מערכת הבחירות הסוערת שעברה על אמריקה בחודשים האחרונים, הסתיימה הלילה (רביעי, שעון ישראל) כשהמתמודד הרפובליקני - דונלד טראמפ - נבחר לתפקיד הנשיא ה-45 של ארצות הברית. בדרך, נחשפו שלל שלדים מארונו של איש העסקים חובב הנשים היפות והמצלמות, כמו תמונות העירום המרגשות שבהן תועדה רעייתו ב-11 השנים האחרונות, מלניה טראמפ, כשהיא בעירום מלא. התרגשות? כי מדובר בגברת הראשונה החדשה של אמריקה.
 
מיס טראמפ, שנולדה כמלניה קנאווס בסלובניה האירופית, לפני 46 שנים, שימשה כדוגמנית ומעצבת שעונים כשהכירה את איש העסקים האדמוני בשנת 1998. בשנת 2005 השניים נישאו (מדובר באשתו השלישית), אבל עוד לפני הספיקה להצטלם שלל פעמים בפוזות שונות, לוהטות יותר או פחות, למגזינים לגברים ולהפקות אופנה שונות וכן לצעוד מאות פעמים על השטיח האדום - כשהיא מרגשת במחשוף נדיב, עור ועירום כאמור.

צמודים כבר יותר מעשור. מלניה ודונלד טראמפ (גטי)
צמודים כבר יותר מעשור. מלניה ודונלד טראמפ (גטי)

כעת, עם הידיעה שלא מדובר בפירסט ליידי השמרנית הטיפוסית של אמריקה, רגע לפני שתהפוך את הבית הלבן לצבעוני קצת יותר, קבלו כמה תמונות עבר מרגשות של מלניה טראמפ שצפו מחדר בחודשים האחרונים. נכון, מדובר בתיעוד מתחילת המילניום, אבל תמיד טוב להכיר את הנפשות הפועלות בפוליטיקה העולמית! גוד בלס אמריקה, או משהו.