כמו מפורסמים רבים שמוציאים לכל מי שנשאר בארץ את העיניים עם תמונות שוות מחופשות חלומיות בחו"ל, גם סטפן לגר ארז לפני כשבועיים את הפקלאות וטס ליוון. הזמר שיתף את עוקביו ברשתות החברתיות בתמונות מעוררות קנאה כשהוא בחוף הים, על אופנוע ים ועוד. אך כעת מתברר שלגר עבר יחד עם חברו תאונת טרקטורון ואמש (רביעי) הוא נחת בנתב"ג כשהוא נעזר בקביים. 

לגר שיתף את עוקביו בתאונה וכתב: "תראו מה 2020 עושה תאמינו לי. עכשיו ברצינות חח אתם יודעים שבדרך כלל אני לא מעלה את הפוסטים האלה אבל אני בוחר לא להתעלם.. אף אחד לא יודע אבל הייתה לנו תאונת טרקטורון, למזלנו היינו עם קסדות ותודה לאל אנחנו עדיין כאן ובסדר, לפני שעלינו על הטרקטורון הייתה לי הרגשה שמשהו הולך לקראות והתעלמתי למרות זאת עלינו עליו (אבל זה לא משנה), 5 דקות אחרי, אתה מרוסק על הרצפה עם הטרקטורון הפוך באמצע הכביש, ואם לא ככה אז האופציה השנייה זה שהטמבל שבא להיכנס בנו ממול היה מתנגש בנו וכולנו... אז תודה".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by PRINCE LEGAR (@stephane.le.gar) on


"אז חשוב לי להגיד קודם כל תהיו ערניים, תזהרו, שמרו על עצמכם. אתם לא יודעים מתי ומה יכול לקרות ולפעמים אי אפשר למנוע אז לפחות תהיו מודעים, לא משנה מה, ואם יש לכם הרגשה לא נעימה לפני שאתם עולים על רכב או אופנוע או עושים משהו שיש לפחות סיכוי לסכנה אז פשוט עדיף שלא, אני לא מנסה לחנך, פשוט כי חווינו את זה".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2020

A post shared by PRINCE LEGAR (@stephane.le.gar) on

"קרוב משפחה שלי עלה פעם על רכב כשהוא ידע שהוא עייף בסוף הוא נפטר בתאונת דרכים. יום אחד אתה פה (אימוג'י של בית). מחר אתה יכול למצוא את עצמך פה (אימוג'י של בית חולים). עדיין גם אם זה שאנחנו לא לוקחים שום דבר מובן מעליו. אוהב אותך אח שלי החלמה מהירה. אני לא יודע אם אתה מודע לזה שבזכותך ושום דבר לא ישבור אותנו. תראה איך אנחנו מחייכים. אני אוהב אותך".

סטפן לגר בקביים (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
סטפן לגר בקביים (צילום: צילום מסך אינסטגרם)