד חלוקה. מצד אחד, חשוב לי להעצים בנות צעירות, לחזק את הערך והדימוי העצמי שלהן ולתת להן כוח. מצד שני, מדובר בבן אדם שחייתי איתו ועם המשפחה שלו שנים והפכתי לחלק מהמשפחה שחינכה אותו לערכים של עזרה לזולת, כבוד לבני אדם ומשפחתיות. 

דור הוא בן אדם מחושב ושקול בהתנהלות שלו לגבי כל דבר. מאוד הערכתי את התכונה הזו. אני לא חושבת שיש הרבה כדורגלנים במדינת ישראל שלפני שמדברים על כישורי המשחק שלהם, מדברים על האופי הטוב שלהם, הצניעות והנתינה. אני חושבת שבגלל זה הפגיעה בתדמית שלו היא קשה מאוד, כי נקודת ההתחלה שלו שונה משל אחרים. עם זאת, למרות שקשה לי עם המצב שדור והמשפחה שלו נמצאים בו ועם המצב שבו הילדות והמשפחות שלהן נמצאות בו כרגע, אני לא יכולה לנקוט דעה בנוגע לסיטואציה הזאת, כי לא הייתי חלק ממנה, ואני לא מכירה את הפרטים. אף אחד לא מכיר את הפרטים חוץ מארבעת האנשים שהיו שם". 

דור מיכה (צילום: אודי ציטיאט)
דור מיכה (צילום: אודי ציטיאט)

במשך כמעט חודשיים הנושא לא ירד מהכותרות. זה בטוח לא היה פשוט עבורך. 
״אסור לשכוח שמדובר בילדות צעירות, לא מעוצבות עדיין נפשית, והפרשה הזו תשאיר חותם על החיים שלהן, ולכן הבריונות ברשת כלפיהן הייתה ועודנה בלתי נסבלת. יש לי הרבה ביקורת על האלימות ברשת - חיים ומוות ביד הלשון, והאלימות הזאת לעתים קשה יותר מאלימות פיזית. דווקא במאה ה־21, כשיש דגש על בריאות הנפש והחוזק הנפשי כדי לעמוד במרוץ החיים המטורף שאנחנו חיים בו, אנשים צריכים לקחת על עצמם אחריות מאחורי המקלדת ולהפסיק לפצוע אנשים שעומדים במרכז פרשה מסוימת. אותו אדם שישב והתבטא בצורה פוגענית, משגר את התגובה שלו וממשיך הלאה בחייו, ואין לו מושג כמה התגובה הזאת יכולה לפצוע ולהשאיר צלקת לכל החיים. אנחנו חיים בעידן של סנסציות שעוברות ברשתות חברתיות, ואני לא אוהבת את זה בכלל״. 

איך הסביבה שלך הגיבה לפרשה? המשפחה, החברים? 

״הסביבה הקרובה שלי קיבלה את זה קשה, כי הם מכירים אותו ואת האישיות שלו, והיה להם לא פשוט עם ההקשר הזה. הם אמרו לי שהם רוצים להאמין שלא הייתה לו מודעות בעניין הזה ושהוא לא ידע מה הגיל שלהן, כי זה לא אופייני לו. לאנשים היה קשה לדבר איתי על זה בהתחלה. כשכל השמועות התחילו להתגלגל כמו אש בשדה קוצים מקבוצת וואטסאפ אחת לשנייה, תוך דקות כולם היו מעודכנים. אני הייתי עם חברות, והן התחילו לקבל הודעות וטלפונים, ואיתי פחדו לדבר ביום הראשון כי הפרידה הייתה טרייה. רק יום אחרי שאלו אותי ׳איך את?׳. 

הסביבה הקרובה ידעה שנפרדנו, אבל אנשים קצת יותר רחוקים חשבו שהיינו יחד והוא בגד בי, וזה לא מגיע לי ולו שיחשבו ככה, כי לא היינו יחד כשזה קרה. אני שמה בצד את הפרשה ואת מה שקרה שם - הוא לא בגד בי. קיבלתי המון הודעות מאנשים שריחמו עליי, כל אדם הפך ליועץ זוגי וקפץ למסקנות לא נכונות וגם הציע הצעות שלא היו תואמות למציאות, וזה היה לי לא פשוט, כי הדבר האחרון שאני רוצה בחיים הוא שירחמו עליי, וכי זה הוכיח את הנטייה של חלק מהאנשים לחפש דם. לא מזמן הלכתי בתל אביב, וחבורת גברים צעקה לי 'איך אפשר לבגוד בך?'. התודעה הציבורית שנוצרה היא שאני בחורה נבגדת, ואני לא. היה חשוב לי להסביר את זה עבור שנינו". 

נואל ברקוביץ' (צילום: אור דנון)
נואל ברקוביץ' (צילום: אור דנון)

היום אתם בקשר? 
"לא, אנחנו לא בקשר, כי לא נכון בעיניי להיות בקשר אחרי פרידה. כל אחד צריך להמשיך בחיים שלו ולהתפתח לכיוון אחר״. 

למה נפרדתם? 
״את הסיבות האינטימיות לגבי מה קרה ואיך אשמור לעצמי, כי אני שומרת על הכבוד שלו, ואני בטוחה שגם הוא שומר על שלי. יחד עם זאת אני אגיד שגם כשאתה יוצא המון שנים עם בנאדם, לפעמים מחליטים שזה פחות מתאים, כי הצעד הבא הוא להקים משפחה ולהתחתן. כנראה שזה לא היה שם עבורנו, למרות שהיינו זוג טוב. זו הייתה אכזבה להרבה אנשים, אבל בסוף אף אחד לא יודע מה קורה בחדרי חדרים בין בני זוג. לאנשים קל לשפוט, והיד קלה על המקלדת בתגובות לזוגות ידועים. הכל יכול להיראות טוב, ואצלנו, אגב, באמת הכל היה טוב״. 

אז למה הסרתם עוקב באינסטגרם זה מזה? 
"הרבה זוגות שנפרדים מסירים עוקב. אני יכולה להגיד לך שהוא הסיר עוקב ראשון. הוא הפסיק לעקוב אחריי, אבל אני לא הרגשתי שאני רוצה ׳להחזיר׳ לו, כי החיים שלו מעניינים אותי. אני לא בנאדם מזויף - חייתי עם דור הרבה שנים, והפרידה קשה. את נפרדת מהאדם שהיה כל העולם שלך. אז כמו שהוא עניין אותי בעבר, הוא ימשיך לעניין אותי, ואני מאמינה שגם אני מעניינת אותו. זה טבעי שכשהפרידה טרייה החיים של הצד שני עדיין מעניינים אותך, אז באמת לא הסרתי עוקב במשך הרבה זמן, אבל בהמשך בחרתי לא לתת לזה להעסיק אותי ביומיום״. 

התשוקה הגדולה בחיי

ברקוביץ' כיכבה בסדרות מצליחות רבות לנוער, בהן "אחותי קפצה כיתה", "פלאשבק", "שוברי גלים", "יומני החופש הגדול" ו"המופע של שביט ונטורה". אבל העבודה האינטנסיבית נעצרה עם בוא הקורונה. ימי הצילום הארוכים התחלפו בחיפוש עצמי וחשיבה על העתיד. ״העבודה שלי נפגעה", היא מספרת. "לפני שנה הצטלמתי לסרט מהמם שנקרא 'חנה'לה ושמלת השבת', וחיכיתי כל השנה שהוא ייצא וישמח משפחות רבות. בהתחלה הסרט היה אמור לצאת בפסח, ואז נדחה לקיץ. זה מבאס. 

"הרבה אודישנים הפכו להיות מצולמים, ואני אחת שאוהבת את האינטראקציה עם בני אדם, פנים מול פנים. יש לי יכולת להשתנות ב־180 מעלות באודישן כזה לעומת אודישן מצולם, שאין לי בו את ההזדמנות להיות ורסטילית. בתור אומנית, התקופה הזו מקשה עליי ולא יצא לי לסגור במהלכה עבודות. הקורונה גם עצרה הרבה פרויקטים שהייתי אמורה לקחת בהם חלק. לנו, השחקנים, יש אי־ודאות גדולה בשגרה שלנו, כל הזמן אתה נלחם על המקום שלך - ועכשיו עוד יותר״. 

נואל ברקוביץ' (צילום: אור דנון)
נואל ברקוביץ' (צילום: אור דנון)

מה היית רוצה שיקרה לך מבחינה מקצועית? 
״הרבה פעמים שואלים אותי אם אני לא רוצה לקפוץ למים העמוקים ולשחק בסדרות למבוגרים, אבל אני כל כך אוהבת את קהל הילדים. מגיל 16 אני משחקת ולא מרגישה שמיציתי את העולם הזה. ועדיין, אין ספק שהשאיפה הכי גדולה שלי היא לשחק בסדרה למבוגרים. כשאומרים לי לפעמים שאני נראית גדולה מדי, קשה לי, כי מבחינתי אני מרגישה עדיין ילדה, גם במראה. הזמן עובר כל כך מהר, ואני לא מאמינה שלפני עשר שנים ישבתי באודישנים וראיתי סביבי שחקנים בני 24־25, ואני, בת 15 אז, לא האמנתי איך הם משחקים צעירים יותר. כיום אני בנעליים שלהם ויכולה להבין את זה. אתה יכול לשחק מה שתרצה כל עוד אתה עובר מסך לפי דרישות התפקיד". 

בתחום אחר נכנסת לעולם המבוגרים, כשלאחרונה התחלת התמחות בפרקליטות. השאיפה שלך להיות עורכת דין שהיא שחקנית? 

"רותם סלע למדה משפטים ומינהל עסקים בבינתחומי, גם אני למדתי שם. גם גל גדות למדה בדיוק במסלול שלי. הבנתי שהיא התחילה ללמוד משפטים וממשל והפסיקה לטובת צילומים בהוליווד. כנראה שלא הייתי מתנגדת אם זה היה קורה לי. זה השתלם לה ביג טיים. אני מתרגשת, זה שינוי עצום בחיים שלי, שגרה חדשה, משרדית. התשוקה האמיתית שלי היא קודם כל המשחק, אבל ברור לי אחרי ארבע שנות לימודים שמשפטים הוא תחום שמעניין ומאתגר אותי. אני מקווה שגם בעבודה משרדית אקום כמו פנתרה גם לצילומים וגם לדיונים בבית משפט. אני מוצאת ממשק גדול בין משפטים לעולם המשחק ומקווה שזה יהווה יתרון עבורי ויאפשר לי להיות עורכת דין חזקה״. 

תעסקי בעריכת דין בעתיד? 
״קיבלתי את התפקיד הראשון הראשי שלי בגיל 16, וזה היה מאוד לא טריוויאלי לפני תשע שנים. כשאת מתקבלת לסדרה, יש סביבך המון אהדה ומעריצים, ואת מרגישה שאת בדיוק בדרך הנכונה. ואז הבנתי שזה לא ככה. היו לי שנתיים וחצי שבהן לא קיבלתי תפקיד. כל הזמן חשבתי לטווח הארוך, כי אני אדם רציונלי. הבנתי שאני צריכה למצוא עוד תחום שאני יכולה להיות טובה בו ולעוף איתו קדימה, ולא רק לחכות לקבל עוד תפקיד. ניסיתי לחשוב במה עוד אני יכולה להיות טובה ונדלקתי על תחום המשפטים. עדיין המשחק הוא התשוקה הכי גדולה שלי. זו סוג של מתנת אל שאני יכולה לעסוק בה בחיים שלי ואני מחכה לנסוק למעלה. אני יודעת שעוד לא אמרתי את המילה האחרונה. משחקנית טובה ומקצועית נדרש כל הזמן ללמוד ולהשתפשף כדי לעוף הכי גבוה שיש, ואני מחכה לזה כבר שנים״.

נואל ברקוביץ' (צילום: אור דנון)
נואל ברקוביץ' (צילום: אור דנון)

סיפרתי לאמא הכל 

מלבד משחק ומשפטים יש לברקוביץ' עוד חלום: פוליטיקה. הסיבה לכך היא אמא שלה, ח"כ לשעבר ויו"ר הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו יוליה שמאלוב ברקוביץ׳. כוכבת הילדים רואה את עצמה בעתיד כחברת כנסת בזכות מה שהיא ראתה בבית לאורך השנים. ״אמא שלי אישה מאוד עוצמתית. יש לה תאווה לשנות ולהפוך את העולם למקום טוב יותר. בתור בת של חברת כנסת, אני יכולה לספר שאמא שלי עבדה 24/7. ראיתי איך היא מצליחה להזיז הרים כשהיא אחת מתוך 120, וזה עורר בי השראה״. 

איך אמא הגיבה על הפרידה ועל הפרשה? היא בטוח חשבה שמערכת היחסים שלכם הולכת לכיוון של חתונה. 
״דור היה בן בית אצלנו, והוא היה כמו ילד שני שלה. מטבע הדברים הוא היה הבן זוג שלי, והיא מאוד אהבה אותו ועדיין אוהבת אותו. היה לה קשה לקבל את זה, אבל היא לא הגיבה למרות שהרבה אנשים התעניינו בדעה שלה על הפרשה. זה הכי נכון, גם כי רק ארבעת המעורבים יודעים מה היה שם וגם כי היא לא רוצה לפגוע בדור ולא רוצה לנקוט שום עמדה". 

אם יבוא יום ואכן תהיי בפוליטיקה, מה הכי בוער בך לשנות? 
״החינוך. הייתה לי הרבה ביקורת כילדה על אמא שלי. באתי מחינוך ערכי, נוקשה, היו הרבה דברים שאמא שלי מנעה ממני. כילדה בת 15 שכל החברות שלה נסעו לאילת והיא היחידה שנשארת בבית, את בטח מתארת לעצמך כמה זה קשה. היא הסבירה לי שיש המון סכנות שלא תלויות בי ושאני צריכה לדאוג לעצמי. היא לא רצתה שילדה בת 15 תסתובב באילת ללא השגחה, למרות שהיא סמכה על שיקול הדעת שלי. אם את שואלת אותי כיום, אמא שלי גיבורה כי הכי קל להגיד כן והכי קשה להגיד לא, וזה מה שאני חושבת שהורים צריכים להבין. 

"הסוד הכי גדול שכל הורה צריך לאמץ, זה לגרום לילדים שלהם לשתף אותם. זה מה שקרה אצלי בבית - סיפרתי לאמא שלי הכל. אני בטוחה שכל מקרה לגופו ויש כאלו שזה לא יעבוד אצלם, אבל ילד בסוף צריך הכוונה והדרכה. אני אחנך את הילדים שלי גם לספר לי הכל״. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Nuel Berkovich (@nuelberkovich) on

את חושבת שההורים של הילדה בת ה־16 שנאנסה באילת היו צריכים למנוע ממנה לנסוע? 
״המקרה הזה הוא איום ונורא בעיניי. אונס קבוצתי מזעזע ובלתי נתפס על הדעת. היו שם כל כך הרבה גברים שהיו צריכים לקחת את האחריות ולעצור את זה. נערים צריכים לקבל היום חינוך בדיוק כמו שבנות צריכות השגחה והכוונה. בנים חשופים היום לפורנו, לא מבינים מה זה כשאישה אומרת לא, וכמה הגוף והפרטיות שלה חשובים לה. 

"אני לא מאמינה שבמדינת ישראל, במאה ה־21, אנחנו נתקלים פעם אחר פעם בסיפורים מצמררים כאלה של גברים שמתנהגים כמו חיות אדם, ואני פוגעת בחיות כשאני אומרת את זה. המקרה הזה צריך להדהד בראשו של כל אזרח במדינה שלנו ובעיקר בראשם של ההורים, שיבינו עד כמה החינוך הערכי משמעותי". 

כשחקנית נוער, לברקוביץ' חשוב להעביר מסר לקהל שלה. היא שומעת על מקרים שבהן נערות בנות 15 מקיימות יחסי מין, על בני נוער שמשתכרים עד אובדן הכרה - ומוטרדת מכך. "ילדות וילדים צריכים לפתח את התחושה של הערך העצמי והביטחון העצמי במקום ללכת אחרי העדר", היא אומרת. "השפעה חברתית ולחץ חברתי הם בין הדברים הכי קשים לילדים בגילאים האלו. 

"גם אם ההורים מחנכים אותו בצורה מסוימת, הילד נחשף לחברה ומנסה להבין מה יגרום לו להיות בעמדה חברתית יותר גבוהה, ובגיל הזה אתה רק רוצה להיות מקובל. אני לא חושבת שבנות מקיימות יחסי מין כדי להיות מקובלות, אבל אני חושבת שהעידן הנוכחי של המדיה החברתית מצייר עולם מזויף. 

"כילדה בת 15 לא נחשפתי לתכנים שילדות וילדים בני 15 נחשפים אליהם היום באינסטגרם ובפייסבוק. הילדות עוקבות אחרי בחורות בנות 20, שיש להן שיקול דעת יותר בוגר. כשאת ילדה, את יכולה לחשוב שמה שאת עושה הוא הדבר הנכון, בלי להבין שאת בסך הכל ילדה קטנה עם נפש רכה ובלי ניסיון. אסור להתעלם מההשפעה שיש לרשתות על בני נוער, שנחשפים לתכנים לא מציאותיים ולפייק של המדיה החברתית, וזה מגיע למצב שילדים מנסים לרוץ אחר מעמד ותהילה, מה שמביא אותם למקומות מאוד לא טובים״. 

עולם הכדורגל היה חלק משמעותי בחיים שלך, מה הדבר הטוב שאת לוקחת ממנו? 
״קודם כל, למדתי מה זה נבדל", ברקוביץ' צוחקת, "אני לוקחת איתי הרבה חברות טובות ממכבי תל אביב. אני אוהבת אותן ורואה בהן חברות קרובות, להבדיל מחלק מבני הזוג שלהן שבחרו להסיר ממני עוקב. אנשים בסביבה של דור היו חלק מהחיים שלי במשך שש שנים וראיתי בהם חברים טובים שלי. ברגע שהם הסירו עוקב, הם כאילו אומרים ׳את כבר לא מעניינת אותנו׳, את כבר לא שייכת להווה, ולי זה פחות נעים אמירות כאלה. לא ראיתי לנכון להחזיר באותו מטבע ולהוריד בחזרה. נכון, השיח של הורדת עוקב הוא מצחיק, אבל יש לו לפעמים הרבה משמעות - תראי את אייל גולן ואופירה אסייג״. 

הסטיגמה על כדורגלנים הפריעה לך, כשהיית בת הזוג של דור? 
״הכרתי את הסטיגמות שכולם מכירים על כדורגלנים, אבל לימדתי את עצמי ואת הסביבה שלי למחוק אותן. לפני שש וחצי שנים שמעתי לא מעט את המשפט ׳איך את יוצאת עם כדורגלן?׳, אבל הסטיגמה הזאת לא יושבת עליו בכלל. סמכתי על דור במאה אחוז, לא התעסקתי בזה בכלל. לא הייתי איתו יום אחד בחיים, אם לא הייתי חושבת שהוא בנאדם אמין״. 

שחקנים מקבלים הרבה פניות מבחורות באינסטגרם? 
״בנוגע לנושא הזה אני מרגישה קצת תמימה, ואני לא מדברת רק על דור. בכלל לא חשבתי אם בנות מתחילות איתם. זה לא העסיק אותי בשום צורה. מעולם לא חיטטתי לדור בטלפון או נכנסתי לראות אם הוא מתכתב עם בנות. אולי מתמימות, אבל אני אדם שרוצה לראות את הטוב באנשים״. 

מאז שנפרדתם, מישהו מעולם הכדורגל התחיל איתך? 
״לא״. 

תצאי שוב עם כדורגלן בעתיד? 
״אני חושבת שזה וטו כרגע מבחינתי, אז אגיד שלא. זה גם אורח חיים מאוד בעייתי. אומנם הייתי חלק ממנו יותר משש שנים ואהבתי את דור וניסיתי לתמוך בו כמה שאני יכולה, אבל זו משמעת מטורפת. חיים לא פשוטים, אין שישי, שבת, אין הרבה זמן משפחתי, עושים המון ויתורים לטובת המקצוע. חייתי עם כדורגלן מקצועי, אז חוויתי את זה בצורה הכי אינטנסיבית, לפי הספר״. 

מאז שאת רווקה מתחילים איתך הרבה? 
״אנחנו בתקופת קורונה, אז פחות יוצאים ויש פחות אינטראקציה עם אנשים, אז מתחילים איתי הרבה ברשתות החברתיות. קשה לי עם זה. בעייתי לי לצאת עם מישהו שאני לא מכירה את הרקע שלו, ככה שיש חשש מסוים. אני לגמרי אולד פאשן, לא בא לי שגבר יתחבא מאחורי מקלדת, אני מעדיפה שגבר יתקשר אליי ולא יבזבז זמן על רשתות חברתיות״. 

מה את מחפשת כיום בבן זוג? 
״חשוב לי שהוא יהיה אדם ערכי ושהשקפת העולם שלנו תהיה תואמת. שהוא יחשוב כמוני בדברים המשמעותיים והבסיסיים". 

את חושבת שמערכת היחסים שלך ושל דור הייתה יכולה להתפתח אחרת, אם הוא לא היה כדורגלן מפורסם? 
״אני לא חושבת שהעובדה שהוא כדורגלן שינתה הרבה. אני אפילו לא ידעתי מי הוא כשהתחלנו לצאת, לא ידעתי מה זה כדורגל. זו לא הייתה הסיבה שהייתי איתו, וזו גם לא הסיבה שאני לא איתו״. 

מה את מאחלת לעצמך לשנה הבאה?

"פריחה מקצועית בשני התחומים, זה מה שאאחל לעצמי: להתפתח ברמה המקצועית בתחום המשחק ולהתקבל לסדרה או לסרט שבהם אוכל להביא את היכולות שלי לידי ביטוי. יש לי רזומה יפה יחסית לבת 25, אבל אני תמיד שואפת לעוד. גם בתחום המשפטים חשוב לי להצליח ולתת עבודה טובה בפרקליטות, לטעון בבית משפט, ולהצליח לעשות שינוי. 

"חוץ מזה אני לומדת לפתח את הביטחון האישי שלי, משקיעה באימוני כושר, וחשוב לי לפתח את הערך העצמי שלי ולהעביר מסר. הרבה שואלות אותי עכשיו איך אני יכולה אחרי כל כך הרבה שנים להיות לבד. אז כן, זה לא פשוט ותמיד טוב שיש איתך עוד בנאדם, אבל יש תקופות שאתה צריך לגלות את עצמך, להבין מה אתה רוצה, להיות שלם עם עצמך, וככה דברים יבואו בצורה הרבה יותר נכונה״.