אליס אביבי, מהעונה השלישית של “מעושרות", הרגישה שקצת נמאס לה לשהות בבית ולהתאפר שלוש פעמים ביום, אז היא החליטה לפתוח משרד תיווך, לא לפני שעברה קורס קצר וענייני בנושא נדל"ן. אלא שגם במשרד היא לא ממש מצאה עניין וגילתה שגם שם היא חייבת להתאפר, אז היא סגרה את הביזנס לטובת הייעוד האמיתי שמצאה: רקדנית על עמוד.


אליס, עמוד האש?
“מדובר בתחביב. הפסקתי לעבוד בתיווך, אני לומדת בבית ספר ‘ישראפול' בהרצליה ועובדת על הגוף שלי".

רוקדת. אליס אביבי על העמוד
רוקדת. אליס אביבי על העמוד

> ערן זהבי, קפטן נבחרת ישראל והכדורגלן הישראלי הבכיר, השיק השבוע את פרויקט “שווים" יחד עם ארגון פתחון לב, שבמסגרתו יימכרו צמידי סיליקון ממותגים תחת המותג של זהבי EZ7, בעשרה שקלים בלבד לצמיד. כל ההכנסות ממכירת הצמידים יועברו לרכישת סלי מזון לנזקקים. 

תורם. ערן זהבי (יח"צ)
תורם. ערן זהבי (יח"צ)

> ראשון בבוקר, האנגר 11, השקת החורף של קסטרו, CASTRO JEANS SYMPHONY לקולקציית הג'ינסים. הגיעו: לינה קסטרו, אמא של אתי רוטר ומייסדת החברה, רותם סלע, דר זוזובסקי, עומר דרור, נטע אלחימסטר, שלום מיכאלשוילי, רונה לי שמעון, יעל גולדמן, קרן מור ועוד.

> מותג הקוסמטיקה והטיפוח הבוטני איב רושה השיק בראשון את סדרת מוצרי הגוף החדשה PLAISIRS NATURES. נשנשו מקרונים מ"פושון": המנכ"לית אורית מילובנצ'יק, מיכל אנסקי, אפרת גוש, אתי רוטר, מונדה קנצפולסקי, פאולינה אלברשטיין ועוד.