אחד התפקידים הכי נחשקים אצל המעצבים הגדולים הוא להלביש את הגברת הראשונה ולהיות אחראיים על הלוק הרשמי שלה. אכן עד עכשיו זה התנהל כך, אבל משום מה מעצבי העל לא מוכנים לעזור למלניה טראמפ שעומדת להיכנס בקרוב למשבצת היוקרתית ולהלביש אותה בטקס ההשבעה.

האחרון שסירב לסייע לאשתו של הנשיא הנבחר דונלד טראמפ היה טום פורד, שבין היתר הלביש את מישל אובמה, כשהגיעה לפגוש את הנסיך וויליאם ואשתו, קייט מידלטון, בבקינגהאם פאלאס בבריטניה בשנת 2011. פורד טען כי גם לא היה תופר שמלה להילרי קלינטון, מה שמסתמן כחצי נחמה למשפחת טראמפ המאוכזבת. מעצב נוסף שהיה חבר של השניים, אנדרה לאון טאלי, סירב אף הוא, ובאותה נשימה, גם המעצבים פיליפ לאם ומארק ג'ייקובס.

מובילי אמריקה. דונלד ומלניה טראמפ (צילום: רויטרס)
מובילי אמריקה. דונלד ומלניה טראמפ (צילום: רויטרס)


אל תדאגו, נראה שלמרות שהיו מי שסירבו לה, הסופרת ג'ין שפירו, חברה קרובה של משפחת טראמפ, גילתה שלפחות ארבעה מעצבים רוצים מאוד להלביש את הגברת הראשונה לעתיד. שפירו טוענת שאולי לא מדובר במעצבים הראשונים בארה"ב, אבל הם יכולים להתפרסם על הגב שלה ולהפוך מובילים בתחום.

אחד המעצבים הכי מפורסמים, אבל לאו דווקא יוקרתיים טומי הילפיגר, הביע דעתו ואמר כי הוא לא מבין איך מעצבי צמרת האופנה לא רוצים להלביש את אחת הנשים הכי אטרקטיביות בעולם: "היא אישה יפהפייה. כל מעצב היה גאה להלביש אותה, ואם לא, אז אני לא חושב שיש בעיה למלניה לשאול את כרטיס האשראי של בעלה וללכת ל "גרגדורף גודמן" (עם המעצבים הכי מפורסמים בעולם) ולרכוש מה שהיא רוצה בלי לשאול אף אחד."

גם אם היא לא תמצא מה ללבוש, תיזכרו ותתנחמו באיך היא נראתה פעם כשבגדים לא היו ה"אישיו" בחייה.