נסו לתאר את עצמכם נערכים למסיבת תחפושות לוהטת, שכוללת המון אורחי שהוזמנו מראש או שילמו המון כסף כדי להשתחל לרשימה בכניסה, אוכל ושתייה עדלאידע וכמה פרצופים מאוד מפורסמים. לא תשקיעו בכל פרט ופרט באאוטפיט המרגש (ברדס כיפה אדומה או בגד גוף ביונסה, אם אפשר), שנועד למשוך את תשומת הלב?

אז במקרה של השחקן ג'רארד באטלר, הוליוודי לוהט שמככב בשוברי קופות מפעם לפעם (וחבר קרוב של אורי פפר, אם תהיתם מאיפה הוא מוכר לכם), כנראה שאין צורך להשקיע בתלבושת מרגשת, כשאפשר להפציע במסיבה בלי מכנסיים. בכלל. בוטומלס. הכי עושה את העבודה, ביג טיים.

 

A photo posted by treats! Magazine (@treatsmag) on



ג'רי, שרגיל לבוש את המכנסיים כגיבור אקשן מסוקס בסרטים כמו "המטרה: הבית הלבן" או "300", הגיע אתמול למסיבת ליל כל הקדושים השנתית שערך הירחון האמריקאי הנועז Treats! Magazine, לצדם של כוכבנים אחרים כמו פריס הילטון, טארה ריד וליאונרדו דיקפריו. לא רע בכלל, רק שהצלמים לא הצליחו לתפוס אותו בכניסה.

רק בתוך האירוע התברר למה: הוא חבש קסדת שריון, חולצה מפונפנת בסגנון ימי הביניים ונעליים, שהקשו על הזיהוי שלו. מה לגבי המכנסיים? אין צורך. באטלר הסטרייט החליט לצחוק על חובבי הדרמה "משחקי הכס", כשכתב על גבו ‘Gay-me of Thrones' (או בתרגום חופשי מאוד "משח-גיי הכס") - כנראה הגרסה ההומו-אירוטית שלו לסדרה העקובה מדם, כך שברור שהלהיב את הבנים (והבנות) במקום שזכו להציץ לתחתונים הלבנים שלו. גם אתם הייתם נהנים, אילו רק היה אפשר לצלם במקום ולא רק לגנוב תמונה חטופה!

 

A photo posted by David Falcon (@mrfalcon) on


 

A photo posted by Jennifer McCall (@jennifermccall9) on