לפני 20 שנה, פחות או יותר, הם קרעו לכם (טוב, בעיקר לכן) את הלב? אז אתם חייבים לבחון איך נראים כיום הבנים של להקת אן סינק - זו שהמורשת העיקרית שהשאירה אחריה היתה ג'סטין טימברלייק על כל פועלו לטובת האנושות. הפופסטאר הגדול ביותר בעולם, פרסם היום (שלישי) תמונת איחוד מרגש של חמשת חברי הלהקה האמריקאית, שהפסיקו להופיע יחד על הבמה אי שם ב-2002. כן, אתם עד כדי כך מבוגרים.
 
הסיבה למפגש המרגש, שכלל את טיברלייק יחד עם חברי הבויבנד לאנס באס, ג'ואי פאטון, כריס קירקפטריק וג'יי.סי שאזיי, היא לא הופעת איחוד נוסח היי פייב (זה כבר קרה על במת טקס פרסי ה-VMA בשנת 2013, בהוראת טימברלייק) - אלא חגיגות יום הולדתו ה-40 של מיסטר שאזיי. ילדות, אתן יודעות שגם הארי סטיילס יגיע לשם יום אחד!

פעם, אן סינק נראו ככה:
בוי בנד. חברי אן סינק בתחילת המילניום (צילום: גטי)
בוי בנד. חברי אן סינק בתחילת המילניום (צילום: גטי)


וכך, חברי להקת הנים נראים כיום:


אז מה קורה בתמונה? הרבה חיוכים, שיער לבן, כמה קילוגרמים שצברו (כל אחד מהגברים בנפרד) וחיבוקים - שכנראה ילהיבו מעריצות בשנות השלושים לחייהן. בעוד שטימברלייק בן ה-35 תמיד היה הבייבי הלוהט של החבורה, כמה מהבנים האחרים כבר הגיעו לעשור החמישי בחייהם (כשהשאר רק נראים ככה), כך שלצד התמונה הוסיף את הכיתוב "ג'יי.סי בן 40... ואם לא ידעתם אז עכשיו אתם יודעים!". טוב, ג'יי טי תמיד צוחק אחרון.

רוצים עוד אן סינק? הנה. ביי, ביי וביי