כמה זמן לא ראיתם את קים קרדשיאן עירומה - חודש, אולי חודשיים? יותר כמו חצי שנה (פלוס!), שבה מיס קרדשיאן לא פרסמה ברשת ולו תמונה אחת חדשה שהיא ללא בגדים בכלל. נכון, בתקופה הזו, שבה הביאה לעולם את הבייבי סיינט ווסט, קרדשיאן דאגה שכל שאר בנות המשפחה יסירו את הבגדים בתדירות של אחת לשבוע לפחות, אבל אשתו של קניה ווסט נותרה לבושה. פחות או יותר.



אבל היום (שני), תקופת היובש כנראה מיצתה את עצמה בתמונת עירום מלא חדשה, נועזת ומעובדת להפליא של מלכת הריאליטי-טראש, שלא צריכה תאריך מיוחד או אירוע מרגש כדי להבהיר לעולם שהיא לא רק מלכת הבידור הנוכחית, אלא גם אחת הנשים הכי משוחררות בעולם. משוחררות בתנאים מגבילים. הנה תראו:


קרדשיאן, פרסמה תמונה ששלפה מהארכיון הפרטי (תקופת הבלונד הקצר) - שבו היא מצלמת סלפי מול הראי כשהיא נטולת בגדים, כמובן. את האיברים הפרטיים שלה (לא משהו שלא ראיתם בעבר), קימי דאגה לכסות בפסים שחורים. כי בכל זאת, מדובר באם לילדים. או משהו. 

אם  כיתוב התמונה "כשאת כאילו במצב של אין לי מה ללבוש. לול", מתיש בפני עצמו, שימו לב לבטן ההדוקה והגזרה המחוטבת. אלה, ככל הנראה באדיבות אשף גרפיקה כזה או אחר, שבוודאי עיבד את הצילום וריטש אותו כדי להציג את הקימורים של קימי במצב אופטימלי, גם בתמונת אינסטגרם מחושבת היטב. לול, או משהו.
 
וזו כבר הפעם הקודמת שלה בלי בגדים. קרדשיאן במלוא תפארתה: