חודשי הקיץ החמים הגיעו, ואיתם הלחות שלא מפסיקה לגרום לנו להזיע. אם כל זה לא מספיק, תחשבו על הנשים שלא יוצאות מהבית מבלי למרוח שלוש שכבות של קרמים ומייק אפ, מסקרה, צלליות ושאר תוספות שיגרמו להן להרגיש הרבה יותר יפות. אין יותר מבאס מאיפור שנמרח, אבל מה בעצם יקרה אם לא תשימו איפור כלל?

קחו לדוגמא את הכוכבות ההוליוודיות הגדולות ביותר, שבזמנים של פעם, לא היו מעיזות לצאת מהבית מבלי להראות כמו שצריך- כשהן מוכנות לכל צלם פפראצי שיתקלו בו בדרך. אבל היום-,בעידן הטכנולוגי השיתופי, שמאופיין בתמונות אינסטגרם וסנפצ'אט- שהכוכבות כבר נהיו מכורות, נהיה יותר קל ומהיר לחלוק תמונות עם כל העולם. אז האם באמת הסטאריות ממשיכות להראות לכולן שהן תמיד יפות ומתוקתקות? מסתבר שלא ממש. לאט לאט הכוכבות מתחילות לחשוף את פרצופן האמיתי בסלפי באינסטוש ומראות שאפשר להיות יפות גם בלי איפור

ריהאנה | הילדה הרעה

נשיקות באוויר. ריהאנה (צילום: אינסטגרם)
נשיקות באוויר. ריהאנה (צילום: אינסטגרם)


רגילים לראות את ריהאנה הילדה הרעה של תעשיית המוזיקה מלאת איפור ומתוקתקת? תתפלאו, מסתבר שרירי לא מסתירה את הפרצוף האמיתי שלה וחשפה בעבר תמונות בחשבון האינסטגרם שלה כשהיא במראה הטבעי. והתוצאה? עדיין נשארת יפה!

קיילי ג'נר | בעלת ליין איפור

חולה על מוצרים. קיילי ג'נר (צילום: אינסטגרם)
חולה על מוצרים. קיילי ג'נר (צילום: אינסטגרם)

האחות הקטנה מבין הג'נריות אמנם מעידה על עצמה שהיא משקיעה באיפור כל יום במשך שעתיים, והיא אפילו מחזיקה בליין מוצרי טיפוח משלה. אבל קיילי ג'נר לא מתביישת להראות לנו את עצמה בנטורל. התוצאה- מקסימה ולא מתאמצת.

ליידי גאגא | אוהבת שפכטל

חולה על משוגע. ליידי גאגא (צילום: אינסטגרם)
חולה על משוגע. ליידי גאגא (צילום: אינסטגרם)

את הזמרת המיוחדת ליידי גאגא אנחנו רגילים לראות בשמלות משוגעות ובאיפור כבד, אבל מסתבר שגאגא אוהבת גם את המראה הנקי. לא פעם הכוכבת פרסמה תמונות סלפי של עצמה ומפתיע לראות שהיא נראה ממש כמו אישה רגילה מתחת לשכבות האיפור העמוסות

דמי לובטו | מושא הערצה

מלאת כוח רצון. דמי לובטו (צילום: אינסטגרם)
מלאת כוח רצון. דמי לובטו (צילום: אינסטגרם)

 הזמרת והמנטורית דמי לובטו בעלת השפעה רבה על נערות בארץ ובעולם, במיוחד אחרי שחשפה את בעיות האכילה שהיו לה בעבר וההתמודדות עם דיכאון. לובטו, שמקפידה לשנות את צבע שיערה ולעדכן את הלוק שלה כל כמה חודשים, פרסמה תמונה שלה ללא איפור כשהיא עדיין יפהיפיה.

בר רפאלי | ישראלית חלוצה

היא משלנו. בר רפאלי (צילום: אינסטגרם)
היא משלנו. בר רפאלי (צילום: אינסטגרם)

 אין הרבה כוכבות ישראליות שהעזו לפרסם תמונה שלהן ללא אמצעי עזר על הפנים. אבל רפאלי כן. בר ממשיכה להיות מיוחדת ומובילה כשלצד תמונות מעוררות קנאה מקמפיינים וחופשות, ניתן למצוא תמונות שלה ללא איפור. התוצאה- הנמשים הבולטים מחמיאים, וכמעט לא שמים לב שהיא לא מאופרת

קים קרדשיאן | טראשית מלידה

נקייה וטהורה. קים קרדשיאן (צילום: אינסטגרם)
נקייה וטהורה. קים קרדשיאן (צילום: אינסטגרם)

מלכת הטראש מתועדת בכל מעשייה ברוב שעות היום. לכן, היא תמיד מקפידה להיראות טוב, ללבוש בגדים שיחמיאו ויחצינו את הגוף שלה ואיך לא- להיות מאופרת בהמון שכבות של איפור. הקרדאשנית, החליטה לפרסם תמונה שלה במצב הכי טבעי, אחרי המקלחת וללא איפור. ביג לייק

קמרון דיאז | לא יודעת מה היא עושה

מובילת דעת קהל? קמרון דיאז (צילום: אינסטגרם)
מובילת דעת קהל? קמרון דיאז (צילום: אינסטגרם)

השחקנית המדופלמת קמרון דיאז שברוב הסרטים שלה נראת כמו נסיכה מוקפדת, העלתה תמונה של עצמה ללא איפור יחד עם ספר שהוציאה ועל הכריכה מתנוססת תמונה מרוטשת שלה. לא ברור מה השחקנית המהוללת ניסתה לעשות אבל תצוגת ה"לפני" ו"אחרי" לא כל כך החמיאה לה.

קנדל ג'נר | מחקה את אחותה הקטנה

ביג קיילי. קנדל ג'נר (צילום: אינסטגרם)
ביג קיילי. קנדל ג'נר (צילום: אינסטגרם)

האחות הגדולה של קיילי , אמנית האיפור אמנם מצליחה מאוד בזכות עצמה והיא אחת מהדוגמניות המבטיחות הבאות. כל היום היא נהנית ממאפרים שמסתובבים סביבה ועושים אותה יפה יותר, אבל מסתבר שהיא ממש לא צריכה אותם, היא זכתה בעור מעולה ותווי פנים יפות. תודה תגידי לאמא ואבוש, אה...אמוש ואמוש.

ביונסה | ביג ביג דיווה

תמיד בסטייל. ביונסה (צילום: אינסטגרם)
תמיד בסטייל. ביונסה (צילום: אינסטגרם)

נכון שהיא אחת הדיוות הגדולות שידעה תעשיית המוזיקה בשנים האחרונות, וכל הופעה שלה זה שואו אמיתי. בדרך כלל אנחנו רגילים לראות אותה כשהיא נראת מעולה מכף רגל ועד ראש, והשילוב של הדרך בה היה זזה והקול העוצמתי שלה אפשר לחשוב שהיא מושלמת. ואז היא פרסמה תמונה בלי איפור באינסטגרם- ונשארה מושלמת.


קורטני קרדשיאן | האחות הקומפקטית

נטורל בבריכה. קורטני קרדשיאן (צילום: אינסטגרם)
נטורל בבריכה. קורטני קרדשיאן (צילום: אינסטגרם)

בדומה לאחיותיה (כנראה זה עובר במשפחה) קורטני לא מוותרת על יציאה מהבית בלי טכניקות הצללה, מסקרה ואודם. אבל נראה שאחרי שכל היום שהיא צריכה להתמודד עם המצלמות, היא החליטה קצת לשחרר את "מודל היופי" ולהעלות תמונות שלה מהבריכה, בנטורל. ואללה יפה.