אין דבר שלא עושים בשביל הקמת בית אמנויות חדש לאנשים עם צרכים מיוחדים שניחנו בכישרון אמנותי. אתם יכולים לשאול ידוענים כמו אורי גוטליב, אושרי כהן, אורן ברזילי, אלישע בנאי, אסתר רדא, אסף גרניט, אפרת גוש, זוהר ליבה, טובה'לה, טל גלבוע, יאנה גור, ישראל אהרוני, סקאזי, קפה שחור חזק, שביט ויזל, תום יער וח"כ תמר זנדברג - כולם הסכימו לוותר במקצת על פרטיותם ולאפשר לקהל הרחב לנבור בבשרם החי, תרתי משמע.
 
התערוכה 'LOOK AT ME' מציגה צילומי דיוקנאות של ידוענים ומובילי דעת קהל מוכרים מתחומי התרבות והאמנות שחשפו את הקעקוע שעל גופם מול עדשת מצלמתם של צלמי אופנה בולטים כגון רון קדמי, ינאי יחיאל, כפיר זיו, דניאל צ'צ'יק, אורית פניני, זוהר שטרית, דפנה טור, מיכאל טופיול ודנה קרן. מותג הרום "סיילור ג'רי", אשר נוצר לפי רוחו של נורמן קולינס, המקעקע האמריקאי המפורסם שמת בתחילת שנות ה־70, נרתם גם הוא למשימה ופרש על התערוכה את חסותו. כל ההכנסות ממכירת הצילומים קודש לעמותת "כנפיים" לשם הקמת בית אמנויות חדש.
יוליה פלוטקין
יוליה פלוטקין (צילום: מיכאל טופיול)
יוליה פלוטקין (צילום: מיכאל טופיול)

העיסוק: שחקנית ודוגמנית.
תיאור הקעקוע: תווי השיר The Show Must Go On של להקת קווין.
הרקע לקעקוע: "קיעקעתי את הקעקוע בגיל 18, בשירות הצבאי. עם הגיוס נוצר לי ריק גדול בחיים, כיוון שנאלצתי להפסיק הרבה דברים שחיברו אותי לעצמי - לעזוב את הסטודיו למחול לאחר 12 שנים, את מגמת התיאטרון ועוד. בחרתי לקעקע את תווי השיר של להקת קווין על כף הרגל וסביב האצבעות מתוך החיבור למחול וגם מתוך חיבור גדול למוזיקה. הקעקוע אז היה הסכם שלי עם עצמי שלעולם לא אעזוב את הדברים שאני באמת אוהבת. מעולם לא הצטערתי על כך, ומבחינתי כמה שהמשפט הזה קיטשי, הוא מוביל אותי ומזכיר שהכל זמני והחיים חזקים מהכל".

אנחל בונני
אנחל בונני (צילום: מאיר כהן)
אנחל בונני (צילום: מאיר כהן)
העיסוק: שחקן ודוגמן.
תיאור הקעקוע: IMAGINE, לב.
הרקע לקעקוע: "את הקעקוע הראשון - המילה IMAGINE - עשיתי אחרי גיל 30. רציתי לכתוב לעצמי תזכורת שעלי תמיד להישאר ילד מבפנים, לחלום ולא להפסיק לדמיין גם כשאזדקן. אחרי שהתחתנתי הוספתי קעקוע של טלאי לב ובתוכו האות A - האות הראשונה ב'אנחל ואנדריאה', זה הכינוי של דושי אשתי. ציירתי את הלב בעצמי ואני מאוד מחובר אליו, הוא סמל לאהבה הגדולה שלנו. אני בוחר למקם את הקעקועים במקומות שקל להסתיר בזמן צילומים, זה קריטי כשאתה שחקן, ובמיוחד בעבודה בחו"ל. אני לא מתחרט עליהם ובא לי לעשות עוד קעקועים, קטנים, מלאי משמעות ובמקומות מוצנעים. אני לא בטוח שקעקועים תורמים לנו משהו בחיים, אבל ללא ספק יש להם משמעות. מעבר לקישוט, יש בהם אמירה".

אורנה בנאי
אורנה בנאי (צילום: כפיר זיו)
אורנה בנאי (צילום: כפיר זיו)
העיסוק: שחקנית וקומיקאית.
תיאור הקעקוע: צמח מתפתל על החזה.
הרקע לקעקוע: "עשיתי את הקעקוע כשהייתי בת 30, אני חושבת. אהבתי את הציור של הפרחים והעלים עם התנועה של הצמיחה למעלה. היה בזה כוח. לא התחרטתי, להפך: אני רוצה מאוד לעשות עוד קעקוע, אבל הבן שלי אמיר חושב שזו פדיחה וממש מתחנן שלא אעשה. ומכיוון שאני שפוטה שלו - אני מצייתת ומתאפקת". 
ג'ני צ'רוואני 
ג'ני צרוואני (צילום: דנה קרן)
ג'ני צרוואני (צילום: דנה קרן)

העיסוק: דוגמנית.
תיאור הקעקוע: הכיתוב Peaches  (אפרסקים).
הרקע לקעקוע: “זה קעקוע נוסטלגיה שמזכיר לי את התקופה שנסעתי הרבה לחו"ל. אני לא מתחרטת עליו, הוא כל הזמן מזכיר לי את התקופה הכי כיפית שהייתה לי בחיים. יש לי עוד שני קעקועים: על כף הרגל סמל של חברות שלי ושל חבר מאוסטרליה, ועל העורף - קעקוע שאני ואחותי עשינו יחד. מי שעשתה לנו אותו נפטרה, כך שלקעקוע הזה יש משמעות נוספת". 

תומר ירוחם
תומר ירוחם (צילום: ניר סלקמן)
תומר ירוחם (צילום: ניר סלקמן)
העיסוק: כדורגלן.
תיאור הקעקוע: שמות, טלה וחץ.
הרקע לקעקוע: "קיעקעתי על היד את שמות ההורים שלי כשהייתי בכיתה ו', בזמן הגירושים שלהם. בהמשך הוספתי קעקוע ובו שם סבי ז"ל, ברוך, שאליו הייתי קשור מאוד. הראיתי לו את הקעקוע ברגעיו האחרונים לפני שנפטר, וזה ריגש אותו עד מאוד. אני יודע שבעזרת הקעקוע הוא תמיד איתי. על הרגל שלי קיעקעתי טלה - זה המזל שלי - ולאחרונה הוספתי על היד חץ; החץ נושא אצלי משמעות אישית ופרטית. אני לא מתחרט על אף אחד מהם. ומי יודע, אולי אוסיף עוד".
 
מושיק גלאמין
מושיק גלאמין (צילום: מיכאל טופיול)
מושיק גלאמין (צילום: מיכאל טופיול)
העיסוק: מעצב פנים.
תיאור הקעקוע: צורות גיאומטריות.
הרקע לקעקוע: "עשיתי בנעורי קעקוע של מנדלה, ועם השנים הפסקתי לאהוב אותו. לפני עשור החלטתי להסתיר אותו במשולש, מאחר שאני אוהב צורות גיאומטריות. לפני שנה הוספתי פס אחד ועוד משולש - ואני מתכנן להוסיף צורות נוספות. קעקועים לדעתי מוסיפים אסתטיקה לחיים, ממש כמו עיצוב".

עדי שילון
עדי שילון (צילום: דנה קרן)
עדי שילון (צילום: דנה קרן)

העיסוק: מנחת רדיו וטלוויזיה.
תיאור הקעקוע: פיה ומיקי מאוס.
הרקע לקעקוע: "הקעקוע של הפיה על הגב היה המתנה שביקשתי לכבוד הבגרות הראשונה שלי בגיל 14. לימים, הפיה הזאת נראית כאילו קיעקעתי את אחותי, דפנה. תכלס, יכולתי לשקר ולהגיד שפשוט קיעקעתי אותה כי היא הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים. גם הקעקוע של קווי המתאר של מיקי מאוס, הלוא הוא הלוגו של וולט דיסני, קשור באחותי. עשינו אותו יחד בשנה האחרונה, כי אם יש משהו ששתינו מאמינות בו בלב שלם, הרי הוא שהחיים הם סרט של דיסני. גם הפיה וגם מיקי נמצאים במקומות שאני לא רואה כל הזמן; בחרתי בהם כדי שאדע שהם שם, ועם זאת, אוכל להתגעגע אליהם וליהנות מהם בכל פעם מחדש.  אני מאמינה שקעקוע הוא זיכרון שמצויר לי על הגוף. גם אם מדובר בקו פשוט שחרטתי על הרגל, זה קו שצויר ברגע מסוים, המסמל תקופה מסוימת שלא תשוב. ככל שהשנים עוברות אני לומדת לאהוב את עצמי גם במבט לאחור, גם כשאני נזכרת במצבים שבהם לא הייתי במיטבי, וכך, אני גם לומדת לאהוב כל קעקוע על גופי. במיוחד את אלה שעשיתי כשהייתי במקום אחר". 
יוסף סוויד
יוסף סוויד (צילום: דנה קרן)
יוסף סוויד (צילום: דנה קרן)

העיסוק: שחקן.
תיאור הקעקוע: עץ.
הרקע לקעקוע: "את הקעקוע הראשון והיחיד שלי עשיתי בגיל 32.  נדרש לי המון זמן כדי לבחור ולעצב אותו, ובנוסף תפסתי ברצינות את עבודת התחקיר על המקעקעים, שארכה גם היא לא מעט זמן. יש מעט מאוד דברים שאני יכול להתחייב אליהם בלב שלם ולכל החיים. הקעקוע שלי היה צריך להיות מדויק כדי להפוך לאחד מהם. אני שחקן, ולכן רציתי שיהיה במקום מוסתר, אבל לא מוסתר מדי. אני ממש אוהב את הדרך שבה הענפים מבצבצים מעל קו המכנסיים. הבחירה שלי בעץ נובעת מהגעגוע לטבע וגם מהתשוקה שלי לחיות כמו העץ: יציב , חזק , שקט, בלי צורך לזוז כל הזמן, רק נהנה מריקוד אינסופי בין השמיים ובין הארץ".

בין הצילומים המשתתפים בתערוכה, תמצאו גם את
:
אסף גרניט (צילום: רון קדמי)
אסף גרניט (צילום: רון קדמי)

שביט ויזל (צילום: מיכאל טופיול)
שביט ויזל (צילום: מיכאל טופיול)
ישראל אהרוני (צילום: כפיר זיו)
ישראל אהרוני (צילום: כפיר זיו)

גילי מוסינזון (צילום: מירי דוידוביץ)
גילי מוסינזון (צילום: מירי דוידוביץ)
יאנה גור (צילום: זהר שטרית)
יאנה גור (צילום: זהר שטרית)


התערוכה תהיה פתוחה עד 10 באוקטובר (שני) בגלריית "קן לאמנות" של העמותה, רחוב בן דוסא 21, יפו
.