סינדי קרופורד כבר בת 50. לא יאמן? כי אחרי שתבחנו מקרוב את התמונה האחרונה של דוגמנית העל מהניינטיז, כפי שתועדה על ידי בעלה האוהב, רנדי גרבר - אולי תפסיקו להאמין בכוח המשיכה, או בהתבגרות של יצורים חיים, או בבגדי ים שלמים. בכל זאת, מדובר ביצירה מושלמת של הטבע.


כבר שני עשורים שקרופורד ובעלה (53, אם תהיתם) מתחזקים זוגיות מעוררת קנאה, בין הייתר בזכות שלל טיולים אקזוטיים אליהם השניים יוצאים בכל כמה חודשים. גרבר, שלרוב מתפקד על תקן הצלם של קורפורד, פרסם אתמול (ראשון) תמונה של רעייתו הטופ מודל האגדית - כשהפעם היא מציגה לראווה פיגורה חלומית, סליחה, מעוררת קנאה, כשהיא מדגמנת ביקיני בעשור השישי לחייה.

 

A photo posted by Rande Gerber (@randegerber) on


 

A photo posted by Cindy Crawford (@cindycrawford) on



משפחת קרופורד-גרבר הפוטוגנית יצאה לפני כמה ימים לנופש קסום באיי בהאמה, כך שאם בן הזוג כבר צילם אותה טובלת במים בבגד ים קטנטן בלבד, למה שסינדי לא תשתף את העולם בתוצאה מנקרת העיניים. אחרי ש"גנבה" את הצילום, כתבה "רנדי תפס אותי בלגונה הכחולה! תודה על התמונה".

זה עוד בלי להזכיר את העובדה שבחופשה נוכחת גם בתם של השניים, הדוגמנית קאיה גרבר בת ה-14, שיש שצופים לה עתיד מזהיר לא פחות מהחיים שעברו על אמא שלה. עם התרגשויות כאלה, אפשר לאחל רק בהצלחה.
 
וזו כבר קאיה גרבר:
 
 

A photo posted by Rande Gerber (@randegerber) on



 

A photo posted by Kaia Gerber (@kaiagerber) on