עוד לא התאוששנו מהבשורות על הפרידה המפתיעה של כוכב "האח הגדול" אסיף אלקיים והמגישה מעיין אדם ונראה שהפעם זה סופי כי לאחר שיצא לפני כמה ימים מביתם המשותף בפתח תקווה, כעת אלקיים מחפש דירה חדשה ונעזר בחבריו ברשתות החברתיות. "ברבורים וברבוריות, אחרי חיפוש דירה בשושו זה הזמן לעשות ׳הפיכת קערה׳ ולפנות לעזרת ההמונים: אני מחפש בית, במלוא מובן המילה", כתב אסיף.

אז למי שמעוניין לעזור לו למצוא דירה, זו רשימת הדרישות שלו למקום שירגיש לו כמו בית: "*רק קרקע* עם חצר נעימה, גם קטנה זה בסדר. עדיפות לכזו שאוכל לשתול בה אוכלים. שני חדרים ומעלה, אפשר גם סטודיו מרווח אם הוא ממש שווה. מטבח סביר שאפשר לבשל בו אוכל שהוא לא שניצל תירס. מבחינת אזור ותקציב - עוטף תל אביב - רמת השרון, ר״ג-גבעתיים, המושבים מסביב וכו׳. לגמרי פתוח לגבי הלוקיישן. תודה מראש לעוזרים, אהיה חייב לכם לעד".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Asif Elkayam | אסיף אלקיים (@asif_elkayam) on

כזכור, לפני כיומיים הודיעו השניים על פרידתם וכתבו ברשתות החברתיות על כך. אדם כתבה: "היי כולם, לא להיות עצובים! אני בסדר, שלמה, נחושה להגשים את החלום שלי להיות אמא. ויפה שנה אחת קודם". גם אלקיים הגיב לפרידה וכתב באריכות: "חוויתי בחיי רק שתי פרידות, ושתיהן מאותה אישה. על פניו הן מאוד דומות, גם הפעם עזבתי בדמעות, גם הפעם התחבקנו עד השנייה האחרונה, וגם עכשיו אין לי ולו אות רעה אחת לכתוב על האישה הזו. רק טוב, בהן צדקי, רק טוב. אני בכנות גמורה מאחל לכל גבר שיתייחסו אליו כמו שהיא התייחסה אליי. אבל יש דבר אחד שהשתנה, והוא, מסתבר, חשוב מכולם; הפעם אנחנו שלמים. כי ניסינו. עד הרגע האחרון ניסינו. הפעם לא הותרנו ספקות".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

אסקימוסים

A post shared by Asif Elkayam | אסיף אלקיים (@asif_elkayam) on