מנכ"לים של חברות מובילות בתחום המסחר האלקטרוני, השתתפו בסוף השבוע האחרון בוועידת ישראל למסחר אלקטרוני "GOeCommerce", שהתקיימה זו השנה הרביעית ברציפות. בוועידה שהפיקה חברת מידע כנסים והנחה נדב בורנשטיין, דנו במגמות חדשות ובטכנולוגיות שישפיעו על המסחר המקוון, ואף הכריזו על שיתוף פעולה בין דואר ישראל ואתר ebay, שבמסגרתו תוקם פלטפורמת משלוחים אינטרנטית עבור בעלי עסק ישראלים המנהלים חנות מקוונת באתר.

בין המשתתפים, היו מנהל הדיגיטל של "מרקס אנד ספנסר" מרקוס איסט, אפי דהן - מנכ"ל פייפאל ישראל, ירון בן אלי מנכ"ל קבוצת לידור ו-buy2usa, אלעד גולדנברג - מנהל הפעילות העסקית של ebay בישראל, אלי לביא מנכ"ל וואלה שופס, כמו גם בשמת שדה סמנכ"לית שיווק דואר ישראל, נוי קדם דוברת דואר ישראל, נטלי זיו דוברת eBay ישראל, דפנה מקובר דוברת פייפאל ישראל ותומר ישראלי - שהוא סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה במידע כנסים.

נוי קדם, נטלי זיו ודפנה מקובר (צילום: ליאת מנדל)
נוי קדם, נטלי זיו ודפנה מקובר (צילום: ליאת מנדל)



הצלחת המעופפת של לוין
שר התיירות יריב לוין, הגיע למפעל תמ"מ (תעשיית מזון מטוסים) - חברת הבת של אל על המספקת ארוחות כשרות לטיסות, כאורחו של המנכ"ל אמיר שוצמן. במהלך ביקור השר בפס הייצור של תמ"מ, סיפר לו שוצמן שבחודשי הקיץ שבהם אלפי ישראלים נופשים בחו"ל, החברה מספקת לנוסעי חברת התעופה לא פחות מ-30 אלף מנות ביום.

יריב לוין ואמיר שוצמן (צילום: באדיבות תמ"מ)
יריב לוין ואמיר שוצמן (צילום: באדיבות תמ"מ)


שיר לקפוצ'ינו
חברי להקת הרגאיי המיתולוגית מג'מייקה Inner Circle, שהגיעו בסוף השבוע האחרון לישראל, בחרו להתארח במלון דן פנורמה תל אביב. בין הופעה חד פעמית בעיר לסיור בין דוכני שוק הפשפשים שביפו שעליו קיבלו הדרכה מוקדמת, הלהקה פגשה את מנכ"ל המלון אבי לוי ומנהלת קשרי אורחים במלון יעל קוצ'ר, שבחרו לפנק אותם בחדרים משודרגים ונענו לבקשתם המיוחדת היחידה - קפוצ'ינו חם וטרי בכל בוקר.

להקת INNER CIRCLE עם אבי לוי ויעל קוצ'ר (צילום: יח"צ)
להקת INNER CIRCLE עם אבי לוי ויעל קוצ'ר (צילום: יח"צ)


דוגמנית אולימפית
רגע לפני שתעלה על המטוס לריו, השחיינית האולימפית קרן זיבנר הספיקה להצטלם לקטלוג חורף 2017 של חברת הביגוד האירובי ARENA - שאימצה את שיאנית ישראל בשחיית פרפר ל-200 מטר. זיבנר שמתאמנת בהתרגשות גדולה לקראת התחרות בברזיל, סיפרה על סט הצילומים על התקווה שלה למדליית זהב באולימפיאדה.

קרן זיבנר (צילום: ליאור נורדמן)
קרן זיבנר (צילום: ליאור נורדמן)

סיפורי פוגי
מאיר פניגשטיין, הידוע גם כפוגי - מפיק והמתופף של להקת כוורת האגדית, פגש בשבוע שעבר את יועץ התקשורת צבי וילדר בסינמטק תל אביב. וילדר, סיפר למוזיקאי עד כמה הוא אוהב את שירי הלהקה והתעניין אם יהיו הופעות איחוד נוספות בקרוב, בעוד שפוגי לא התחייב על שואו אך הזמין אותו להתארח בפסטיבל הסרטים הישראלי, שהוא מפיק מדי שנה בלוס אנג'לס. המפגש הסתיים בתמונה משותפת.

מאיר (פוגי) פניגשטיין עם צבי וילדר (צילום: מורג ביטון)
מאיר (פוגי) פניגשטיין עם צבי וילדר (צילום: מורג ביטון)