כשאתם מדמיינים את קארי ברדשאו בעיר הגדולה, מלכת האופנה המתולתלת עם שלוש הבנות הנועזות לצדה - ששיגעו את כל הרווקות (וחברותיהן) לפני עשור וקצת - התמונה שעולה בדמיונכם כנראה כוללת מסיבות מעושנות, פאשן, אנחות, גניחות וקוקטייל קוסמופוליטן. אבל מי ידע שכיום המציאות של כוכבת הראשית של סדרת הלהיט, שרה ג'סיקה פרקר, כוללת גם נבירה בשקיות אשפה? 


אז זהו, שהשחקנית האמריקנית כנראה לא ירדה מנכסיה הרבים, לא תכננה הסבת מקצוע משונה ואפילו לא ערכה תחקיר לתפקיד חדש שבו היא מגלת הומלסית (שלא נדע, כן?), כשעל פי הדיווחים נצפתה ברחובות האי מנהטן כשהיא מחטטת בערימות אשפה בשבוע שעבר. הסיבה למבוכה: מציאות מעוצבות שבחנה ברחוב. 

לא סקסי, אבל בעיר הגדולה. שרה ג'סיקה פרקר ברחוב (צילום: Splashnews)
לא סקסי, אבל בעיר הגדולה. שרה ג'סיקה פרקר ברחוב (צילום: Splashnews)


מדור הרכילות של העיתון "ניו יורק פוסט", מדווח שפרקר נצפתה בסוף השבוע על ידי יותר מעובר אורח אחד, כשהיא נוברת בערימת אשפה (כמו כל חסר בית שחי בעיר הגדולה). זאת, אחרי שקלטה שבין השאריות נמצא גם כיור וינטג' ענקי, שעשוי מאמייל וברזל יצוק. הכי מחפשת מציאות.

שרה ג'סיקה, על פי הדיווח לא הסכימה לוותר על הפריט העיצובי, שכנראה ישדרג את חדר הרחצה שלה, קראה לחבר שיעזור לה להעמיס את הכיור המטונף על מונית הביתה (האימה) - ורק אחרי דקות ארוכות של מאמץ וסחיבה משותפת, השניים הצליחו להשלים את המשימה. אז החיים כנראה לא בזבל ותודה לאל על האקונומיקה, אבל מה יגיד מיסטר ביג?

לפחות הנעליים מעניקות טוויסט לצעידה השבוע. שרה ג'סיקה פרקר
לפחות הנעליים מעניקות טוויסט לצעידה השבוע. שרה ג'סיקה פרקר