במשפחת קרדשיאן כמו במשפחת קרדשיאן, יש רק מלכה אחת (בשם קים. קים קרדשיאן) והמון סייעניות. ומה קורה כשהגברת הראשונה של הריאליטי-טראש, חשה שלא מתייחסים אליה מספיק? מחליטה לערוך תעלול שמושך אליה את האש בחזרה. ואתם יודעים מה קורה למי שמשחק באש.


בתזמון מקרי בהחלט, קוסמי ממש, באותו היום שבו העולם גילה שרוב קרדשיאן מצפה לילד מארוסתו בשבועות האחרונים בלאק צ'יינה (זקוקים לתזכורת? הכל כאן) - קימי, שבילתה עם כמה מבני המשפחה את החופשה השנתית המצולמת של הקרדשיאנ'ז בקובה, החליטה שזה בדיוק הזמן לאוורר את הבייבי סיינט ווסט מול עדשות הפפראצי. כן, ילדם הקטן של קים וקניה ווסט, זה ששמרו בבית בחמשת החודשים האחרונים, הרחק מהפלאשים. הפתעה!

הנה הוא, מבסוטים? קניה עם סיינט ווסט (צילום: Splashnews)
הנה הוא, מבסוטים? קניה עם סיינט ווסט (צילום: Splashnews)
קשרי משפחה. קים קרדשיאן, נורת' ווסט, קניה וסיינט ווסט
קשרי משפחה. קים קרדשיאן, נורת' ווסט, קניה וסיינט ווסט


הקרדשיאנז, נסעו בשבוע שעבר לצלם פרק או שניים לריאליטי שלהם הרחק מעיר הבית לוס אנג'לס, כשהשנה היעד שנבחר לחוויה הוא העיר הוואנה שבקובה. בעוד שמאמא קריס ג'נר לא נראתה באזור והאח רוב (שמתחבא מהמשפחה) החליט לשתף את העולם בכך שיהפוך לאבא, האחיות קורטני, קלואי וחברתם הטובה מאליקה חאק נהנו בטיול האקזוטי בן כמה הימים עם קים וקניה, שסחבו איתם במזוודות גם את הילדודס נורת' (ותיקה מול המצלמות) וסיינט ווסט. 

 

A photo posted by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on


ואז, זה קרה: תמונה משפחתית ראשונה של אצולת הטראש, עם קים שמשגיחה על נורת' "פרא אדם" ווסט, לצד קניה שאחז בזרועותיו את נצר הבריאה שנולד בדצמבר שעבר, סיינט. כמה כיף בקובה? מספיק בכדי לשתות מוחיטו או שניים, שיגרמו לקימי להחליט שמספיק, היא שמרה על הילד חסוי מהפפראצי אך הגיעו מים עד נפש. כי הבייבי שלה ולא אחר, הכי נחשב בעולם.

כעת, לכמה רגעים בלתי נשכחים של הקרדשיאנ'ז עושים את קובה (או, רק במקרה לאף אחת מהן לא קוראים פרי-אל):

 

A video posted by Malika (@forevermalika) on







 

A photo posted by Khloé (@khloekardashian) on



 

A photo posted by Khloé (@khloekardashian) on